به گزارش پارس به نقل از فارس، شاخص کل بورس که نزدیک به ۴ ماه پیش به قله های ۷۸ و ۷۹ هزار واحدی رسیده بود، امروز پس از ریزش فراوان به مرز ۷۸ هزار واحد نزدیک شده است.

امروز ارزش روز بازار هم با کاهش به ۳۸۸ هزار میلیارد تومان رسید که در مجموع بیش از ۳۱۵ میلیون برگ سهم به ارزش ۹۰ میلیارد تومان دادوستد شد.

پالایش نفت بندرعباس، مخابرات، پالایش نفت اصفهان، گروه سرمایه گذاری امید، بانک پاسارگاد، بانک پارسیان و بانک تجارت بیشترین تأثیر منفی را در شاخص داشتند.

در فرابورس هم شاخص با افت ۱۷ واحدی و ۷۲۱ واحد رسید که بیشترین تأثیر منفی را شرکت نفت پاسارگاد، تأمین مواد اولیه فولاد صبا نور، پالایش نفت شیراز، پالایش نفت لاوان، ذوب آهن، پالایش نفت تهران و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه داشتند.

در این بازار امتیاز تسهیلات خرید مسکن بر خلاف دیگر اوراق با افزایش قیمت روبه رو شد به طوری که اوراق تسهیلات مسکن فروردین ۹۰ با نرخ ۷۰۹ هزار ریال و اوراق تسهیلات مهر ۹۱ به قیمت ۵۴۰ هزار ریال دادوستد شد.

در بازار ETF صندوقهای قابل معامله بورسی، بیشترین حجم معاملات به ۸۵۱ هزار و ۲۷۰ واحد صندوق قابل معامله سرمایه گذاری اطلس به قیمت هر واحد ۹هزار و ۲۹ریال متعلق بود.

براساس پیام ناظر، نماد معاملاتی شرکت کویر تایر، به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام در روز یکشنبه ۲۷بهمن، متوقف شد.

همچنین نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت خدمات ارتباطی رایتل، پس از پرداخت اجاره بهای ماهانه اوراق، معامله شد.