ˈناصر موسوی لارگانیˈ در گفت و گو با  ایرنا با اشاره به حضور مدیران بورس در جلسه عصر یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:در این جلسه آقایان ˈعلی صالح آبادیˈو ˈحسن قالیباف اصلˈ به بیان علل نوسانات و کاهش شاخص بورس طی روزهای اخیر پرداختند.

وی افزود: یکی از دلایل مسئولین بورس درباره کاهش شاخص ها افزایش قیمت خوراک پتروشیمی ها و همچنین معادن سنگ آهن بودکه نمایندگان در پاسخ گفتندکه تاثیرات افزایش قیمت خوراک پتروشیمی جزئی بوده و در حدی نبوده که منجر به تغییرات اساسی در شاخص بورس شود.

موسوی با بیان اینکه از دید نمایندگان علل کاهش شاخص بورس به مسائل مدیریتی برمی گردد،گفت: همان زمان هم که شاخص بورس به شدت افزایش می یافت گفته می شد که این رشد واقعی نبوده و حبابی است.

نماینده مردم فلاورجان اضافه کرد: مسئولین بورس اعتقادی به حبابی بودن بورس نداشته و بر این باروند این رشد واقعی بوده است در حالی که از دید نمایندگان هم افزایش شاخص بورس به 89 هزار واحد و هم کاهش آن به 72 هزار واحد برگرفته از شرایط واقعی اقتصادی نیست.

موسوی یادآور شد:در زمان افزایش شاخص بورس شاهد افزایش سرمایه برخی به میزان چهاربرابر بودیم که در آن زمان هیچ سرو صدایی وجود نداشت اما الان که شاخص ها افت کرده صدای همه بلند شده است.

وی در پایان گفت:اعضای کمیسیون اظهارات مسئولین بورس را قانع کننده تشخیص ندادند و در نهایت مقرر شد کارگروهی به بررسی علل نوسانات شاخص بورس بپردازد.