باربری بین شهری با نیسان بار جزو موارد بسیار پرکاربرد در میان متقاضیان حمل بار است. برهمین اساس باربری ماموت بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه حمل بار بین شهری با نیسان بار و 34 نماینده رسمی در مراکز استان ها موجب ایجاد بزرگ ترین ناوگان سبک بار در کشور شده است. مجموعه باربری ماموت بار با مدیریت محمد درویشی نیا به عنوان بهترین و معتبرترین باربری در میان مشتریان شناخته می شود، به این صورت که در هر جایی از ایران قرار داشته باشند، به راحتی می توانند از خدمات این باربری بهره مند شوند.

برقراری ارتباط با این باربری از طریق تماس با شماره پنج رقمی 02152901 امکان پذیر است. پشتیبانی ماموت بار به صورت شبانه روزی و در همه روزهای هفته پاسخگویی شما مشتریان گرامی است.

دفتر مرکزی ماموت بار، تحت نظارت گروه حمل و نقل آموت بار در تهران واقع شده است. این مجموعه باربری دارای 64000 راننده فعال با مجهزترین ماشین های باربری همانند نیسان بار در سراسر کشور است که به همین علت تنها باربری تخصصی نیسان بار محسوب می شود.

مشتریان گرامی برای استفاده از خدمات این باربری می توانند با پشتیبانی تماس بگیرند و بعد از استعلام قیمت و اطلاع از نرخ باربری درخواست خود را ثبت کنند. ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه جزو اهداف مجموعه باربری آموت بار است که با این کار همواره می کوشد در جهت رضایت و جلب اعتماد بیشتر مشتریان قدم بردارد.

خدمات حمل بار تنها باربری تخصصی نیسان بار

در مجموعه باربری ماموت بار، برای حمل بار بین شهری خدمات ویژه ارائه می شود که در هیچ باربری دیگر چنین خدماتی وجود ندارد و به عنوان ویژگی های انحصاری آن محسوب می شود. به این صورت که مشتریان در هیچ باربری دیگری نمی توانند از خدمات باربری بین شهری آموت بار بهره مند شوند. از میان این خدمات می توان به صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر اشاره کرد. به این صورت که با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه مشتریان می توانند از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شوند و در هر موقعیتی قرار داشته باشد، امکان رصد وضعیت بار برای آنها وجود دارد. به طور کلی می توان بیان کرد که بارنامه به منزله سند رسمی در حمل و نقل بین شهری است و با استفاده از آن امکان پیگیری وضعیت بار برای مشتریان وجود خواهد داشت.

همچنین صدور بیمه نامه معتبر براساس ارزش بار، موجب افزایش ایمنی در باربری بین شهری و پرداخت خسارت در صورت بروز آسیب به بار می شود. به این صورت که بیمه متعهد خواهد بود در هنگام بروز آسیب به علت حوادث غیرقابل پیش بینی مانند آتش سوزی، سرقت، حوادث رانندگی و سایر موارد، خسارت بار را به طور کامل پرداخت کند.

با توجه به خدمات ذکر شده می توان بیان کرد که شما متقاضیان حمل بار بین شهری نباید به باربری هایی که چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه نمی دهند، اعتماد کنید؛ زیرا در هنگام نرسیدن بار به مقصد یا در زمان دیر رسیدن بار، بدون بارنامه نمی توانید وضعیت بار خود را پیگیری کنید یا در صورت بروز آسیب به بار امکان دریافت خسارت برای شما وجود نخواهد داشت.

درواقع می توان بیان کرد که با بهره مندی از خدمات ویژه گروه حمل و نقل آموت بار، مشتریان دیگر دغدغه ای در زمینه حمل بار نخواهند داشت و مطمئن خواهند بود بار آنها به صورت کاملا سالم به مقصد خواهد رسید؛ زیرا تمام موارد ایمنی (مانند صدور بیمه نامه و بارنامه) در این مجموعه باربری با استانداردهای لازم رعایت می شود.

حمل خرده بار بین شهری

از دیگر خدمات مجموعه باربری آموت بار می توان به حمل خرده بار اشاره کرد که در این باربری برای حمل این نوع بار، خدمات ویژه ارائه می شود. به این صورت که نیازی به استفاده از انواع وانت بار مانند نیسان بار به صورت دربستی نخواهد بود و تنها هزینه حمل کالا از مشتری دریافت می شود. لازم به ذکر است که در حمل و نقل بین شهری به حمل خرده بار، کنار باری نیز می گویند؛ زیرا در اغلب موارد همراه با کالای مشتریان دیگر حمل بار انجام می شود.

در گروه حمل و نقل آموت بار برای حمل خرده بار مانند تمام امور باربری، بیمه نامه (باتوجه به ارزش بار و با درخواست مشتری) و بارنامه هوشمند صادر می شود، بنابراین با استفاده از این خدمات مشتریان دیگر نگرانی درباره حمل خرده بار خود نخواهند داشت و با این کار می توانند هزینه باربری خود را کاهش دهند.

برای حمل خرده بار بهتر است بدانید که در سایر باربری های برای حمل خرده بار بین شهری، از مشتریان هزینه کامل دریافت می شود و برای این نوع باربری بیمه نامه و بارنامه صادر نخواهد شد، زیرا به عنوان بار کامل محسوب نمی شود و همراه با بار سایر مشتریان به سمت مقصد ارسال می شود. بنابراین به علت نداشتن بارنامه امکان پیگیری برای مشتریان و هیچ تضمینی برای سالم رسیدن بار وجود نخواهد نداشت.

حمل اثاثیه منزل با باربری بین شهری

از آنجایی که حمل اثاثیه منزل از یک شهر به شهر دیگر به علت مسافت و حمل بار در جاده بیرون شهری همراه با دغدغه های بسیار است، باید کاملا حرفه ای و با رعایت تمام نکات ایمنی انجام شود تا آسیبی به وسایل وارد نشود. بنابراین می توان بیان کرد که حمل اثاثیه منزل به صورت بین شهری جزو موارد بسیار مهم است که توسط باربری آموت بار نیز به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه حمل بار و بسته بندی انجام می شود.

در این مجموعه باربری با درخواست مشتریان، قبل از بارگیری نیروهای بسته بندی ماهر ارسال می شود که با به کارگیری تجهیزات و روش های اصولی تمام وسایل اعم از وسایل کوچک تا بزرگ مانند وسایل سنگین مانند پیانو، کمد، یخچال و ظروف حساس و شکستنی را بسته بندی کنند. سپس با رعایت تمام نکات ایمنی توسط کارگران حمل بار، در ماشین باربری مناسب اسباب کشی مانند نیسان بار، کامیونت یا خاور مسقف بارگیری صورت می گیرد. درواقع می توان بیان کرد که تمام مراحل اسباب کشی در باربری آموت بار با احتیاط لازم و رعایت تمام نکات ایمنی انجام می شود تا هیچ گونه آسیبی به وسایل وارد نشود.

متقاضیان حمل اثاثیه منزل با استفاده از خدمات آموت بار، دیگر نگرانی در زمینه آسیب رسیدن به بار خود نخواهند داشت؛ زیرا همانند سایر امور باربری برای حمل اثاثیه منزل، بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر صادر می شود تا در هنگام بروز آسیب به وسایل مشتری بتوانند خسارت خود را به صورت کامل دریافت کند. همچنین می توانند از وضعیت بار خود در هر مرحله ای که باشد، به صورت آنلاین مطلع شوند. البته لازم به ذکر است که در مجموعه باربری آموت بار به علت رعایت تمام نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات استاندارد و ماشین های باربری مجهز برای اسباب کشی و سایر امور باربری و رانندگان با تجربه و حرفه ای، در کمتر موارد احتمال بروز آسیب به بار و استفاده از بیمه نامه وجود دارد، مگر مواردی که مانند سرقت و حوادث رانندگی که غیرقابل پیش ‌بینی است.

باربری تهران به شهرستان

حمل بار از تهران به شهرستان جزو مواردی است که به صورت روزانه متقاضیان بسیاری دارد و مشتریان همواره به دنبال بهترین باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ کرایه هستند. برهمین اساس پیشنهاد می شود که برای باربری تهران به شهرستان از خدمات باربری مجموعه باربری آموت بار استفاده کنید.

در این باربری تمام امور مربوط به حمل بار بین شهری مانند محصولات صنعتی و تولیدی، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل محصولات کشاورزی و فرآورده های دامپروری، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل اثاثیه منزل و جهیزیه، حمل خرده بار با انواع ماشین باربری مجهز مانند نیسان بار و وانت بار به صورت کاملا حرفه ای از تهران به شهرستان انجام می شود.

در مجموعه باربری آموت بار برای باربری تهران به شهرستان خدمات ویژه ارائه می شود و همواره سعی در خدمات دهی به بهترین صورت با بالاترین کیفیت و پایین ترین تعرفه است. برهمین اساس آموت بار به عنوان معتبرترین باربری در میان مشتریان شناخته شده که با استفاده از خدمات این باربری ایمن، دیگر نگرانی درباره باربری بین شهری وجود نخواهد داشت.

درواقع می توان بیان کرد که آموت بار با داشتن ماشین های باربری مجهز برای باربری بین شهری و رانندگان حرفه ای در سراسر کشور، بزرگ ترین ناوگان حمل و نقل برای باربری تهران به شهرستان محسوب می شود. برهمین اساس متقاضیان حمل بار در هر نقطه ای از تهران قرار داشته باشند، می توانند به بهترین و با کیفیت ترین باربری با ارزان ترین تعرفه حمل بار دسترسی پیدا کنند و با اطمینان خاطر بار خود را به این مجموعه باربری بسپارید. در آموت بار برای تمام امور باربری، بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر صادر می شود که همین مورد موجب می شود که بار مشتریان به صورت کاملا ایمن و سالم در مقصد تحویل داده شود.

باربری شهرستان به تهران

از آنجایی که حمل بار از شهرستان به تهران به صورت روزانه صورت می گیرد و از این شهر به سایر شهرهای ایران بار ارسال می شود، بسیار دارای اهمیت است که از باربری ایمن و معتبر استفاده شود. در همین راستا گروه حمل و نقل آموت بار برای باربری شهرستان به تهران خدمات ویژه ارائه می دهد که در هیچ باربری دیگر مشتریان نمی توانند از این خدمات بهره مند شوند. بنابراین به متقاضیان حمل بار بین شهری پیشنهاد می شود برای باربری شهرستان به تهران از خدمات آموت بار استفاده کنند تا خیالشان از بابت ارسال کالای خود راحت باشد.

آموت بار با داشتن نمایندگی رسمی در مراکز استان های کشور موجب ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل شده است، بر همین اساس متقاضیان حمل بار در هر کجایی از کشور قرار داشته باشند، می توانند بار خود را به تهران یا شهرهای دیگر ارسال کنند. برای مثال تولیدکنندگان، صنعتگران و ساکنان شهرهای مختلف مانند مشهد، تبریز، اهواز، همدان، اصفهان، ارومیه، کرمانشاه، شیراز، کرمان، بوشهر، مازندارن، بندرعباس، تبریز و اراک می توانند حمل بار بین شهری خود را به نمایندگان آموت بار بسپارند. در این مجموعه باربری تمام مراحل حمل بار با رعایت استانداردهای لازم برای باربری ایمن توسط نیروهای متخصص و با تجربه انجام می شود.

باربری مشهد به تهران، باربری تبریز به تهران، باربری اهواز به تهران، باربری همدان به تهران، باربری اصفهان به تهران، باربری زاهدان به تهران، باربری رشت به تهران، باربری مازندران به تهران، باربری اراک به تهران، باربری ساری به تهران، باربری کرمانشاه به تهران، باربری بندرعباس به تهران و باربری اردبیل به تهران جزو خدماتی است که به صورت شبانه روزی و کاملا ایمن در باربری آموت بار به مشتریان ارائه می شود.

باربری شهرک های صنعتی

از دغدغه های همیشگی صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استفاده از باربری ایمن برای حمل محصولات تولیدی و صنعتی است. همچنین از آنجایی که حمل بار در شهرک های صنعتی جزو موارد بسیار با اهمیت محسوب می شود، دسترسی به یک باربری معتبر با بهترین خدمات و مناسب ترین تعرفه نیز جزو ضرورت های اساسی کسب و کارهای مستقر در شهرک های صنعتی است.

گروه حمل و نقل آموت بار برای حمل بارهای صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی و جابجایی تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی خدمات ویژه ارائه می دهد. با استفاده از این خدمات صنعتگران و تولیدکنندگان می توانند نیازهای خود را برآورده کند و دیگر دغدغه ای در این مورد نداشته باشند. این مجموعه باربری در تمام شهرک های صنعتی کشور بهترین خدمات باربری را ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر در ادامه برخی از معروف ترین و مهم ترین شهرک های صنعتی واقع در استان تهران و سایر شهرهای ایران که نقش اساسی در اقتصاد و صنعت کشور ایفا می کنند، بیان شده است.

  • باربری در شهرک صنعتی شمس آباد
  • باربری در شهرک صنعتی عباس آباد
  • باربری شهرک صنعتی نصیرآباد
  • باربری شهرک صنعتی پرند
  • باربری در شهرک صنعتی عسلویه
  • باربری در شهرک صنعتی اصفهان
  • باربری در شهرک صنعتی تبریز
  • باربری در شهرک صنعتی اهواز
  • باربری در شهرک صنعتی بوشهر
  • باربری در شهرک صنعتی بندرعباس
  • باربری در شهرک صنعتی خراسان مرکزی
  • باربری در شهرک صنعتی خراسان جنوبی
  • باربری در شهرک صنعتی خراسان شمالی
  • باربری شهرک صنعتی شیراز
  • باربری شهرک صنعتی اراک
  • باربری شهرک صنعتی قزوین
  • باربری شهرک صنعتی ساوه
  • و...

لازم به ذکر است که گروه حمل و نقل آموت بار برای صنعتگران و تولیدکنندگان خدمات ویژه با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری ارائه می دهد تا آنها بتوانند به صورت سریع و به راحتی محصولات و خدمات خود را به دست مصرف کنندگان برسانند.

برای استفاده از خدمات باربری در شهرک های صنعتی می توانید با پشتیبانی آموت بار تماس بگیرید و درخواست باربری خود را ثبت کنید. ارتباط با این مجموعه باربری از طریق تماس با شماره تلفن 02152901 امکان پذیر خواهد بود. پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به متقاضیان حمل بار است.

حمل بار با انواع ماشین باربری

برای انجام باربری ایمن به صورت بین شهری، استفاده از ماشین باربری مجهز و سالم از لحاظ فنی و ظاهری بسیار اهمیت دارد. همچنین از آنجایی که حمل بار بین شهری باید با رعایت تمام نکات ایمنی و استاندارد انجام شود تا آسیبی به بار وارد نشود، لازم است که برای این کار از بهترین ماشین های باربری استفاده شود. در باربری آموت بار، انواع ماشین باربری برای حمل بار به کار گرفته می شود که همین مورد موجب افزایش رضایت مشتریان و جلب اعتماد آنها به این مجموعه باربری شده است.

در گروه حمل و نقل آموت بار برای باربری بین شهری متناسب با حجم و وزن بار، ماشین باربری انتخاب می شود. از میان ماشین های مورد استفاده در این باربری می توان به وانت بار با انواع مختلف مانند وانت نیسان، وانت پراید، وانت آریسان، وانت مزدا، کامیون و خاور اشاره کرد. در ضمن با توجه ویژگی های بار، تجهیزات لازم در آنها به کار برده می شود و متناسب با نوع بار، ماشین های باربری روباز، مسقف، کفی و یخچالدار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای حمل بارها حجیم با وزن های بالا، ماشین های باربری مانند تریلی به کار گرفته می شود. درواقع می توان بیان کرد که در این باربری از ماشین های سبک تا ماشین های نیم سنگین و ماشین های سنگین برای حمل بار بین شهری استفاده می شود.

برای باربری ایمن و با کیفیت لازم است که بدانید تنها استفاده از ماشین باربری مجهز کافی نخواهد بود، بلکه باید از رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر استفاده شود. این مورد نیز در مجموعه باربری آموت بار همواره مورد توجه قرار دارد، به این صورت که به جز استفاده از بهترین ماشین های باربری، تنها با رانندگان حرفه ای و با تجربه همکاری می شود؛ زیرا آسیب نرسیدن به بار مشتریان، سالم رساندن بار و در نهایت رضایت آنها، جزو اهداف اصلی این باربری محسوب می شود. در این باربری همواره به رانندگان توصیه می شود که با احتیاط لازم و با سرعت مجاز رانندگی کنند تا مانع از رسیدن آسیب به بار مشتریان شوند و باربری ایمن را مورد توجه قرار دهند.

حمل بار بین شهری با نیسان بار

از میان پرکاربردترین ماشین باربری در حمل بار بین شهری می توان به وانت نیسان اشاره کرد که به علت مزایای فراوان، به صورت روزانه متقاضیان بسیار دارد. درواقع نیسان بار به دلایل مختلفی مانند نداشتن محدودیت تردد در سطح شهر، ظرفیت بالای 2 تن، توان موتور بالا و امکان حمل بار با آن در تمام جاده های کشور (حتی جاده های صعب العبور و پر از پیچ و خم) و هزینه باربری با توجه به حجم بار، جزو محبوب ترین ماشین باربری در بین مشتریان شناخته شده است.

انتخاب یک باربری ایمن و معتبر، جزو دغدغه های اصلی صاحبان بار در هنگام حمل بار بین شهری با نیسان بار است. استفاده از خدمات مجموعه باربری آموت بار، موجب ایجاد آسودگی مشتریان برای حمل بار با نیسان بار بین شهری می شود. آموت بار، تمام امور باربری را به صورت کاملا ایمن توسط نیروهای متخصص و حرفه ای با انواع وانت بار انجام می دهد.

آموت بار با گسترش خدمات خود در سراسر کشور و در راستای ارتقای فعالیت در زمینه حمل و نقل بین شهری، به بزرگ ترین ناوگان سبک بار در ایران تبدیل شده است. همچنین از آنجایی که استفاده از خدمات حمل سبک بار به صورت بین شهری با وانت بار و نیسان بار در حال افزایش است، آموت بار آماده ارائه بهترین خدمات باربری با نیسان بار بین شهری به صورت سراسری به مشتریان گرامی است. این مجموعه باربری خدمات حمل بار بین شهری خود را با انواع نیسان بار را برای نخستین بار در ایران به صورت شبانه روزی و با پشتیبانی 24 ساعته انجام می دهد.

آموت بار حمل بار با نیسان بار از تهران به شهرستان و به تمام شهرهای کشور همانند رشت، مازندارن، مشهد، تبریز، شیراز، بندرعباس، اهواز، کرمان و بوشهر به صورت شبانه روزی با بهترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری صورت می گیرید.

نیسان بار برگشتی

نیسان بار برگشتی یکی از انواع باربری بین شهری با وانت نیسان است که در هنگام برگشت راننده به مبدا اگر اعلام بار شود، صورت می گیرد. در این نوع باربری هزینه کمتری از مشتریان دریافت می شود، برهمین اساس به این نوع باربری باربری ارزان و مقرون به صرفه گفته می شود.

در مجموعه باربری آموت بار، حمل بارهای مختلف با نیسان بار برگشتی صورت می گیرد که به علت مزایای بسیار جزو پرطرفدارترین ماشین باربری در میان مشتریان تلقی می شود. البته استفاده از وانت نیسان به نوع بار و حجم و وزن آن بستگی دارد، اگر امکان حمل بار با این نوع وانت بار وجود نداشته باشد، از سایر ماشین های باربری استفاده می شود.

هزینه باربری با نیسان بار

هزینه باربری با وانت نیسان با توجه به ویژگی های بار مشخص می شود که عوامل موثر بر باربری نیز بر آن تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین نمی توان برای بارهای مختلف با ویژگی های متفاوت هزینه ثابت در نظر گرفت. آموت بار با ارائه بهترین خدمات باربری، پایین ترین نرخ کرایه را برای حمل بار با نیسان بار از مشتریان دریافت می کند که همین مورد موجب جلب اعتماد مشتریان به این مجموعه باربری شده است.

متقاضیان حمل بار می توانند با استفاده از باربری نیسان بار تهران به شهرستان ، هزینه های باربری خود را کاهش دهند و در سریع ترین زمان ممکن محموله خود را در مقصد تحویل بگیرند؛ زیرا حمل بار بین شهری با نیسان بار در مقایسه با سایر ماشین های باربری (با ظرفیت 2 تن) سریع تر انجام می شود.

تعرفه باربری بین شهری

تعرفه باربری مطابق با نرخ اتحادیه باربری به صورت سالیانه به تمام فعالان این حوزه اعلام می شود و برهمین اساس ملزم به رعایت آن هستند. البته با توجه به عوامل موثر بر باربری هزینه حمل بار به صورت نهایی مشخص می شود و امکان تعیین تعرفه ثابت برای انواع باربری وجود ندارد. از میان عوامل موثر بر تعرفه باربری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع بار
  • وزن و حجم بار
  • زمان باربری
  • مبدا و مقصد باربری برحسب کیلومتر
  • مدت زمان بارگیری و تخلیه بار
  • نوع ماشین باربری و تجهیزات آن (بنزینی یا گازوئیلی بودن ماشین بر هزینه آن تاثیرگذار است)
  • فصل باربری (نرخ کرایه فصل سرما و بارندگی با فصل گرما تفاوت دارد)
  • فوریت در باربری
  • نوع جاده و مسافت باربری (هزینه باربری جاده همواره با جاده صعب العبور متفاوت است)
  • نیروی مورد استفاده برای حمل بار و بسته بندی
  • و...

همچنین استفاده از بیمه نامه با توجه به ارزش بار و درخواست مشتری بر تعرفه باربری تاثیرگذار است و موجب افزایش هزینه باربری می شود. در گروه حمل و نقل آموت بار تعرفه باربری مطابق با نرخ اتحادیه باربری و با توجه به ویژگی های بار محاسبه می شود و برای اطلاع از قیمت دقیق مشتریان می توانند با پشتیبانی تماس بگیرند و قیمت دقیق آن مطلع شوند. درواقع این امکان برای متقاضیان حمل بار وجود دارد که قبل از ثبت درخواست باربری می توانند درباره هزینه باربری اطلاعات لازم را کسب کنند. سپس با در نظر گرفتن بودجه و مقایسه هزینه باربری های مختلف، انتخاب استفاده از خدمات باربری موردنیازشان راحت تر خواهد بود.

قیمت حمل بار بین شهری

هزینه حمل بار بین شهری با توجه به مشخصات بار، مبدا و مقصد، نوع بار و وزن و حجم بار و ماشین باربری محاسبه می شود. برهمین اساس برای حمل انواع بار قیمت های متناسب با آن در نظر گرفته خواهد شد و تعرفه ثابت برای آن وجود ندارد. همچنین برای بارهای که فوریت در حمل وجود دارد یا نیاز به تجهیزات اختصاصی (مانند محصولات پروتیئنی یا لبنی که باید با ماشین باربری یخچالدار حمل شوند) برای حمل دارند، هزینه بیشتری دریافت می شود.

در گروه حمل و نقل آموت بار، قیمت حمل بار بین شهری با پایین ترین نرخ کرایه باربری محاسبه می شود، به این صورت که مشتریان می توانند با خیال راحت از بهترین خدمات با پایین ترین هزینه باربری استفاده کنند.

نرخ کرایه حمل بار

نرخ کرایه جزو مواردی بوده که همواره مورد توجه متقاضیان حمل بار است. به این صورت که قبل از اقدام برای باربری تمایل دارند که در این مورد اطلاعات لازم را کسب کنند. برهمین اساس گروه حمل و نقل آموت بار این امکان را برای مشتریان فراهم آورده که قبل از اعلام بار بتوانند استعلام قیمت بگیرند تا بتوانند متناسب با بودجه خود و مقایسه با نرخ سایر باربری ها، باربری مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آموت بار برای جلب رضایت متقاضیان همواره می کوشد که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ کرایه حمل بار به مشتریان خود ارائه دهد، همین مورد موجب محبوبیت و اعتماد مشتریان به این مجموعه باربری شده است.

شماره تلفن باربری

دسترسی به شماره باربری جزو موارد با اهمیت برای متقاضیان حمل بار است که با استفاده از آن می توانند از هزینه باربری و نحوه حمل بار و خدمات مورد نیاز خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

با استفاده از شماره تلفن باربری امکان برقرای ارتباط با کارشناسان میسر می شود و مشتریان به راحتی می توانند از خدمات باربری مطلع شوند و درخواست باربری خود را ثبت کنند. بنابراین برای دسترسی سریع تر شما مشتریان گرامی، شماره پنج رقمی آموت بار 02152901 است که از طریق آن می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و اعلام بار کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت www.amutbar.com لیست نمایندگی های آموت بار را همراه با شماره تلفن مشاهده کنید. سپس در هر شهری که ساکن هستید، با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید و با ارائه مشخصات بار، درخواست باربری خود را ثبت کنید تا ماشین باربری مورد نیاز برای شما ارسال شود.

اعلام بار برای حمل بار بین شهری

برای اعلام بار در مجموعه باربری آموت بار شما مشتریان گرامی می توانید وارد کانال های اعلام بار شهر خود مانند تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و قزوین شوید و با ثبت درخواست منتظر ماشین باربری متناسب با بار خود شوید. در این باربری در کمتر از یک ساعت بارگیری در مبدا انجام می شود و با رعایت تمام موارد ایمنی برای باربری بین شهری، در سریع ترین زمان ممکن (البته با سرعت مجاز) بار در مقصد به صورت کاملا سالم تخلیه می شود.

همچنین اگر به عنوان راننده بین شهری نیسان بار به دنبال بارهای مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل کالاهای صنعتی و تولیدی هستید، می توانید در شبکه های اجتماعی آموت بار عضو شوید و با ارائه مدارک لازم و تایید از سوی مجموعه، بار مورد نظر خود را انتخاب و آماده همکاری با آموت بار شوید.

ثبت سریع درخواست باربری

در دنیای کنونی به علت مشغله های کاری و نیازهای روزمره، افراد همیشه علاقه مند هستند که سریع ترین راه را برای انجام کارهای خود انتخاب کنند. این مورد درباره حمل و نقل بین شهری نیز وجود دارد، بنابراین یکی از موارد که برای متقاضیان باربری بسیار اهمیت دارد، ثبت درخواست به صورت سریع با کمترین زمان است.

برای ثبت سریع درخواست باربری خود در گروه حمل و نقل آموت بار می توانید از طریق تماس با شماره تلفن 02152901 اعلام بار کنید و بعد از کسب اطلاعات لازم و استعلام قیمت، درخواست خود را به ثبت برسانید. کارشناسان این مجموعه باربری به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات متقاضیان حمل بار هستند.

ارائه با کیفیت ترین خدمات با پایین ترین تعرفه باربری، جزو مهم ترین اهداف آموت بار است. این مجموعه باربری همواره می کوشد که بهترین خدمات را توسط نیروهای متخصص و حرفه ای برای شما مشتریان گرامی ارائه دهد. بعد از ثبت درخواست، در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با وزن و حجم و سایر ویژگی های بار برای مشتریان ارسال و بارگیری انجام می شود. در ضمن تفاوتی ندارد که شما در کدام نقطه ای از ایران درخواست حمل بار داشته باشید، اعزام ماشین باربری در آموت بار برای تمام مشتریان، در کمتر از یک ساعت انجام می شود یا اینکه به درخواست متقاضی در هر ساعت که محموله آماده باشد، بارگیری صورت می گیرد.

بهترین باربری بین شهری

استفاده از بهترین باربری بین شهری با نیسان بار جزو مواردی است که همواره مورد توجه متقاضیان حمل بار است. بر همین اساس به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می شود از خدمات باربری گروه حمل و نقل آموت بار استفاده کنید.

شما متقاضیان باربری بین شهری با یکبار استفاده از خدمات این باربری می توانید تجربه ای دلنشین از باربری بین شهری را برای خود رقم بزنید. آموت بار به عنوان بهترین و با کیفیت ترین باربری در میان مشتریان حمل بار شناخته می شود؛ زیرا تمام موارد ایمنی مانند صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر را برای تمام امور بار انجام می دهد که این موارد باعث جلب رضایت بیشتر متقاضیان حمل بار شده است.

استفاده از بارنامه هوشمند جزو ویژگی های انحصاری این مجموعه محسوب می شود؛ به این صورت که برنامه نویسی این بارنامه توسط شرکت طراحی سایت موجب راحتی و دسترسی سریع تر مشتریان شده است، آنها می توانند با استفاده از این بارنامه هوشمند از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شوند.

آموت بار با صدور بارنامه هوشمند، یک تحول عظیم در حوزه حمل و نقل بین شهری ایجاد کرده است. درواقع با این کار قدم در مسیری نوین که همان هوشمندسازی بارنامه در حوزه حمل و نقل است، گذاشته که هیچ کدام از باربری های فعال در کشور، هنوز قادر به انجام هوشمندسازی بارنامه نشده اند و نمی توانند این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

در ادامه باید بیان کرد که برای ارائه خدمات باربری راه اندازی یک وب سایت اختصاصی جزو ضرورت های اصلی محسوب می شود، بنابراین می توان با سفارش آن به یک شرکت طراحی سایت معتبر این کار را به صورت حرفه ای انجام داد. گروه حمل و نقل آموت بار در این مورد نیز پیشرو بوده است. به این صورت که از ابتدای سال های فعالیت خود دارای یک وب سایت کاملا اختصاصی است که شما مشتریان گرامی با مراجعه به آن می توانید خدمات این مجموعه باربری معتبر را مشاهده کنید و از خدمات ویژه و انحصاری آن بهره مند شوید. در ضمن امکان مشاهده لیست نمایندگی های باربری آموت بار در وب سایت وجود دارد.

همچنین می توان بیان کرد که مجموعه باربری آموت بار به عنوان بزرگ ترین ناوگان سبک بار با نیسان بار در کشور شناخته شده است که با داشتن ویژگی های انحصاری به عنوان بهترین و معتبرترین باربری در میان مشتریان و رانندگان معروف است.

ویژگی‌های انحصاری باربری آموت بار

  • هوشمندسازی سامانه صدور بارنامه (پیگیری وضعیت بار به صورت آنلاین)
  • باربری ارزان و ایمن مطابق با استانداردهای حمل و نقل بین شهری
  • نخستین ناوگان سبک بار در ایران
  • ارائه خدمات باربری بین شهری با پوشش سراسری
  • بیش از 34 نمایندگی در مراکز استان های کشور
  • 64000 راننده فعال در سراسر کشور
  • ارائه بهترین خدمات باربری به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته
  • قیمت‌دهی سریع و حقیقی
  • پایین نگه داشتن نرخ و تعرفه حمل بار بین شهری
  • گستردگی حمل بار بین شهری به صورت سراسری (باربری تهران به شهرستان و باربری شهرستان به تهران)
  • صدور بیمه نامه رسمی و معتبر با درخواست مشتری برای تمام امور باربری (با ارزش 1 میلیون تومان تا 100 میلیارد تومان)
  • ارائه خدمات ویژه به متقاضیان حمل بار (اعزام نیروی حمل و بسته بندی حرفه ای و با تجربه)
  • استفاده از ماشین های باربری مناسب برای حمل و نقل بین شهری و سالم از لحاظ فنی و ظاهری
  • اعزام رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر و قانونمند به رعایت تمام نکات ایمنی و رانندگی مجاز برای حفظ امنیت بار

باربری ارزان با آموت بار

هزینه حمل بار جزو مسائلی بوده که همواره مورد توجه متقاضیان باربری بین شهری است و می توان بیان کرد که با توجه به آن باربری مورد نظر و متناسب با محموله خود را انتخاب می کنند. بر همین اساس گروه حمل و نقل آموت بار سعی می کند که بهترین خدمات را با پایین ترین نرخ باربری به متقاضیان حمل بار ارائه دهد. به صورتی که در میان مشتریان به عنوان معتبرترین باربری با تعرفه ارزان شناخته شده است.

در مجموعه باربری آموت بار تمام امور مربوط به حمل بار بین شهری با انواع ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بار توسط رانندگان حرفه ای و با تجربه انجام می شود. بنابراین مشتریان می توانند بدون هیچ نگرانی و با باور بر اینکه تمام موارد ایمنی برای سالم ماندن بار انجام می شود، از خدمات این باربری برای ارسال بار خود استفاده کنند.

استعلام قیمت از ویژگی های انحصاری این باربری است که با این کار متقاضیان می توانند قیمت باربری های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و این آگاهی را به دست آورند که هزینه باربری در آموت بار با توجه به نوع خدمات در پایین ترین نرخ کرایه باربری قرار دارد و به نوعی باربری ارزان محسوب می شود.

اگر شما متقاضیان حمل بار بین شهری در زمره افرادی هستید که باربری ایمن و با کیفیت برای شما دارای اهمیت است، فقط با یک بار استفاده از خدمات گروه حمل و نقل آموت بار، یکی از مشتریان دائمی این باربری خواهید شد. ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و نرخ کرایه مناسب از ویژگی های انحصاری آموت بار محسوب می شود که بر همین اساس، اعتماد و رضایت مشتریان این باربری در حال افزایش است.

در نهایت می توان بیان کرد که مجموعه باربری آموت بار با توجه به گسترش خدمات خود به صورت سراسری و در راستای ارتقای خدمات خود در زمینه حمل و نقل داخلی، به بزرگ ‌ترین ناوگان سبک بار در ایران تبدیل شده است.