به گزارش پارس به نقل از تسنیم، بهمن حاجعلی در جمع روسای سازمانهای صنعت، معدن وتجارت گفت: ۸ هزار دستگاه پوز در کشور فعالیت می کنند و امیدواریم در مراحل بعدی به ۱۵ هزار نقطه فیزیکی دارای پوز برسیم.

وی همچنین اعلام کرد: ۱۰۰ درصد کالای مرحله اول تحویل شده است و ۲۰ درصد مازاد هم در اختیارشان است و به این ترتیب ۱۲۰ درصد کالا در اختیار نظام توزیع قرار گرفته است.

حاجعلی ادامه داد: در هیچ استانی با کمبود کالا مواجه نشدیم و توزیع نیز با کمک گرفتن از شبکه های تخصصی صورت گرفت که موظف هستند با امکانات خود یا عواملی که سازمانهای صنعت، معدن وتجارت از بین اصناف انتخاب و به آنها معرفی می کنند در هر شهری نقاط توزیعی باید داشته باشند.

حاج علی همچنین گفت: بصورت روزانه وضعیت توزیع و فروشگاههای توزیع کننده در سراسر کشور رصد می شود و در صورت هرگونه مشکلی، تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی تاکید کرد: مدیران فروشگاههای زنجیره ای جلسات منظمی در وزارتخانه دارند و ما گزارش های واصله را از سراسر کشور بررسی می کنیم.

مدیر اجرایی سبد کالا افزود: این عملیات روش نوین الکترونیکی کردن به عنوان زیر ساخت شکل گرفت و تجربه مفیدی بود.

وی همچنین تصریح کرد: جو منفی پیش آمده نگذاشت زوایای مثبت این طرح برای مردم و مسئولین تبیین شود.

مدیر اجرایی سبد کالا گفت: این برای اولین بار است در این حجم کالا بصورت منسجم، یکپارچه و یکدست در سراسر کشور بصورت رایگان توزیع شد.