به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سعید دقیقی در خصوص دیدار مقابل فولاد اظهار داشت: در این بازی سراسر هجومی بازی کردیم. عملکرد خوبی داشتیم و اگر نمایش درخشان سوشا مکانی دروازه بان تیم حریف نبود می توانستیم با گل های بیشتری پیروز شویم. خدا را شکر می کنم که توانستیم با این پیروزی پاسخ محبت هواداران را بدهیم.

وی ادامه داد: حضور تونی در نیمکت تیم بی تاثیر نبود و تونی با آمدنش انگیزه را به تیم هدیه داد و تیم حرکت رو به جلویی پیدا کرد. امیدوارم این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.

بازیکن تراکتورسازی با اشاره به رویارویی با مس در دیدار فینال تصریح کرد: برای ما مهم نبود که مس در فینال مقابل ما قرار بگیرد یا استقلال و ما تلاش خواهیم کرد در هر صورت پیروز فینال باشیم تا یک جام را به هواداران پرشور تراکتور هدیه دهیم.

دقیقی افزود: گلی که در دیدار مقابل فولاد زدم نتیجه تلاش همه بازیکنان بود و خوشحالم که در رسیدن تیمم به فینال موثر واقع شدم و تلاش می کنم بیشتر از این برای تیمم موثر باشم.

وی تاکید کرد: در دیدار مقابل مس هم تمام تلاشم را می کنم تا برای تیمم گلزنی کنم ولی مهمتر از گلزنی من موفقیت تیم است و امیدوارم مقابل مس هم عملکرد خوبی داشته باشیم و قهرمان جام حذفی شویم.

بازیکن تراکتورسازی گفت: در لیگ برتر هم عملکرد خوبی داشتیم و اگر اتفاقات گذشته نبود می توانستیم در کورس قهرمانی از رقبا موفق تر باشیم ولی متاسفانه شرایط آن طور که می خواستیم رقم نخورد.