به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ایرج ندیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از آغاز بررسی ایرادت و ابهامات شورای نگهبان به لایحه بودجه ۹۳ در کمیسیون تلفیق، گفت: جلسه کمیسیون تلفیق از صبح امروز به منظور بررسی ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به لایحه بودجه ۹۳ آغاز شد.

 

وی افزود: بررسی ایرادات و ابهامات شورای نگهبان در زمینه لایحه بودجه سال آینده کل کشور که به تصویب مجلس رسیده است، در ۳ شیفت کاری در این کمیسیون انجام می شود.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس در ادامه تصریح کرد: با توجه به ایراداتی که شورای نگهبان به تبصره هدفمندی یارانه ها و موارد دیگر لایحه بودجه ۹۳ گرفته است، بررسی آن تا امشب در کمیسیون تلفیق به پایان می رسد.

 

ندیمی خاطر نشان کرد: پس از بررسی ایرادات شورای نگهبان در زمینه لایحه بودجه ۹۳ در کمیسیون تلفیق، گزارش آن فردا به صحن علنی مجلس ارائه می شود.

 

پیشتر، شورای نگهبان در نامه ای به رئیس مجلس تبصره هدفمندی یارانه ها در لایحه بودجه ۹۳ را از این جهت که موهم الزام دولت به ارائه لایحه است، مغایر اصل ۷۴ قانون اساسی دانسته است.

 

همچنین شورای نگهبان در نامه دیگری به رئیس مجلس، تعیین نرخ ۱۵ سنت برای قیمت خوراک پتروشیمی ها را مشروط به اینکه از این میزان کمتر نشود را دارای ابهام دانسته بود.