به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۶ بهمن ماه، شاخص کل با (۵۸۳) واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۸۲ هزارو ۲۱۴ واحد رسید.

شاخص بازار اول با (۵۵۸) واحد کاهش به رقم ۱۲ هزارو ۵۳۷ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با (۴۶۴) واحد کاهش عدد ۱۵۵۶ هزارو ۶۲۶ واحد را تجربه کرد و به ترتیب با (۹۰ /۰) درصد کاهش و (۳۰ / ۰) درصد کاهش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.

در این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۱۲۵۸۵ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل (۱ / ۱۷) درصد کاهش یافته است.

در ضمن تعداد ۲ هزارو ۷۷۱ میلیون سهم در ۳۶۳ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت، و به ترتیب (۵ / ۱۱) درصد و ۴ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.

بر این اساس ۴۵۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال معامله شد که نسبت به هفته گذشته کاهش (۶ / ۵۰) درصدی را نشان می دهد.

طی هفته جاری سهام گروه رایانه و فعالیت های وابسته به آن با ۹۶ / ۷ درصد، قند و شکر با ۸۱ / ۷ درصد، مخابرات با ۵۲ / ۵ درصد، و ساخت محصولات فلزی با ۱۹ / ۵ درصد بیشترین درصد تغییر در شاخص را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.