فریاد انسان‌ها در ۵ قاره جهان از مظالم رژیم صهیونیستی بلند شده است. نسل‌کشی در غزه یک جنایت جنگی عریان است. طی ۱۰ روز گذشته هواپیماهای رژیم اشغالگر قدس هرلحظه جان هزاران بی‌گناه به‌ویژه زنان و کودکان را زیر آواری از خانه‌های ویران دفن می‌کنند و صحنه‌های دلخراش آن، دل هر انسانی را مجروح می‌کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان ضمن هشدار به استکبار جهانی تهدید کردند ؛
 «اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌تواند جلوی مسلمانان به‌ویژه نیروهای مقاومت را بگیرد.»
امروز بر آگاهان و کسانی که حوادث این روزهای سرزمین‌های اشغالی را دنبال می‌کنند پوشیده نیست که در همان ساعات اولیه عملیات «طوفان الاقصی» ماشین جنگی صهیونیست‌ها از کار افتاد و با اختلال در ساماندهی اطلاعاتی و امنیتی، تعادل روانی رژیم پوشالی اسرائیل غاصب به هم خورد.

اکنون مقامات آمریکایی در اتاق جنگ، کنترل اوضاع را در دست دارند. مایکل کوریلا، فرمانده سنتکام با استقرار در تل‌آویو، فرماندهی عملیات را به عهده دارد.
با بمب‌ها و موشک‌های هدایت‌شونده مناطق مختلف غزه را در هم می‌کوبند.
این عملیات ارزش نظامی ندارد تنها برای تشفی‌خاطر ژنرال‌های رژیم صهیونیستی است که قدری اندوه آنان را برای شکست غیرقابل‌ترمیم کم کند. اوضاع در فلسطین اشغالی وخیم است . ژنرال های ناتو خود را سراسیمه به تل آویو رسانده‌ا ند. از آن طرف وزیر خارجه آمریکا نیز اکنون پس از سفر به عربستان سعودی به سرزمین‌های اشغالی آمده است تا در اتاق فرمان کشتارجمعی سهم خود را در این جنایات ادا کند. مردم جهان امروز یک‌صدا محاکمه سران رژیم صهیونیستی و عناصر جنایتکار آمریکا را در نسل‌کشی مردم غزه فریاد می‌زنند. دولت آمریکا در این نسل‌کشی مسئولیت مستقیم دارد. آن‌ها باید بدانند میلیون‌ها انگشت روی ماشه در محور مقاومت منتظر یک فرمان هستند. صبر راهبردی فرماندهان محور مقاومت حدی دارد و چنانچه از آن بگذرد چون صاعقه بر سر جنایتکاران صهیونیستی فرود خواهند آمد.
نشانه‌هایی از التماس آمریکا و رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس وجود دارد که هنوز نرخ آن را تعیین نکرده‌اند. صدها اسیر صهیونیستی که در دستان پرقدرت مقاومت گرفتارند در انتظار توافق برای مبادله هستند.
منطقه در آستانه یک انفجار خونین است. اگر جنایات صهیونیست‌ها تداوم یابد آمریکا و رژیم صهیونیستی هزینه‌های بیشتری را باید برای آتش‌بس در آینده پرداخت کنند. هرقدر دیر اقدام کنند نرخ آتش‌بس برای رژیم صهیونیستی بالاتر می‌رود.
دیروز آمریکا، انگلیس و فرانسه قطعنامه روسیه برای الزام رژیم صهیونیستی برای توقف حملات به غزه را وتو کردند. روسیه با این کار خود در شورای امنیت سازمان ملل، در حقیقت این سه کشور محور شرارت را به‌عنوان جانیان اصلی تداوم جنایات جنگی در غزه به جهانیان معرفی کرد. امروز مردم جهان خواهان محاکمه دولت غاصب صهیونیستی و پشتیبانان آمریکایی‌اش هستند این مطالبه جامعه جهانی است. ارتش رسانه‌ای غرب نمی‌تواند روی این مطالبه و پیروزی ملت فلسطین سرپوش بگذارد.