به گزارش پارس به نقل از ایسنا، متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر که باید قسط چهارم خود را تا ۱۱ بهمن امسال واریز می کردند، اکنون فرصت دارند قسط ۲۰ میلیون تومانی خود را تا ۲۰ فروردین سال آینده بپردازند.

اقساط پیش خرید این واحدهای مسکونی طی چهار مرحله دریافت می شود و قسط پنجم همراه با ۳۰ درصد قیمت عرصه نیز دریافت می شود.

متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر از مهرماه سال گذشته اولین قسط ۲۰ میلیون تومانی خود را واریزی کرده اند و پس از آن بهمن و خرداد نیز دومین و سومین قسطشان را پرداخته اند.

ساخت ۲۵۶۰ واحد مسکن ویژه تهرانسر از شهریور سال گذشته آغاز و مقرر شد پیش خریداران این واحدهای مسکونی در صورت واجد شرایط بودن، پنج قسط ۲۰ میلیون تومانی بپردازند که قسط پنجم پس از عقد پیش قرارداد اعیان این واحدها و شامل ۲۰ میلیون تومان به علاوه ۳۰ درصد عرصه دریافت شود.

همچنین مقرر شد پیش خریداران پس از پرداخت پنج قسط خود و انعقاد قرارداد، کلید واحد خود را تحویل بگیرند و پس از سکونت و دریافت دفترچه اقساط، حدود یک میلیون تومان به صورت ماهانه و به مدت ۱۰ سال پرداخت کنند.

براساس آخرین اظهارات مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران نیز قسط پنجم پیش خریداران تهرانسر که مبلغ ۶۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده است به صورت اقساطی دریافت می شود.

واحدی برای آن دسته از متقاضیانی که قادر به پرداخت یکجای این مبلغ نیستند گفته است این افراد می توانند ۶۱ میلیون تومان را طی دو قسط قبل از تحویل و پس از تحویل واحد پرداخت کنند.

در نهایت بهای خرید هر واحد مسکن ویژه تهرانسر ۲۹۳ میلیون تومان اعلام و مقرر شده تحویل واحدها تا پایان سال آینده صورت گیرد.

دو هفته پیش جدیدترین پیش نویس پیش قراداد اعیان و عرصه واحدهای مسکونی تهرانسر اعلام شد و متقاضیان تهرانسر به ترتیب برای انعقاد مجدد قراردادها فراخوانده می شوند.