به گزارش پارس به نقل از فارس، بر اساس گزارش منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال، شرکت اپل قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی دو مدل جدید از گوشی هوشمند آیفون را با نمایشگر بزرگتر روانه بازار کند.

به نقل از جی اس ام آرنا، این مطلب در حالی منتشر شد که خبرگزاری بلومبرگ از نوامبر گذشته اعلام کرده بود شرکت اپل در حال کار کردن روی دو مدل جدید از آیفون با نمایشگرهای ۴.۷ و ۵.۷ اینچی است.

روزنامه وال استریت اعلام کرده است که نخستین مدل از گوشی هوشمند آیفون با اندازه نمایشگر بین ۴.۵ تا ۵ اینچ عرضه می شود که البته روز گذشته یک منبع آگاه دیگر گزارش داده بود شرکت اپل تصمیم به تولید آیفون جدید مبتنی بر نمایشگر ۴.۸ اینچی دارد.

مدل دوم گوشی هوشمند آیفون برای سال جاری بزرگتر از ۵ اینچ است و می توان آن را در خانواده فبلت ها طبقه بندی کرد.

گفته شده است که هر دو مدل جدید آیفون بدنه فلزی دارند و ساخت گوشی با بدنه پلاستیکی مانند آیفون ۵C کنار گذاشته شده است. منابع آگاه همچنین گزارش داده اند که استفاده از نمایشگر لمسی منحنی مانند G Flex ال جی و Galaxy Round سامسونگ هم برای این محصول منتفی است.

بر اساس تمام این اخبار گفته می شود که تولید آیفون با نمایشگر لمسی بزرگتر در سال جاری میلادی قطعی است. در بخش دیگر، تولید فبلت نیز در دستور کار اپل قرار گرفته است و پیش بینی می شود که این محصول به دست کاربران برسد.