به گزارش پارس به نقل از دنیای اقتصاد، در حال حاضر، واحدهایی که با چنین قیمتی به بازار فروش عرضه می شوند، واحد یا بهتر است گفته شود سوئیت هایی هستند که عمربنای آنها بیش از ۱۰ سال است. از طرف دیگر، این دسته از سوئیت های مسکونی از کمترین امکانات از جمله پارکینگ، انباری و آسانسور برخوردار هستند و معمولا بهره مندی از تراس به عنوان یکی از مزیت سوئیت ها نام برده می شود.

اما مهم ترین مزیتی که از تراس در فایل های آگهی واحدهای مذکور مشاهده می شود، برخورداری از وام خرید است.

به گفته بنگاهداران املاک، این دسته از سوئیت های مسکونی به دلیل ارزان بودن نسبت به دیگر واحدها همیشه از متقاضی خرید بهره مند هستند.

یکی از سوئیت های مسکونی که روز گذشته به عنوان واحد اکازیون به بازار فروش معرفی شده است، به این شرح است:

یک سوئیت ۳۸ متری ۳ سال ساخت در خیابان فلاح به همراه پارکینگ و انباری، ۹۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

البته فروشنده به خریدار پیشنهاد کرده است که مبلغ خرید را به صورت ۲۲ میلیون تومان نقد، ۲۵ میلیون تومان رهن و ۴۵ میلیون تومان وام خرید پرداخت کند.

همچنین سوئیت دیگری به متراژ ۴۵ مترمربع با پارکینگ، انباری و پکیج در خیابان جوانه واقع در نواب با شرایط ۴۵میلیون تومان وام خرید، ۳۸میلیون تومان نقد و ۲۵ میلیون تومان رهن کامل به عنوان فایل اکازیون به خریداران پیشنهاد شده است.

از سوی دیگر یکی از واحدهای نوساز ارزان قیمت که روزگذشته به بازار مسکن در جنوب تهران عرضه شد: واحدی ۴۲ متری نوساز در خیابان زمزم واقع در اتوبان نواب به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده است.