به گزارش پارس به نقل از ایسنا صادق الحسینی، مدیر این گروه در این باره توضیح داد: در این بسته ها اولا با در نظر گرفتن همه عوامل مؤثر در بازار مدلسازی های مربوطه انجام شده و گروه های تحقیقاتی اقدام به پیش بینی علمی روند بازارها کرده اند. همچنین در این مسیر از آمارهای دقیق و به روز استفاده شده که برخی از آنها هنوز در اختیار همگان قرار نگرفته اند.

سردبیر سایت اقتصادآنلاین تلفیق دانش علمی و تجربی فعالان بازار را در این گزارش ها یکی از مزایای آن عنوان کرد و گفت: این گزارش در دو بخش تدوین شده، در بخش اول گروه های کارشناسی و تحقیقاتی به بررسی علمی هر یک از بازارها و پیش بینی آنها در سال ۹۳ پرداخته اند و در بخش دوم نظرات تجربی فعالان، متخصصان و افراد دخیل در خرید و فروش در هریک از این بازارها، جمع آوری و خلاصه شده و عملا پیش بینی تجربی این افراد نیز آورده شده است.

نویسنده کتاب" اقتصاد ایران در تنگنای توسعه" گزارش هایی از این دست را راهگشا و روشن کننده مسیر سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در بازارهای مختلف عنوان کرد و افزود: بدون مشورت و تحلیل، سرمایه گذاری کردن راه رفتن در مسیری پرسنگلاخ و بدون چراغ است.

سرمایه گذاران می توانند برای تهیه این گزارش ها به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنند.