مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: هم اکنون ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت در کل کشور وجود دارد و این شرکت ۸۰۰ میلیارد تومان از مشترکان خود طلب دارد.
 

به گزارش تسنیم از خرم آباد، مظفر پور رنجبر عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد با اشاره به میزان طلب شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: هم اکنون این شرکت بیش از 800 میلیارد تومان از مشترکان خود طلب دارد. وی با اشاره به وجود 30 میلیون مشترک تلفن ثابت در کل کشور عنوان کرد: همچنین هم اکنون این شرکت به بیش از 60 میلیون مشترک تلفن همراه در کشور خدمات ارائه می کند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از واگذاری یک میلیون سیم کارت تلفن همراه در کشور طی سال 93 خبر داد و بیان کرد: طی امسال بین چهار تا پنج میلیون کارت شارژ نیز در کشور واگذار می شود.

پور رنجبر با اشاره به برنامه های این شرکت در رابطه با واگذاری خط های "ای دی اس ال" در کشور عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال بیش از پنج میلیون خط "ای دی اس ال" در کل کشور واگذار می شود.

وی با اشاره به برنامه های شرکت مخابرات ایران برای ارتقای خدمات مخابراتی کشور گفت: در این راستا طرح پنج ساله ارتقای خدمات مخابراتی کشور در دستور کار قرار گرفته که با گذشت دو سال از اجرای این طرح امیدواریم در مدت زمان باقی مانده شاهد ارتقای خدمات مخابراتی و همچنین خدمات اینترنتی برای مشترکان باشیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همچنین با اشاره به وضعیت نیروی انسانی شرکت مخابرات بیان کرد: هم اکنون حدود 60 هزار نفر در شرکتهای مخابرات کشور مشغول به کار هستند و ما هیچ برنامه ای نیز برای تعدیل نیرو نداریم.