اگر می خواهید چرخ خیاطی صنعتی قیمت مناسب بخرید، این راهنمای خرید برای شما نوشته شده است. چرخ های خیاطی صنعتی دارای سرعت و کیفیتی کاملا متفاوت با چرخ خیاطی های خانگی هستند. دلیل این موضوع هم این است که فقط یک دوخت تخصصی اجرا می کنند. کارگاه های خیاطی برای اجرای مراحل مختلف دوخت نسبت به محصولی که می دوزند، چرخ خیاطی های صنعتی مختلفی مثل: چرخ راسته دوز، چرخ خیاطی سردوز، چرخ نمادوز، چرخ خیاطی صنعتی میاندوز، دکمه دوز، مادگی دوز و... را از برندهای مختلف می خرند. انواع چرخ خیاطی صنعتی ساخت ژاپن مثل برند ژوکی (juki) و برادر (brother) در سراسر دنیا محبوبیت ویژه ای دارند.

اما این برندها امروزه فعالیت زیادی ندارند و قیمت محصولاتشان نیز بالا است. بنابراین شرکت هایی مثل جک (jack)، زوجی (zoje)، سان سیر، نان بنگ (nanbang)، جویتا (jovita)، اس جی جمسی، سان استار، تیپیکال و... در کشور چین این عرصه را به دست گرفته اند. در ادامه این مطلب آموزشی از امیردوخت می خواهیم نکات مهم در خرید چرخ خیاطی صنعتی را با هم یاد بگیریماگر نیاز به مشاوره رایگان خرید انواع چرخ خیاطی صنعتی دارید، با شماره 09121694042 یا 09123111262 یا 09019112828 تماس بگیرید.

خرید چرخ خیاطی صنعتی

نکات مهم در خرید چرخ خیاطی صنعتی

برای خرید چرخ خیاطی صنعتی قیمت مناسب لازم است به چند نکته مهم دقت کنید:

  • اول اینکه حتما به طور دقیق نوع پارچه ای که می دوزید را مشخص کنید. سپس برای خرید اقدام نمایید چون همانطور که اشاره شد چرخ های صنعتی فقط یک نوع دوخت تخصصی اجرا می کنند. به طور مثال کاربرد چرخ خیاطی صنعتی سردوز چهارنخ با پنج نخ متفاوت است. پس حتما نوع کاری که می دوزید را مشخص کنید تا برای یک چرخ خیاطی مناسب پول بدهید.
  • نکته بعدی به آپشن ها مربوط می شود. چرخ خیاطی های صنعتی در برندهای مختلف دارای ویژگی های گوناگونی هستند که این آپشن ها بر روی قیمتشان تاثیرگذار است. پس اگر برخی از ویژگی ها برای شما کاربرد ندارد هزینه بیشتر پرداخت نکنید و یک چرخ خیاطی ساده تر بخرید.
  • نکته بعدی این است که حتما از یک فروشگاه معتبر مثل فروشگاه اینترنتی امیردوخت خرید کنید تا مطمئن باشید محصول اصل را تهیه می کنید. ما به مشتریان خدمات پس از فروش ارائه می دهیم.

خرید چرخ خیاطی صنعتی باعث افزایش کیفیت و سرعت دوخت شما می شود. اما ممکن است هنگام خرید چرخ خیاطی صنعتی به دلیل وجود مدل های مختلف با کارایی های متفاوت از برندهای گوناگونی که در بازار وجود دارند دچار سرگردانی شوید.

در این صورت نمی توانید به خوبی محصولی که برایتان کار آمد است را جهت خرید انتخاب کنید. اول از همه مشخص کنید پارچه ای که می دوزید چه نوعی است به طور مثال راسته دوز صنعتی مخصوص پارچه های ظریف و معمولی با پارچه های ضخیم متفاوت است. سردوزهای مختص دوخت پارچه های ظریف، ضخیم و کشی با یکدیگر فرق دارند.

شما می توانید در سایت امیردوخت با انواع چرخ خیاطی های صنعتی و کاربردشان آشنا شوید. نکته بعدی این است که حتما بودجه خود را مشخص کنید چون بدین صورت گزینه ها برای شما محدود شده و فرایند خرید ساده تر می شود.

خرید چرخ صنعتی از امیردوخت

جدول لیست قیمت چرخ خیاطی صنعتی

حالا که صحبت از خرید چرخ خیاطی قیمت مناسب شد، حتما برای شما سوال به وجود آمده است که چه بودجه ای را باید به خرید چرخ خیاطی صنعتی اختصاص بدهید. قیمت یک چرخ خیاطی صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این می توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • اول از همه برند آن محصول در تعیین قیمتش نقش به سزایی ایفا می کند. محصولات شرکت هایی که در بازار معروف تر هستند، قیمت بیشتری نسبت به سایر برندها دارند.
  • عامل بعدی در قیمت چرخ خیاطی های صنعتی تکنولوژی می باشد. به طور مثال قیمت یک راسته دوز دینام سرخود ساده ای که فقط قابلیت تنظیم سرعت دوخت و موقعیت سوزن دارد با یک راسته دوز فول اتومات که مجهز به سیستم نخ قطع کن و پایه بلند کن اتومات، سرقائمی زن خودکار، بست الیکی، دوخت پارامتری، بخیه شمار، نگهدارنده نخ، دوخت نما( زنجیره ای) و... می باشد خیلی متفاوت است.

بنابراین شما باید هنگام خرید چرخ خیاطی صنعتی ویژگی های محصولات را بررسی کنید که بتوانید تصمیم درستی بگیرید. مثلا اگر سرعت کار برای شما اهمیت والایی دارد، قطعا بهتر است چرخ خیاطی نیمه اتومات یا اتومات تهیه کنید. اما اگر مبتدی هستید و تیراژ خیلی بالایی ندارید یک چرخ خیاطی ساده برای شما کارآمد می باشد. البته که نظر و علاقه شخصی نیز در این امر بسیار تاثیر گذار است. در جدول زیر قیمت چرخ خیاطی های پر فروش بازار را بررسی می کنیم:

نام چرخ خیاطی صنعتی

قیمت (تومان)

چرخ راسته دوز دینام سرخود F12 جک

15.000.000

چرخ خیاطی راسته دوز دینام سرخود F5 جک

15.000.000

راسته دوز نیمه اتومات A2B جک

18.000.000

چرخ راسته دوز فول اتومات A4F جک

23.000.000

راسته دوز دینام سرخود A6000R زوجی

15.000.000

چرخ خیاطی راسته دوز نیمه اتومات A6000D زوجی

17.500.000

راسته دوز فول اتومات زوجی A8100-D4-W

25.000.000

راسته دوز نیمه اتومات F2-D1 جویتا

16.000.000

سردوز چهارنخ دینام سرخود E4S جک

24.500.000

سردوز چهارنخ نیمه اتومات C2 جک

27.000.000

سردوز سوپرجت چهارنخ B9500 زوجی

23.500.000

سردوز دینام سرخود 7S نان بنگ

24.000.000

میاندوز دینام سرخود W4 جک

30.000.000

دکمه دوز 1377E جک

43.000.000

مادگی دوز 782G جک

82.000.000

برندهای پرفروش چرخ خیاطی صنعتی

اگر خیاط قدیمی هستید و یا حتی به تازگی وارد این هنر و شغل شده اید حتما اسم برند محبوب و پر افتخار جک را شنیده اید. شرکت jack در کشور چین مشغول به ساخت انواع چرخ خیاطی و ماشین آلات دوخت صنعتی می باشد و به دلیل ارائه محصولاتی به روز، قیمت مناسب و با کیفیت شهرت جهانی دارد. در کشور ما ایران نیز انواع چرخ خیاطی صنعتی جک بسیار محبوب است.

برند پرفروش بعدی زوجی می باشد. شرکت ZOJE محصولاتش را با بهترین متریال و طراحی بسیار زیبا به بازار ارائه می دهد. اگر کسی فقط یک بار با چرخ خیاطی صنعتی زوجی خیاطی کند محال است سراغ برند دیگری برود. به طور کلی شرکت های مختلفی در کشور چین مشغول تولید ماشین آلات دوخت هستند برندهایی مثل: جویتا، نان بنگ، تیپیکال، کاپیتال، سان سیر، زوسان، سان استار و... شما زمانی که به فروشگاه های چرخ خیاطی مراجعه می کنید با برندهای مختلفی رو برو خواهید شد. شما می توانید از فروشگاه آنلاین ما بهترین برندهای چرخ خیاطی صنعتی را تهیه کنید.

فقط این نکته را از امیردوخت به یاد داشته باشید که حتما از برندی مطمئن که می دانید در ایران برای ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش یک شرکت معتبر دارد خرید نمایید و صرفا دلیل قیمت پایین تر محصولی را که از ارائه خدمات شرکتش مطمئن نیستید، نخرید چون ممکن است برایتان دردسر ساز شود.

چرخ خیاطی صنعتی پرفروش

مشاوره رایگان خرید چرخ خیاطی صنعتی با امیردوخت

امیدواریم این راهنمای کاربردی خرید چرخ خیاطی قیمت مناسب برای شما مفید واقع شده باشد. امیردوخت بزرگترین مرجع تخصصی ماشین آلات دوخت و برش در غرب تهران (با ارسال به تمامی شهرها) می باشد و بهترین برندهای انواع چرخ خیاطی صنعتی را در فروشگاه خود گردهم آورده است. امیردوخت دارای بیش از سه دهه سابقه در زمینه فروش ماشین آلات صنعت دوخت و نساجی می باشد. مجموعه امیردوخت سالانه صدها مزون و کارگاه را تجهیز می کند.

بنابراین شما عزیزان می توانید از سال ها تجربه کارشناسان ما استفاده نمایید و با مشاوره رایگان و تخصصی بهترین تجهیزات را برای کسب و کار خود تهیه نمایید. اگر در استان تهران و البرز هستید می توانید به صورت حضوری از فروشگاه بزرگ امیردوخت دیدن نمایید و با کارشناسان ملاقات داشته باشید. اگر هم یک شهر دیگر هستید این قابلیت را دارید که به صورت تماس تلفنی و تصویری از مشاوره تخصصی بهره مند گردیده و یا محصولات را در سایت https://amirdookht.com/ ببینید.