به گزارش پارس به نقل از فارس، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نتایج جلسه خود با مسئولان ارشد شرکت پست، اظهار داشت: مقرر شد شرکت پست با بازنگری در ساختار سازمانی موجود، ساختار جدید خود را بر اساس نیازمندی های روزمره مردم در زمینه های مختلف و با رویکرد مبتنی بر مشتری مداری که بیانگر وظایف و جایگاه واقعی شبکه پستی کشور در جامعه است را طراحی کند.

محمود واعظی گفت: همچنین با شناخت نیازها و انتظارات رو به افزایش مردم نسبت به طراحی سرویس های نوین اقدام کند.

وی ادامه داد: در این راستا سامانه مدیریت پاسخگویی به شکایات و درخواست ها طراحی و راه اندازی شده و مردم پس از اعلام شکایت و یا هرگونه درخواست پاسخ خود را در حداقل زمان دریافت می کنند که به زودی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با توجه به رشد و توسعه روزافزون ضریب نفوذ اینترنت در سطح جهان می توان گفت نقش پست بسیار برجسته تر از گذشته می شود.

واعظی ادامه داد: برای مثال، در سرویس خرید از طریق بازار الکترونیک شرکت پست، مردم با مراجعه به سایت فروشگاه مجازی این شرکت می توانند کالای مورد نیاز خود را سفارش دهند و در نشانی خود را تحویل گیرند.

وی تصریح کرد: از این قبیل خدمات که تلفیق استفاده از اینترنت برای خدمات پستی و صرفه جویی در وقت مردم، صرفه جویی در مصرف سوخت، کاهش ترافیک و کاهش آلودگی محیط زیست است، بسیار زیاد می توان طراحی و مردم ارایه کرد.

واعظی ادامه داد: شرکت پست باید با سازماندهی و برنامه ریزی منسجم، جایگاه واقعی خود به عنوان پیشخوان دولت الکترونیک را به دست آورده و با تحقق آن ضمن ایجاد رفاه و تسهیلات برای مردم عزیز باعث مراجعه بیش از پیش مردم به شرکت پست شود.