1

یکی از دغدغه‌های ساکنان کره زمین در این روزها، کمک به حفظ محیط زیست است که می‌توان گفت از بزرگ‌ترین آلاینده‌های جهان، صنایع هستند. تجهیزات صنایع نیز نقشی در این آلودگی دارند. لیفتراک تویوتا یکی از حامیان هوای پاک و کاهش گازهای گلخانه‌ای در سطح جهان است. در ایران تهیه لیفتراک تویوتا با فابکو می‌تواند به راحتی انجام شود. اما آیا قیمت لیفتراک تویوتا بالا است؟

اگر از بیشتر مردم بپرسید که لیفتراک چیست، احتمالا به شما خواهند گفت که یکی از تجهیزاتی است که در انبارها، برای جابه‌جایی کالا‌ها و اجناس سنگین استفاده می‌شود. البته این پاسخ درستی است، اما این جابه‌جایی به دلیل کسب قدرت زیاد نیاز به مصرف سوخت بالا دارد. لیفتراک تویوتا با تولیدات منحصربه‌فرد خود توانسته این مصرف سوخت را مدیریت کرده و حتی کاهش دهد. در اینجا از اقدامات لیفتراک تویوتا برای حمایت از محیط زیست و همچنین از تهیه و خرید لیفتراک تویوتا و... سخن خواهیم گفت.

لیفتراک تویوتا ماشینی پرقدرت با ظرافتی مثال زدنی در طراحی بوده که فراتر از تصور در امور انبار و حمل نقل داخلی شرکت‌ها تاثیرگذار است. شرکت فابکو به عنوان واردکننده و ارائه کننده محصولات تویوتا، بستری مناسب برای خرید و استفاده از این فناوری کاربردی را برای هموطنان فراهم کرده است.

عملکرد لیفتراک تویوتا و گازهای گلخانه ای

گازهای گلخانه‌ای گرما را به دام می‌اندازند و سیاره زمین را گرم‌تر می‌کنند. فعالیت‌های انسانی تقریبا عامل افزایش گازهای گلخانه‌ای در جو طی ۱۵۰ سال گذشته است. بنابراین بزرگ‌ترین منبع انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از فعالیت‌های انسانی از سوزاندن سوخت‌های فسیلی نظیر زغال سنگ و فرآورده‌های نفتی برای تولید برق، گرما و استفاده در حمل و نقل است. لیفتراک نیز بخشی از مجموعه بزرگ حمل و نقل در صنعت محسوب می‌شود.

شرکت تویوتا به تعهد خود در تولید مسئولانه از نظر زیست‌ محیطی افتخار می‌کند. تویوتا اولین و تنها تولیدکننده بالابر است که لیفتراک‌های دارای گاز طبیعی فشرده "CNG" با گواهینامه "EPA" و ""CARB را ارائه می‌کند. لیفتراک تویوتا صرفا به مدل لیفتراک دوگانه سوز ختم نمی‌شود و این شرکت دارای لیفتراک برقی و لیفتراک دیزل در راستای محافظت از محیط زیست نیز است.

برق به جای سوخت‌های فسیلی در لیفتراک

در گذشته اگر به لیفتراک‌هایی که از هر چیزی به جز موتورهای احتراق داخلی یا درون سوز استفاده می‌کردند، اشاره می‌شد، خنده‌دار و نشدنی به نظر می‌آمد. اما از سال 2000 با ورود باتری‌های انرژی نو، مانند باتری لیتیومی و سلول سوختی هیدروژنی به صنعت لیفتراک، گروه جدیدی از از این ماشین وارد بازار شد. در دهه گذشته، لیفتراک‌های برقی که با باتری کار می‌کنند، در محیط حمل‌ونقل و جابه‌جایی مواد، قدرت زیادی پیدا کرده‌اند. مزایای لیفتراک برقی در حال حاضر بسیار بیشتر از معایب آن است.

محدودیت‌ها و معایبی که زمانی لیفتراک‌های برقی را ناکارآمد و غیرعملی می‌کرد، با پیشرفت فناوری‌ها و عملکرد اثبات ‌شده، امروز برطرف شده‌اند. به طور فزاینده‌ای، تعداد زیادی از شرکت‌های صنعتی به لیفتراک‌های برقی روی می‌آورند، زیرا ماشین‌های با انرژی کارآمد و سازگار با محیط ‌زیست می‌تواند تقریبا هر خدماتی که لیفتراک با سوخت فسیلی تولید می‌کند را انجام دهند.

2

لیفتراک برقی یک انتخاب بهینه به جای بالابرهای با سوخت فسیلی هستند و راندمان آن‌ها مناسب، به همان قدر توانا و کارا، نگهداری راحت‌تر، مطمئن‌تر، بی‌صداتر و پاک‌تر است.

لیفتراک سوخت مایع متناسب با محیط زیست

یکی از شاخه‌های تولیدی شرکت ماشین سازی تویوتا، ساخت و تولید تجهیزات انبارداری است. این شرکت به جز تولید لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی مطابق با استاندارهای محیط زیستی نیز تولید کرده است. موتور لیفتراک تویوتا از مجموعه "4FD" از دیزل برای سوخت خود استفاده می‌کند. این مجموعه از لیفتراک‌های تویوتا، طبق استاندارد جهانی حمایت از محیط زیست "EPA" طراحی و تولید شده است.

قیمت لیفتراک تویوتا

قیمت لیفتراک تویوتا بسته به مشخصات دقیق و نیاز مشتری می‌تواند بسیار متفاوت باشد. متغیرهای زیادی وجود دارد که می‌تواند به کل قیمت لیفتراک تویوتا اضافه کند؛ اندازه، قدرت لیفتراک و... از جمله این متغیرها است. عوامل موثر در تعیین هزینه خرید لیفتراک تویوتا می‌تواند موارد زیر باشد:

  • بزرگی و کوچکی ابعاد لیفتراک
  • داشتن گارانتی معتبر
  • مدل و کارایی آن
  • سازنده لیفتراک، همه لیفتراک‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند. هر چه کیفیت بهتر باشد، ارزش سرمایه‌گذاری بلندمدت بهتری خواهد داشت.
  • ظرفیت کاری و قدرت لیفتراک
  • امکانات و قطعات جانبی لیفتراک
  • نوع سوخت و موتور

تویوتا طیف گسترده‌ای از مدل‌ها را با ظرفیت‌ها و کاربردهای وزنی متنوع ارائه می‌دهد. با توجه به امکانات و کارآیی لیفتراک تویوتا، خرید این لیفتراک مانند یک سرمایه‌گذاری در درازمدت است که بهترین بازدهی و سود را در پی خواهد داشت.

3

نکات خرید لیفتراک تویوتا

نکته ضروری درباره خرید لیفتراک تویوتا دست دوم سری "4FD"، موضوع درست کار کردن موتور این ماشین است. سیستم‌های داخلی لیفتراک تویوتا دست دوم باید طوری کار کنند که لیفتراک مدنظر هیچ‌گونه آلاینده‌ای ضمن کار نداشته باشد.

در مورد خرید لیفتراک تویوتا یا اجاره لیفتراک دست دوم، یک قانون کلی قدیمی وجود دارد. این قانون می‌گوید اگر قرار است از یک لیفتراک بیش از یک چهارم زمان تولید استفاده شود، بهتر است یک لیفتراک جدید خریداری شود زیرا بازده کلی سرمایه بالاتر است.

لیفتراک‌ها ابزار بسیار خوبی برای کسب و کار شما هستند. آن‌ها سابقه طولانی در جابه‌جایی کالا به طور آسان‌تر و ایمن‌تر از نیروی انسانی دارند. با توسعه جوامع و پیشرفت فناوری، درآینده لیفتراک‌ها به سمت استفاده از انرژی‌های نو حرکت خواهند کرد. شرکت تویوتا با ارائه مدل‌های مختلف می‌خواهد بخشی از راه حل بحران جهانی آب و هوا و سایر چالش‌های پایداری پیش روی محیط زیست باشد.

آیا نسبت به کاهش آلاینده‌های محیط زیست و کاهش کربن در محل کار خود تعهد دارید؟ وقتی آماده هستید که صنعت یا شرکت خود را به سطح بالاتر ببرید، از الگوهای تویوتا پیروی کنید. قیمت لیفتراک تویوتا متناسب با کسب و کار شما، هزینه زیادی ندارد. زیرا با توجه به کیفیت و بازدهی بالای این ماشین، تمام هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید، جبران می‌شود. خرید لیفتراک تویوتا با فابکو می‌تواند یک فرآیند آسان باشد اگر دقیقا نیازهای خود و پروژه مدنظر خود را بدانید و شناسایی کنید. ما در این مسیر می‌توانیم شما را همراهی کنیم.

تلفن دفتر مرکزی: 44769679 - 44769515 - 44769584 - 44769667

نشانی: تهران _ چیتگرشمالی _ بلوار کوهک _ مجتمع تجاری اداری طوبی _ بلوک A _ طبقه 14 _ واحد 1143

فابکو، بهترین خرید و قیمت لیفتراک در ایران، سایت فابکو: fubco.ir