به گزارش پارس به نقل از   تسنیم، مجیدرضا حریری در جلسه امروز هیئت نمایندگان اتاق تهران با انتقاد از حذف غیرقانونی سه عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران اظهار داشت: سه ماه است که در حق این سه فرد اجحاف شده ولی چرا افرادی را که هفتاد درصد جلسات هیئت نمایندگان را غیبت دارند از هیئت نمایندگان اخراج نمی شوند؟


وی در ادامه به برخی تغییرات در پست های کلیدی اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم باید در سمت های کلیدی تغییراتی ایجاد شود زیرا افرادی که در دولت گذشته در رشد منفی ۵.۸ درصدی اقتصادی نقش داشتند همچنان در سمت های خود باقی مانده اند. بنده معتقدم تنها رئیس جمهور در رشد منفی اقتصاد مؤثر نبوده بلکه همه افرادی که بخش های اقتصادی کشور فعالیت می کردند نیز در این شرایط نقش داشته اند.
عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران یکی از اقداماتی که می تواند به تغییر شرایط و حل مشکلات گذشته کمک کند را تغییر در مناصب کلیدی دانست و خاطر نشان کرد: یکی از این بخش ها، وزارت اقتصاد است که همچنان معاونینی که فعالان اقتصادی با آنها مشکل داشته اند را در سمت های خود ابقا کرد در حالی که اعضای اتاق و فعالان اقتصادی با آنها مشکل دارند.


حریری با بیان اینکه تغییرات در وزارت اقتصاد به آرامی انجام می شود، ادامه داد: معتقدیم مجموعه مدیریت هایی که در وضعیت اقتصادی کشور در ۸سال گذشته مؤثر بوده اند یا باید مواضع خود را در حال حاضر اعلام و دلیل اقداماتی که در گذشته انجام داده اند را اعلام کنند و اگر قانع کننده بود در سمت های خود باقی بمانند و در غیر این صورت تعویض شوند.


وی در پایان به طرح شبنم و حذف آن اشاره کرد و گفت: این اقدام توسط وزیر صنعت و به دلیل درخواست بخش خصوصی انجام شد.