به گزارش پارس به نقل از پورتال جامع ساخت و ساز، مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مسکن مهر در زمره تعهدات داده شده به مردم است و باید به صورت کامل اجرایی شود، افزود: مردم انتظاراتی از مسکن مهر دارند که باید دولت یازدهم نیز این انتظارات را برآورده کند. بنابر این دولت مکلف است تمامی تعهدات باقی مانده به منظور واگذاری واحد های مسکن مهر به مردم را اجرایی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: از سویی به دلیل اینکه مسکن مهر تبعات نامطلوبی در کشور داشته که مهمترین آن رشد نقدینگی بوده است، باید این طرح با انجام کار کارشناسی و بررسی های دقیق، در مسیر درستی قرار بگیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: برای مردم و مجلس نام و عنوان پروژه هایی که می تواند مشکل مسکن کشور را حل کند اهمیتی ندارد. اما آنچنان که دولت اعلام کرده طرحی جامع با عنوان مسکن اجتماعی آماده کرده که به زودی زوایای آن مشخص خواهد شد؛ در این راستا جلساتی با وزیر راه و شهرسازی داشته و خواهیم داشت.

لاهوتی به تصمیم اخیر انبوه سازان برای افزایش قیمت مسکن مهر اشاره کرد و گفت: افزایش قیمت مسکن مهر در سال آینده بر خلاف اهداف اصلی این طرح خواهد بود، در این شرایط پیمانکاران طرح مسکن مهر باید به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند تا واحد های باقی مانده هر چه سریع تر در اختیار مردم قرار گیرد.