با فراگیرتر شدن بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیگر بازار های مالی در دنیا توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی، جای خود را در بین تمامی بازار های مالی قدیمی محکم کند.

خرید تتر و سایر رمزارزها و کسب سود از طریق ارزهای دیجیتال، از روش های پربازده و پرسود در قرن ۲۱ می‌باشد. با توجه به محدودیت های بین المللی و غیرممکن بودن (سخت بودن به دلایل امنیتی) خرید و فروش در صرافی های خارجی و امکان پذیر نبودن واریز و برداشت ریال در این صرافی ها، قصد داریم در این قسمت به معرفی یکی از امن‌ترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی پرداخته و در مورد امکانات این صرافی معتبر ارز دیجیتال با شما صحبت کنیم.

دیجیکس ۲۴، بهترین صرافی ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی

کاربرانی که هدف سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی را داشته و قصد خرید و فروش تتر، بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتالی دیگر را دارند، حتما باید در یک صرافی معتبر ثبت نام کنند. صرافی معتبر ارز دیجیتال دیجیکس ۲۴ با فعالیت بیش از ۵ سال در اکوسیستم رمزارزی کشور، به عنوان یکی از برترین سکوهای تبادل رمز ارز در ایران شناخته می‌شود.

همواره صرافی دیجیکس ۲۴ امنیت دارایی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی کاربران را مهم ترین وظیفه خود دانسته و طی تمام سال‌های فعالیت، این اطمینان را به کاربران خود داده است تا در بستری امن تبادل رمز ارز را انجام دهند.

ارائه بهترین قیمت میان سکوهای مبادلاتی

صرافی ارز دیجیتال دیجیکس ۲۴ با توجه به نوسانات قیمت تتر و سایتر رمزارز ها ناشی از عرضه و تقاضا، سعی دارد تا بصورت دقیق و لحظه ای این تغییرات قیمتی را در قالب جدول و نمودار در اختیار کاربران قرار دهد تا معامله گران بتوانند بصورت دقیق تر تصمیم خرید و فروش اتخاذ نمایند

دیجیکس ۲۴ بهترین صرافی خرید تتر در ایران و سایر ارزهای دیجیتال بدون کارمزد و با اختلاف قیمت بسیار پایین برای کاربران می‌باشد تا در امن ترین محیط به معاملات رمزارز بپردازید.

کاربران برای در دسترس بودن و مطلع شدن از قیمت لحظه ای تتر میتوانند علاوه بر اینکه از صفحه اختصاصی این رمزارز در سایت استفاده کنند، در کانال تلگرام صرافی دیجیکس ۲۴ عضو شوند و به صورت آنلاین نرخ ها را مشاهده کنند و تنها برای ثبت معامله به پنل کاربری صرافی دیجیکس 24 مراجعه کنند.

همچنین در صفحه اختصاصی هر رمزارز در صرافی دیجیکس۲۴ میتوانید نمودار قیمت ارز دیجیتال را در تایم فریم های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه مشاهد نمایید.

احراز هویت سریع هنگام خرید و فروش

انجام خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی دیجیکس ۲۴ طبق قوانین، همواره برای امنیت بیشتر کاربران نیازمند انجام فرایند احراز هویت می باشد و در هیچ صرافی معتبر ایرانی بدون احراز هویت معامله ای صورت نمیگیرد.

هم برای حفظ امنیت دارایی کاربران دیگر، عدم اختلال در سرویس و به جهت سرعت در احراز هویت، این فرآیند را به گونه ای طراحی نموده‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان، تایید هویت خود را بصورت اتوماتیک انجام دهید و از تمام خدمات سایت بصورت نامحدود استفاده نمایید.

تتر، بهترین جایگزین برای دلار

قیمت تتر همواره برابر با ۱ دلار آمریکا می باشد اما در ایران کمی اختلاف بین قیمت تتر و قیمت دلار وجود دارد و در ریزش های شدید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، اختلاف قیمت بین دلار و تتر مقداری بیشتر از حالت معمول می‌شود.

در این بین خرید تتر نسبت به دلار مزیت هایی بسیار زیادی مانند: نقد شوندگی بسیار بالا در طول شبانه روز، نگهداری بسیار آسان و کم خطر، امکان تبدیل به ارزهای دیجیتال دیگر و کسب سود از آن‌ها، انتقال در کمترین زمان، کارمزد انتقال پایین و ... دارد که هر کدام از این مزیت ها در جای خود به خوبی نمایان می‌شوند و دلایل مناسبی برای جایگیزینی با دلار می‌باشد.

پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته صرافی دیجیکس ۲۴

هدف از پشتیبانی آنلاین، ارائه اطلاعات، راهنمایی، حل مشکلات، پیگیری وضعیت معاملات و واریز و برداشت‌های کاربران می باشد که ما در بخش پشتیبانی صرافی دیجیکس ۲۴ خود را متعهد به برطرف کردن سریع تمام مشکلات و سوالات کاربرانمان میدانیم و دلسوزانه در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به آن‌ها هستیم.

خرسندیم که درصد رضایت و دریافت نتیجه از برقراری ارتباط با کارشناسان ما بالای ۹۸٪ بوده و تمام تلاشمان را برای بهبود هرچه بیشتر فرآیندهای پشتیبانی خواهیم نمود.

برای ارتباط با واحد پشتیبانی دیجیکس 24 میتوانید از طریق ایمیل پشتیبانی، چت آنلاین، تماس تلفنی با شماره ثابت 02191035475 و پشتیبانی در تلگرام با ما در ارتباط باشید.

پشتیبانی رمزارزهای متنوع

با رشد سریع بازار رمزارز ها و ایجاد ارزهای دیجیتال جدید، کاربران مشتاق به معامله و سرمایه گذاری بر روی این رمزارزها می باشند و به دنبال فرصت های جدید کسب سود هستند. البته توصیه اکید ما به شما این است که با بررسی های دقیق ماهیت هر پروژه و کسب اطلاعات دقیق، اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

صرافی ارز دیجیتال دیجیکس ۲۴ سعی نموده با بررسی دقیق، رمزارزهایی که کمترین ریسک سرمایه گذاری را برای کاربران دارد را به لیست معاملات اضافه نماید. همچنین در این پروسه، درخواست تعداد مشخصی از کاربران نیز در افزوده شدن رمزارز به لیست ارزهای دیجیتال سایت نیز اهمیت بالایی دارد.

واریز و برداشت آنی رمزارز

در صرافی دیجیکس ۲۴ واریز و برداشت ارزهای دیجیتال به صورت آنی و اتوماتیک در شبکه های بلاکچین انجام و تایید می شوند. واریز و برداشت تتر در صرافی ارز دیجیتال دیجیکس ۲۴ بر روی شبکه های ترون (TRC-20), اتریوم (ERC-20) و بایننس اسمارت چین (BEP-20) انجام می شود.

در بین شبکه هایی که صرافی دیجیکس ۲۴ پشتیبانی میکند پراستفاده ترین شبکه، بلاکچین ترون (TRC-20) می باشد که به خاطر سرعت بالای انتقال، پشتیبانی در اکثر کیف پول ها و صرافی های متمرکز و کارمزد انتقال پایین، باعث شده است تا کاربران بسیار زیادی از این شبکه برای نقل و انتقال خود استفاده نمایند.

همچنین برای واریز تتر در صرافی دیجیکس ۲۴ محدودیتی وجود ندارد و می توانید تتر را در صرافی با امنیت کامل در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید و در زمان معامله از آن استفاده نمایید.