ما از تبار نوح (ع) ، ابراهیم (ع) ، اسماعیل (ع) ، موسی (ع) ، عیسی (ع) و محمد (ص) هستیم.
جرم ما این است که در سرزمین برانگیخته شدن انبیای الهی زندگی می‌کنیم.
بکشید ما را ، تبارنامه ما را با خون نوشته‌اند.
بکشید ما را ، به دیاری رهسپاریم که ساکنان آن انبیاء اولیای الهی ، شهدا و صدیقین هستند.
آب و غذا و کمترین امکانات حیات را از ما بگیرید ما رهسپار جایی هستیم که خداوند در قرآن وعده حیات ابدی و عند ربهم یرزقون داده است.
خانه‌هایمان را ویران کنید خداوند به ما قصرهایی خواهد داد که در آن سرشار از نور انبیاء با درختانی پر از میوه و با نهرهایی که در آن شیر در جریان است.
بکشید ما را خداوند وعده داده در بهشت جایگاهی به ما ارزانی می‌کند که در آن پنجره‌ای به جهنم گشوده و ما شما غاصبان قصاب سرزمین انبیاءالهی و کافران و فاجران را در آن خواهیم دید که تا ابد در آن جاودان و معذّب به عذاب الهی خواهید بود.
ما در سر چهارراه عالم محل اتصال ۳ قاره ایستاده‌ایم که یک سوی آن حق‌طلبان ،عدالت‌خواهان و مظلومین جهان ایستاده‌اند و در سوی دیگر کفار، مشرکین و منافقین ! آن دو سوی دیگر ساکنین و کسانی که رضایت به بزرگ‌ترین ظلم تاریخ در هزاره سوم داده‌اند!
خاک و زمین ما را با بمب شخم بزنید ما از جنس خاک نیستیم ما از جنس آسمان هستیم. شمایان چون نمرود تیر به آسمان پرتاب می‌کنید!
کودکان و زنان را قطعه قطعه کنید از میان صدای پاره‌پاره کردن آن‌ها آهی به آسمان برخواهد خاست که چون آتشی مذاب به‌زودی به سر و رویتان برخواهد گشت. خداوند بخشی از جهنم را حتما اختصاص به کسانی می‌دهد که «بمب وتو» بر سر کودکان و زنان می‌ریزند!
مساجد و کلیساها و عبادتگاه‌ها را ویران کنید تا جهانیان بدانند شما رودرروی پیامبران و انبیای الهی و اوصیای الهی ایستاده‌اید و با خدا دارید می‌جنگید!
مدارس، بیمارستان‌ها و پناهگاه‌ها و حتی جاهایی که خودتان گفته‌اید در امان هستند، با خاک یکسان کنید، تا مردم جهان بدانند شما انسان نیستید و از انسانیت بویی نبرده‌اید!
دست به جنایت جنگی و کشتار جمعی بزنید تا اهل عالم بدانند شما از تبار فرعونیان ، نمرودیان ، بوش ، اوباما و ترامپ و بایدن هستید!
 ۶۰ میلیون انسان بی‌گناه در قرن بیستم در دو جنگ جهانی کشته شدند پس‌ازآن هم میلیون‌ها تن به کارفرمایی آمریکا و شوروی و انگلیس و فرانسه در ۵ قاره جهان قصابی شدند آیا این‌همه خونریزی ، شرارت، شقاوت و بی‌رحمی آن‌هم در جهانی که پرچم‌های دموکراسی و آزادی و حقوق بشر بر بام و سرای حکومت‌ها در اهتزاز است کافی نیست؟! شما دارید جنگ سوم جهانی را کلید می‌زنید!
ما اهالی غزه به نمایندگی از همه مظلومین تاریخ پرچمی را افراشته‌ایم که بی‌پروا دشمن ما را به حمله اتمی تهدید می‌کند. 
ما اهالی غزه به نمایندگی از کسانی می‌جنگیم که می‌خواهند جلوی جنگ جهانی سوم را بگیرند و صدای آن‌ها در ۵ قاره جهان پیچیده است و شورای امنیت سازمان ملل نمی‌خواهد آن صدا شنیده شود!
ما اهالی غزه گرفتار جنگی هستیم که جنگ‌افروزان آن نمی‌توانند اهداف آن را اعلام کنند! آن‌ها فقط سمت‌وسوی غروب تاریخ را با فجایع جنگی به اهالی زمین نشان می‌دهند!
همه راه‌ها را برای حیات انسانی در غزه و کرانه باختری بسته‌اند فقط یک‌راه باز است و آن‌هم «شهادت» است. این راه ما را به حیات ابدی می‌رساند . رندان سیاسی عالم می‌دانند خون بر شمشیر پیروز است. بگذارید آمریکا و انگلیس همه قطعنامه‌های سازمان ملل در مورد پایان دادن به جنایات جنگی درغزه را وتو کنند.آمریکا نمی‌تواند قطعنامه خدا و حکم الهی را مبنی بر ایستادگی مجاهدان در برابر ظلم ، اشغالگری ، جنایت جنگی و … را وتو کند.
میلیون‌ها رزمنده در غزه و کرانه باختری در حلقه اول و نیز در لبنان و یمن در حلقه دوم و سوریه وعراق در حلقه سوم برای مبارزه با صهیونیست‌ها ایستاده‌اند.
میلیون‌ها انسان در سراسر جهان به پرچم‌داری امام خامنه‌ای و ایرانیان پای کار رهایی قدس در برابر وتوی آمریکایی‌ها ایستاده‌اند. ملت فلسطین و مردم غزه و کرانه باختری مستظهر به چنین پشتیبانی هستند. نتیجه این جنگ قطعا به پیروزی ملت فلسطین و جریان حق علیه باطل منجر می‌شود.