به گزارش پارس , فارس به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت Zauba که از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات فناوری در هند محسوب می شود، ۴۳ دستگاه گوشی هوشمند Nokia RM-۹۷۷ را از کشور فنلاند در اختیار گرفته است تا آزمایش و بررسی های لازم را روی آن انجام دهد.

هنوز جزییات این گوشی هوشمند منتشر نشده است. اما این طور که منابع آگاه می گویند این محصول نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی دارد که مشابه آن در سری گوشی های Lumia ۹۲x مشاهده می شود. البته باید گفت که این محصول اندکی از گوشی هوشمند ۴.۷ اینچی Lumia ۶۲۵ کوچکتر است.

قیمت این گوشی هوشمند ۱۳۰ دلار اعلام شده است که از این لحاظ می توان آن را مشابه Lumia ۵۲۰ دانست. بر این اساس این محصول بسیار ارزان تر از Lumia ۶۲۵ با قیمت ۲۴۵ دلار قیمت گذاری شده است.

اطلاعات منتشر شده روی صفحه اینترنتی مربوط به این گوشی هوشمند جدید نشان می دهد که برای این دستگاه قابلیت پشتیبانی از یک سیم کارت فراهم شده است و بنابراین با گوشی های دو سیم کارته سری Asha متفاوت است.

در این سایت اینترنتی دو مدل مختلف از این گوشی هوشمند معرفی شده است که گفته می شود ویرایش دوم این محصول قابلیت پشتیبانی از سیم کارت دوم را نیز دارا است.