به گزارش پارس به نقل از تسنیم، بازار خرید و فروش خودرو این هفته نیز همانند هفته های گذشته بدون مشتری به سر می برد و حتی زمزمه های لغو تحریم های بین المللی هم نتوانست رکود بازار خودرو را از بین ببرد.


حسین زمانی افشار رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با اشاره به این که در هفته جاری قیمت خودرو با تغییراتی مواجه نبوده است گفت: در نخستین روز هفته جاری صنعت خودرو با اولین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران روبه رو بود که در قالب آن رایزنی های مناسبی با کشورهای صاحب نام تولید خودرو شده است اما هنوز به واسطه عدم اعلام رسمی لغو تحریم های بین المللی نمی توان بر نتایج مثبت این مذاکرات ارزیابی هایی را مطرح کرد.
وی اضافه کرد: نوسان قیمت خودروهای داخلی هنوز در حد ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است و در خودروهای خارجی نیز تغییرات قابل توجهی صورت نگرفته است. این امر در حالی است که در برخی از گزارشات، فروشندگان اتومبیل مباحثی در مورد کاهش قیمت ۵۰ میلیونی خودروهای وارداتی را عنوان نموده اند که به هیچ عنوان صحت ندارد.


به گزارش تسنیم، امروز در بازار خرید و فروش خودرو هر دستگاه پراید ۱۱۱ مدل SX با قیمت ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱ مدل SXبا قیمت ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا SX با قیمت ۲۳میلیون و ۵۰۰ تومان، سمند ال ایکس ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.


پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم با قیمت ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۳۷ میلیون و۵۰۰ و پژو ۴۰۵ با قیمت ۲۷ ملیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۷I با قیمت ۴۶ میلیون تومان در بازار خودرو مورد معامله قرار می گیرد.