به گزارش پارس، امین‌حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌و‌گو با تسنیمدر خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای استان‌های واقع در غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل شمال و برخی از نقاط شمال غرب و جنوب غرب رگبار باران و رعد‌ و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: برای شمال شرق و شرق کشور امروز ابرناکی، وزش باد و رگبار باران به صورت پراکنده نیز رخ خواهد داد همچنین فردا و پنج‌شنبه در نواحی شمال غرب، دامنه‌های البرز، شمال شرق و سواحل شمال در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران و رعدو برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص هوای تهران افزود: امشب رگبارباران همراه با وزش باد برای تهران پیش‌بینی شده است و برای فردا تهران وزش باد خواهد داشت و در برخی ساعات رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه بیان کرد: پنج‌شنبه تهران کمی ابری و روی ارتفاعات افزایش ابر خواهد داشت. بیشنیه دما امروز ۳۳ و فردا ۳۱ درجه خواهد بود در حقیقت سه درجه کاهش دما فردا برای تهران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا کاهش دما برای تهران، قم، کرج، چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان پیش‌بینی می‌شود.