به گزارش پارس به نقل از فارس ، علی ربیعی با صدور حکمی بایزید مردوخی را به سمت مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه سیاست گذاری و توسعه منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای بایزید مردوخی

نظر به دانش گرانبها، شناخت دقیق مختصات اقتصاد و نظام برنامه‌ریزی کشور، باور و تعهد به ضرورت توسعه، و یک عمر تجربه ارزشمند، جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت «مشاور وزیر در زمینه  سیاست‌گذاری و توسعه »  منصوب می‌شوید.

اهمیت وظائفی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید مسئولیت انجام آن‌ها را بر عهده دارد و غلبه بر مسائل بزرگی نظیر بیکاری، فقر، و عدم موفقیت نظام تعاونی در سطح مطلوب نیازمند دانش و تجربه برای سیاست‌گذاری‌های مناسب جهت افزایش کارآیی برنامه‌های وزارتخانه و توسعه اثربخشی اقدامات است.

دست یافتن به این مهم نیازمند همه‌جانبه‌نگری، سیطره بر ویژگی‌های اقتصاد ایران، و ارائه برنامه‌ها و طرح‌های عملیاتی و با کمترین خطاست.

دانش، تجربه و تعهد جنابعالی پشتوانه‌ای برای دست یافتن به خبرگی لازم و ارائه چنین برنامه‌ها و طرح‌هایی است. امیدوارم با حسن تدبیر و سعی وافر، ایده‌ها  و دیدگاه های مشورتی خود را در زمینه های زیر ارائه نمائید:

• آسیب‌شناسی سیاست‌ها و برنامه‌های وزارتخانه

• ارائه راهکارهای هماهنگ‌سازی عملکرد وزارتخانه با سایر دستگاه‌ها به منظور خلق هم‌افزایی

• راهکارهای بهبود سیاست‌گذاری اشتغال

• کمک به افزایش مشارکت وزارتخانه در تدوین برنامه ششم توسعه

• تدوین برنامه‌ها و طرح‌های عملیاتی برای اجرای وظایف وزارتخانه

امیدوارم خدمتگزاری جنابعالی توأم با موفقیت،  ارتقای سطح تدبیر در سیاست‌ها و برنامه‌ها و زایش امیدهای بیشتر برای مردم ایران باشد. 

توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

بایزید مردوخی قبلا دبیر هیات امنای حساب ذخیره ارزی بود.