به گزارش پارس به نقل از مهر, قیمت برخی از آپارتمان ها در تهران به شرح زیر است.

واحدی ۶۸ متری در شاهین شمالی بازسازی شده، با عمر ۱۲ساله با انباری و بدون پارکینگ با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان به فروش می رسد و واحد دیگری در تهرانسر- لاله با مساحت ۶۷.۵ متر و ۲ خوابه با آسانسور، پارکینگ و انباری و عمر ۴ ساله ۲۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در خیابان پونک، آپارتمانی ۶۸متری و ۲خوابه هر مترمربع ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد و در شهرک لاله واحدی ۷۰ متری با عمر ۵ ساله متری ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین در بزرگراه رسالت آپارتمانی به مساحت ۷۰ مترمربع با عمر ۱۲ساله و دو خوابه با انباری متری ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‎ شود و در فردوس - ورزی جنوبی واحدی ۶۸ متری طبقه اول و دو خوابه با انباری، ۲۵۸ به فروش می رسد.

در محدوده کاشانی- جنت آباد، خیابان نیرو واحدی ۷۰ متری و دو خوابه با پارکینگ و انباری و عمر ۷ساله، قیمت ۳۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در فرمانیه ۷۰متری و یک خوابه با ۵۰ مترحیاط اختصاصی ۵۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

آپارتمانی دیگری در حوالی منیریه با متراژ ۶۵ متر با پارکینگ و انباری ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در تهرانسر جنوبی شهرک سینا آپارتمانی ۶۸ متری و نوساز متری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود.