به گزارش پارس به نقل از مهر، از ابتدای سال آبی جاری تاکنون حجم آب موجود در مخزن سدهای کشور نسبتا ثابت باقی مانده است. حجم آب ورودی به مخازن سدهای کشور نیز از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه ۹۲) تاکنون با یک درصد افزایش در مقایسه با سال آبی گذشته به پنج میلیارد و ۶۳۰ میلیون مترمکعب رسیده است.

بر پایه این گزارش، حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه ۹۲) تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال آبی گذشته نسبتا ثابت باقی مانده است. حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور هم اکنون ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون مترمکعب به ثبت رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته تنها ۰.۴ درصد کاهش نشان می دهد.

حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور در زمان مشابه سال گذشته، حدود ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود. براساس این گزارش، حجم آب ورودی به مخازن سدهای کشور در مدت مشابه سال آبی گذشته پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود.

میزان حجم آب خروجی از سدهای کشور نیز از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه ۹۲) تاکنون شش میلیارد و ۲۶۰ میلیون مترمکعب گزارش شده است در حالی که آب خروجی از سدهای کشور در مدت مشابه سال آبی گذشته، پنج میلیارد و ۵۱۰ میلیون مترمکعب بود.

بر این اساس، حجم آب خروجی از سدهای کشور در مقایسه با مدت مشابه سال آبی گذشته ۱۴ درصد افزایش نشان می دهد. هم اکنون ۳۹ درصد از حجم مخازن سدهای کشور از آب پُر بوده ضمن اینکه مجموع ظرفیت مخازن سدهای کشور در زمان فعلی ۴۷.۴ میلیارد مترمکعب است.