ریمل محصولی است که نقش مهمی در انواع آرایش­های روزانه و مجلسی خانم­ها دارد. این کالا به­قدری میان زنان محبوب است که حتی مینیمال­ترین سلیقه­ها را وادار به خرید می­کند. علت این موضوع ارتباطی مستقیمی با تاثیرگذاری این محصول آرایشی روی زیباکردن و درشت­کردن چشم­ها دارد.

توجه داشته باشید که تاثیرگذاری این کالا به­حدی است که آن را در انواع پرپشت­کننده و بلندکننده مژه­ها تولید می­کنند تا بتواند قادر به پاسخگویی مدل­های مختلف چشم و مژه باشند. زیرا همان­طور که واضح است، هر زن فرم چشم متفاوتی از دیگری دارد.

اکنون با توجه به اینکه این محصول نقش مهمی در تکمیل­کردن انواع آرایش­های صورت دارد، سوال اینجاست که کدام برندها در بازار محبوب­تر هستند؟ خرید هر یک از انواع این محصولات مناسب چه فرم چشم­هایی است؟ آیا آرایشی وجود دارد که بدون وجود این کالا تکمیل شود؟

برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با ما همراه باشید تا صحبت کوتاهی در رابطه با انواع ریمل­های موجود در بازار و تفاوت­هایی که با یکدیگر دارند خدمتتان ارائه دهیم. همچنین به این نکته مهم بپردازیم که با توجه به طیف گسترده­ای که از برندهای تولیدکننده این محصول در بازار موجود است، کدام یک برای خریدکردن مناسب­تر هستند؟

ریمل در چه انواعی تولید می­شود؟

ریمل محصولی است که معمولا براساس عملکرد و جامد یا مایع­بودن، آن را دسته­بندی می­کنند که در ادامه به معرفی و بررسی هر یک پرداخته­ایم.

معرفی انواع ریمل از نظر عملکرد

با در نظرگرفتن اینکه فرم چشم و آرایش­های مختلفی برای این عضو صورت وجود دارد، باید گفت که این محصول آرایشی را در انواع حجم­دهنده، ضدآب، فرکننده، تقویت­کننده، فیبری، جداکننده و فانتزی به بازار عرضه می­کنند که یک ویژگی های یک ریمل خوب و باکیفیت باید داشته باشد:

  • حجم­دهنده: کسانی که مژه­های نازک و با فاصله از یکدیگر دارند، باید اقدام به خرید محصولی کنند که بتواند ظاهر چشم­های آنها را درشت­تر از حد معمول نشان دهد. در ساخت چنین محصولاتی از موم و پلیمرهای سیلیکون استفاده می­کنند که همین موضوع باعث می­شود تا استفاده از آنها، مژه­هایتان را پرپشت و پررنگ نشان دهد.
  • ریمل ضدآب: انواع ضدآب برای زمان­هایی مناسب هستند که در معرض تعریق قرار دارید. در واقع می­توان گفت که کاربرد این محصولات در روزهای گرم تابستانی و هنگام ورزش و شناکردن خلاصه می­شود. در ساخت ریمل­های ضدآب از مواد معدنی استفاده می­کنند که همین موضوع تاثیر مستقیمی با عدم پخش­شدن آن زیر چشم دارد.
  • فرکننده: افرادی که دارای مژه­های صاف، بلند و بدون حالت هستند باید اقدام به خرید محصولی کنند که به­واسطه وجود رزین و پلیمر، مژه­های آنها را به سمت بالا حالت داده و فر کند.
  • خرید ریمل تقویت­کننده: گاهی مژه افراد به­خاطر عواملی مثل استفاده از محصولات بی­کیفیت، دچار ریزش می­شود. در چنین شرایطی باید از محصولاتی استفاده شود که مژه را تقویت کرده و علاوه­بر جلوگیری از ریزش آن، موجب پرپشت نشان­دادنش نیز شود.
  • بلندکننده: ریمل­های بلندکننده مخصوص مژه­های کوتاه و کمرنگ هستند. داخل این محصولات از الیافی استفاده می­کنند که به مژه می­چسبند و آنها را بلندتر از حالت معمولی خود نشان می­دهند. همچنین باید اضافه کنیم که نگه­داشتن مژه­ها در همان حالت، از دیگر ویژگی­های این محصولات است.
  • فیبری: این محصولات حکم مژه مصنوعی را دارند و می­توانند به­خاطر درگیرشدن با مژه­هایتان، خرده­مژه­هایی را به آنها بچسبانند و حجم و جلوه چشم­هایتان را 2 چندان کنند.
  • جداکننده: این محصولات می­توانند مثل کالاهای چند منظوره عمل کنند. در واقع باید گفت که به آنها ریمل­های همه­کاره نیز گفته می­شود. دقت داشته باشید که بافت و غلظت آنها را به گونه­ای تولید می­کنند که موجب پررنگ­شدن و بلندشدن مژه­هایتان به­صورت همزمان شوند.
  • انواع ریمل فانتزی: این کالاها اگر به­صورت فانتزی تولید شوند در انواع رنگی و اکلیلی وجود دارند. کاربرد این مدل از محصولات آرایشی چشم، بیشتر برای عکاسی و آرایش­های فانتزی است.

دسته­بندی ریمل­ها براساس جنس

حال که با انواع این محصولات از نظر عملکرد آشنا شدید، نوبت به جنس آنها می­رسد. در واقع هنگام خرید این کالاها باید دقت داشته باشید که به­دنبال انواع پودری هستید، یا مدل­های مایع و کرمی را ترجیح می­دهید. باید گفت که تاثیر هر کدام از آنها روی مژه­ها متفاوت است. به همین دلیل قبل از اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصولات، نسبت به جنسی که دارند آگاه شوید.

معرفی پرفروش­ترین ریمل­ها

همان­طور که پیش­تر اشاره کردیم، این محصولات توسط برندهای مختلفی تولید می­شوند. ازاین­رو جای تعجب ندارد که میان طیف گسترده­ای از انتخاب­ها، گیج شوید و هنگام خرید ندانید که کدام یک بیشتر مناسب شما هستند. به همین علت در ادامه لیستی از محبوب­ترین و پرفروش­ترین برندها را آورده­ایم:

Mascara اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume

این محصول در دسته انواع حالت­دهنده و حجم­دهنده قرار می­گیرد. پس اگر قصد خرید یک کالای چند منظوره را دارید، نسبت خرید ریمل صورتی اسنس مدل  I Love Extreme Crazy Volume از سایت شاواز اقدام کنید.

11

خرید ریمل اصل ایزادورا مدل Big Bold Extreme

در میان بهترین ریمل ‌های موجود در بازار فعلی لوازم آرایشی، نمی­توان از Big Bold Extreme چشم­پوشی کرد. این محصول حجم­دهنده است و برس آن را طوری طراحی کرده­اند که مژه­ها را به­سمت بالا حالت می­دهد.

ریمل مژه اسنس مدل I Love Extreme Volume

این محصول نوع دیگر از ریمل های اسنس است که بسیار هم پرطرفدار است و به ریمل مشکی معروف است و در دسته انواع حالت­دهنده و حجم­دهنده قرار می­گیرد. پس اگر قصد خرید یک کالای چند منظوره را دارید، نسبت خرید ریمل مشکی اسنس مدل I Love Extreme Volume از سایت شاواز اقدام کنید.

Mascara کالیستا مدل Wonder Volume

برند کالیستا این مدل از محصول خود را با قابلیت حجم­دهندگی تولید کرده است. درصورتی­که مژه­های کمرنگ و کم­پشت دارید، می­توانید با مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی شاواز، اقدام به خرید این محصول کنید.

ریمل اورجینال 4 کاره نوت مدل Volume Up Click

این محصول دارای 4 ویژگی مختلف حجم­دهنده، بلندکننده، حالت­دهنده و جداکننده است و می­تواند به تمام نیازهای شما از بابت داشتن یک آرایش چشم زیبا و جذاب پاسخ دهد.

22

ریمل بلندکننده مژه نوت مدل Lash Up Click

اگر قصد خرید یک محصول با ویژگی بلندکنندگی مژه­هایتان را دارید، بلندکننده مژه نوت بهترین انتخاب پیش روی شما است. توجه داشته باشید که امکان خرید این کالا در آنلاین شاپ شاواز وجود دارد.

Mascara حجم دهنده مژه این لی مدل Intense Volumising

این محصول موجب افزایش حجم و رنگ مژه­ها می­شود و خاصیت ضدآب ندارد. در این کالا از پاراین استفاده نشده و حجم آن 10 میلی­لیتر است. اگر به­دنبال مژه­های پرپشت هستید، می­توانید خرید ریمل حجم دهنده مژه این لی مدل Intense Volumising را در اولویت خود قرار دهید.

خرید ریمل مای مدل Infinite

طراحی فرچه یا برس این محصول به گونه­ای است که 2 کار حجم­دادن و حالت­دادن به مژه­ها را به­صورت همزمان انجام می­دهد. درصورتی­که قصد خرید چنین کالایی را دارید، می­توانید از طریق فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی شاواز دست به­کار شوید.

Mascara وت اند وایلد مدل Big Poppa

وت اند وایلد مدل Big Poppa محصولی است که هنگام خرید ریمل حتما به شما معرفی می­شود. این کالا در دسته بهترین­ها و پرفروش­ترین­های بازار قرار می­گیرد و قدرت حجم­دهنگی بالایی دارد.

Mascara رولوشن مدل Blow Out ظرفیت 12 میلی لیتر

یکی دیگر از محصولات آرایشی پرطرفدار که حجم زیادی به مژه­ها می­دهد و آنها را پررنگ­تر و پرپشت­تر از حالت قبل خود به­نمایش می­گذارد، رولوشن مدل Blow Out با ظرفیت 12 میلی­لیتر است. این محصول ضدآب نیست اما قدرت زیادی در پرکردن جاهای خالی مژه­ها دارد.

Mascara گلدن رز مدل Lash Plumping

اگر در دسته کسانی قرار دارید که مژه­ها و نوع آرایش شما نیاز به یک محصول همه­کاره دارد، خرید گلدن رز مدل Lash Plumping از فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی شاواز به شما توصیه می­شود. دقت داشته باشید که این کالا 8 میلی­لیتر ظرفیت دارد و دارای ویژگی­های بی­نظیری مثل حجم­دهنده، بلندکننده، حالت­دهنده و جداکننده به­صورت یک­جا است.

33

Mascara مای سری Black Diamond مدل Gorgeous Eyes

خلاف محصول کم حجمی که در هدینگ قبل به آن اشاره کردیم، ریمل مای سری Black Diamond مدل Gorgeous Eyes دارای ظرفیت 14 است. این محصول با هدف حجم­دادن به مژه­ها تولید شده و مشابه آنچه در موردهای قبل اشاره کردیم، ضدآب نیست.

ریمل بل مدل Full Lash

اگر قصد خرید یک محصول آرایشی با ظرفیت زیاد را دارید، باید بگوییم که بل مدل Full Lash یک انتخاب صحیح و به­جا برای شما محسوب می­شود. این محصول خاصیت حجم­دهندگی و بلندکنندگی مژه­ها را دارد و در ظرفیت 15 میلی­لیتر به­فروش می­رسد.

Mascara گلدن رز مدل Smokey Lashes

افرادی که به­دنبال ریمل اورجینال و اصل هستند، باید این نکته را در نظر داشته باشند که گلدن رز انواع محصولات باکیفیت و مرغوب را تولید کرده و به بازار عرضه می­کند. یکی از بهترین کالاهای این برندSmokey Lashes است که خاصیت حجم­دهنگی دارد و شما قادر به خرید آن از آنلاین شاپ شاواز هستید.

ریمل رویال اترنتی مدل 3D XXL Volume

این محصول با توجه به خاصیت حجم­دهنگی­اش، شهرت و محبوبیت زیادی میان خانم­ها دارد. مواد اولیه استفاده­شده در این کالا ضدحساسیت هستند و موجب چسبندگی مژه­ها به یکدیگر نمی­شوند. رنگ­دانه­های به­کار رفته­شده در این محصول به­قدری مشکی هستند که ظاهر مژه­ها را بسیار پرتر از حالت معمولی نشان می­دهند.

Mascara نوت مدل One Touch

نوت مدل One Touch ویژگی­های منحصربه­فردی مثل حجم­دهندگی بالا و افکت 3D دارد. در ساخت این کالا از عصاره چای سبز استفاده شده که همین موضوع باعث می­شود تا تاثیر زیادی در تقویت مژه­ها نیز داشته باشد. اگر با توضیحات گفته­شده تمایل به خرید این ریمل پیدا کردید، می­توانید به فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی شاواز مراجعه کنید.

نوع ریمل بی یو مدل Maxi Volume Ultra Black

این دسته از محصولات آرایشی چشم به­خاطر ظرفیت 15 میلی­لیتری خود شهرت دارند. از مهم­ترین ویژگی­های آنها می­توان به حجم­دهنگی، بلندکنندگی و حالت­دادن مژه­ها اشاره کرد. توجه داشته باشید که انواع بی یو مدل Maxi Volume Ultra Black ضدآب نیستند، اما در ساخت آنها از پیگمنت­های مشکی استفاده کرده­اند.

Mascara نوت مدل Lash Code

معمولا محصولاتی که برای یک هدف خاص تولید می­شوند، قادر هستند تا همان یک وظیفه را به بهترین شکل انجام داده و به نیاز شما پاسخ دهند. باید بگوییم که اگر به­دنبال یک محصول با خاصیت بلندکردن مژه­هایتان هستید و کیفیت عملکرد آن اهمیت زیادی برایتان دارد، بهتر است نسبت به خرید ریمل نوت مدل Lash Code اقدام کنید.

Mascara لندن مدل Scandal Eyes Lycra Flex

این محصولات به­دلیل اینکه در ساخت آنها از برس­های جداکننده مژه استفاده کرده­اند، بسیار محبوب هستند و با توجه به اینکه رنگ­دانه­های خیلی مشکی دارند، می­توانند در دسته محصولات حجم­دهنده و حالت­دهنده مژه جاگذاری شوند.

حجم این محصولات 12 میلی­لیتر است و ماندگاری بالای آنها دربرابر شرایط آب­وهوایی نامطلوب به­عنوان یکی دیگر از دلایل محبوبیت آنها شناخته می­شود. لازم به ذکر است که اگر قصد خرید این محصولات را دارید، می­توانید به آنلاین شاپ شاواز مراجعه کرده و ظرف چند دقیقه، ثبت سفارش و خرید خود را به­اتمام برسانید.

44

قیمت خرید ریمل چقدر است؟

این محصول آرایشی برای انواع میکاپ­های صورت مورد استفاده قرار می­گیرد و از پایه­های اصلی و اساسی یک آرایش بدون نقص است. به همین دلیل فرقی نمی­کند که یک میکاپ ساده و مینیمال باشد یا فانتزی، چیزی که اهمیت دارد این است که بدون حالت­دادن و حجم­دادن به مژه­ها، چشم­هایتان جلوه­ای خاص و زیبا به­خود نخواهند گرفت.

در رابطه با قیمت این محصولات باید بگوییم که همه چیز بستگی به انتخاب شما و برندی که تصمیم می­گیرید از آن خرید کنید دارد.

اما به­عنوان یک توصیه اجازه دهید تا اشاره­ای به این نکته داشته باشیم که محصولات آرایشی چشم، تماس مستقیمی با این عضو مهم صورت دارند. ازاین­رو هنگام خرید آنها، انواع اصل و اورجینال را به مدل­های های کپی و فیک ترجیح دهید و باید قدرت تشخیص ریمل تقلبی از اصلی را داشته باشد.

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی شاواز

شاواز (شرکت سلامت آوران یزدان نفیس) یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که امکان خرید تمام محصولات آرایشی و بهداشتی را از برندهای مختلف و محبوب را در وب­سایت خود به­وجود آورده است.

این برند ضمانت کالاهای خود را تضمین می­کند و به­خاطر امکان 7 روز ضمانت بازگشت وجه که روی تک­تک محصولات خود تعریف کرده، از اعتبار و محبوبیت زیادی میان کاربران برخوردار است.

درصورتی­که قصد خرید انواع ریمل و سایر محصولات آرایشی را دارید و ترجیح می­دهید تا از کالاهای اورجینال و اصل برای آرایش­های خود استفاده کنید، پیشنهاد می­کنیم که به وب­سایت شاواز مراجعه کرده و خرید خود را در عرض چند دقیقه به­ثبت برسانید و سفارشتان را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

جمع­ بندی

ریمل یک محصول آرایشی بسیار مهم و ضروری است که بدون وجود آن، هیچ آرایش چشمی تکمیل نخواهد شد. علت این است که پررنگ­بودن و حالت­داشتن مژه­ها می­تواند چشم­ها را درشت­تر از حالت معمول نشان دهند و زیبایی چشم­ها را 2 چندان کنند.

این محصولات در انواع مختلف و براساس عملکرد، جنس فرچه یا مایع و جامدبودن به مدل­های گوناگونی دسته­بندی می­شوند که از معروف­ترین­های آنها در بازار می­توان به برندهای مای، رز گلدن و بی یو اشاره کرد.