به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی نمکین مدیرعامل ایساکو در حاشیه همایش مشترک امداد خودرو طرح نوروزی ۹۳ با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام این که ۵۵۰ نمایندگی فعال در ایام نوروز به ارائه خدمات خواهند پرداخت اظهار داشت: از این میان ۲۷۶ نمایندگی به صورت شبانه روزی و ۲۱۰ اکیپ امدادی در نقاط مختلف به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی یکی از اهداف اساسی ایران خودرو را در آماده سازی اکیپهای فعال افزایش سطح رضایت مندی مشتریان عنوان کرد و گفت: از تمام پتانسیل خود برای ارائه خدمات نوروزی به شهروندان استفاده خواهیم کرد.

نمکین در رابطه با گله مندی دو مدیرعامل امداد خودرو ایران خودرو و سایپا در مورد حضور شرکت های امدادخودرویی فاقد خدمات استاندارد نیز گفت: مشکل ما صدور مجوز برای شرکت های امدادخودرویی نیست بلکه آنها استانداردها را رعایت نمی کند که در این راستا شکایت های متعددی از سوی شهروندان مطرح شده است.

نمکین اضافه کرد: برخی از این شرکت ها با دریافت مبالغی از شهروندان لازمه ارائه خدمات امدادخودرویی را دریافت مبالغی عنوان می کنند در حالی که در طرح طلایی خدمات امدادخودرویی نباید هزینه ای از مشتریان دریافت شود.

مدیرعامل ایساکو با اشاره به اینکه ما شکایات مختلفی از سوی شهروندان برای عدم ارائه خدمات نامناسب شرکت های امدادخودرویی دریافت کرده ایم تصریح کرد: به دلیل آنکه در این شکایات ارقام متعدد و بالایی وجود دارد باید برخوردهای جدی از سوی مسئولین ذیربط صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه به شکل مستمر شکایات مردم را از نحوه فعالیت این شرکت های مختلف امدادخودرویی دریافت می کنیم، گفت: متاسفانه خدمات نامناسب این شرکت ها باعث می شود تا فعالیت دو شرکت ایران خودرو و سایپا نیز در ارائه خدمات امدادخودرویی زیرسوال رود.

نمکین در رابطه با اینکه در طرح مشترک نوروزی امدادخودروهای شرکت های ایران خودرو وسایپا اولویت را به کدام خودرو خواهند داد، اظهار داشت: در طرح مشترک هر پایگاه امداد خودرو اولین درخواست را پاسخ داده و توجهی به ایران خودرو و سایپا بودن آن خودرو نمیکند.