در اهواز نیز شما می‌توانید برای پیدا کردن وبسایت‌های معتبر و مورد اعتماد برای سفارش طراحی، سئو و ثبت آگهی در شهر اهواز، می‌توانید از موتورهای جستجوی معروف مانند گوگل و بینگ استفاده کنید. با جستجوی عبارت‌هایی مانند "طراحی وبسایت در اهواز"، "سئو در اهواز" یا "ثبت آگهی در اهواز"، می‌توانید به لیستی از وبسایت‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات در اهواز دسترسی پیدا کنید.

تیم دیجیتال مارکتینگ در شهر اهواز

وبسایت ما با حضور فعال در رسانه های اجتماعی: با استفاده از پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، وبسایت دریبل،بیهنس، تلگرام، گیت هاب،about، پینترست، مدیوم و وبسایت 500px  برای تعامل با کابران فضای مجازی و تبلیغ محتوای خود، حضور قوی در رسانه های اجتماعی را حفظ می کند. دراهواز یک وبسایت خبری محلی برای شهر اهواز در استان خوزستان است. این وبسایت اخبار مختلفی را از طریق پوشش‌دهی از رویدادها، وقایع و اخبار مهم در اهواز و منطقه ارائه می دهد.

محتوای وبسایت شامل اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است و به طور کلی به تمامی جوامع اهواز و استان خوزستان خدمات رسانی می کند.

هدف اصلی این وبسایت ارائه خدمات خبری به جامعه و توسعه فرهنگ اطلاع رسانی می‌باشد. وبسایت inahvaz  به دنبال ارائه خدمات خبری برای افرادی است که به دنبال دریافت اخبار جدید و به‌روز هستند و به دنبال اطلاعات مهم در زمینه‌های مختلف هستند، این وبسایت به عنوان یک منبع اصلی خبری در منطقه خوزستان شناخته می‌شود و در بین مردم شهر اهواز و استان خوزستان اعتماد بسیاری برای دریافت اخبار دارد.

هر وبسایتی بسته به موضوع، هدف و مخاطب خودش متفاوت است. از این رو، نمی‌توان به سادگی برای هر دو وبسایت یک معیار مقایسه قائل شد. در هر صورت، وبسایت inahvaz.com  به عنوان یک وبسایت خبری محلی، هدف اصلی خود را ارائه خدمات خبری به جامعه و توسعه فرهنگ اطلاع رسانی در منطقه خوزستان در نظر دارد. برخلاف وبسایت‌های خبری بین‌المللی، مخاطب اصلی این وبسایت، افرادی هستند که به دنبال دریافت اخبار و اطلاعات مربوط به منطقه و شهر خود هستند. اگرچه وبسایت‌های خبری بین‌المللی ممکن است به صورت گسترده‌تری در مورد موضوعات مختلف به گوشه و کنار جهان بپردازند، اما ارائه خدماتی محدود به یک منطقه خاص را هدف قرار نمی‌دهند.

شرکت طراحی سایت در اهواز

به طور کلی، این دو نوع وبسایت نظر به اینکه هدف و مخاطبان خودشان، با یکدیگر قابل مقایسه نیستند.

دراهواز یک وبسایت ثبت آگهی و تبلیغ نیست! در اهواز هم بهتر دیده میشی و هم جزء به‌ترین های شهر خودت میشی…

خوشحال میشیم با ارسال انتقاد و پیشنهادهای خود، ما را در تکمیل و بهبود کیفیت ارائهٔ خدمات یاری نمائید. به منظور بهبود تجربهٔ کاربری و خدمات دراهواز و همچنین افزایش رضایت هم استانی(خوزستانی)ها و به ویژه همشهری(اهوازی)های عزیز، خوشحال می‌شویم با ارسال انتقادات و پیشنهادهای خود، ما را در بهبود کیفیت ارائهٔ خدمات یاری نمائید.

لازم به ذکر است که قوانین «در اهواز» با تکیه بر قوانین جاری کشور، نهادهای قضایی و قانونی و بازخورد کاربران دراهواز، به منظور بهبود تجربه‌ی کاربری وضع شده است. به همین دلیل ممکن است برخی از قوانین در طول زمان تغییر کرده یا بندهایی به آن اضافه شود.

در صورت مشاهدهٔ تخلف در ظاهر آگهی، رفتار آگهی‌گذار یا هنگام معامله، می‌توانید با انتخاب گزینهٔ «ثبت تخلف و مشکل آگهی» مشکل موجود در آن‌ را به اهواز انتقال دهید تا توسط کارشناسان اهواز بررسی شده و در صورت اثبات تخلف اقدامات و تمهیدات لازم صورت گیرد.

سئو سایت در اهواز

اهواز شهری است در جنوب غربی کشور ایران و پایتخت استان خوزستان. این شهر در نزدیکی مرز با عراق واقع شده و به همین دلیل از نظر جغرافیایی، موقعیت بسیار مهمی دارد. جمعیت اهواز بیش از یک میلیون نفر است و این شهر با دارا بودن معادن نفت، گاز و آب و همچنین کشاورزی، دامداری و صنایع بسیار مختلف، یکی از قطب‌های اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

اهواز نظر به اینکه موقعیت جغرافیایی خود، دارای آب و هوای گرم و خشک است که در برخی فصول سال ممکن است با عواقبی مانند گرد و غبار و یا شدت تابش نور خورشید همراه باشد. از جمله جاذبه‌های گردشگری اهواز می‌توان به جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی اشاره کرد که برای گردشگران جذاب هستند. در این شهر، مسجد جامع، پل کارون، موزه آب و آتش، پارک‌های شهری و خیابان‌های پرجنب و جوش از جمله جاذبه‌های گردشگری معروف هستند.

از دیگر ویژگی‌های اهواز می‌توان به فرهنگ و زبان خاصی که در این شهر شیوع دارد، اشاره کرد. عربی و فارسی دو زبان رسمی اهواز هستند ولی مردم این شهر به زبان عربی خودشان صحبت می‌کنند. همچنین اهواز با داشتن مردمانی پویا و پرشور، بازارهای متنوع و فرهنگ غنی و متنوع، بعنوان یکی از شهرهای پر جنب و جوش و متنوع کشور به شمار می‌رود.

اهواز

اهواز شهری است در جنوب غربی کشور ایران و پایتخت استان خوزستان، اهواز شامل جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر است و به دلیل واقع شدن در نزدیکی رودخانه کارون و کشت غلات و نخلستان های پوشیده از خرما مشهور است. شهر اهواز شامل آب و هوای گرم و خشک و دمای بالایی در تابستان است.

ثبت آگهی در اهواز

کلانشهر اهواز پس از شهر شوشتر و از سال 1303 به عنوان مرکز استان خوزستان معرفی شد. این شهر که در سال 1200 خورشیدی در مجموع شهر های کشور ایران قرار گرفت، را در تاریخ با اسامی مختلفی از جمله تاریانا، هرمزاردشیر، رامشهر، هوجستان واجار، اوکسین و بندرناصری می­ شناسند اما در این میان شهرت نام بندر ناصری از بقیه اسامی بیشتر است. اسم هواز از ریشه قوم خوزی ها یا هوزی ها گرفته شده و به اهواز مبدل گشت.

اخبار شهر اهواز

برای اطلاعات بیشتر در خصوص با شهر اهواز می‌توانید به بخش اخبار شهر اهواز مراجعه کرده و از به روزترین و ترندترین اخبار روز این شهر آگاه شوید.

قوم خوزی ساکنان اصلی جلگه خوزستان بوده و ایشان را بازماندگان عیلامی ها می­ دانند. نام تاریانا نیز از اسامی دوره هخامنشیان است که آن را در کتب تاریخی مقدونی و یونانی محل زندگی هوزاییان یا بی خوزایی ها معرفی کرده اند. اردشیر یکم نیز که از پادشاهان نام آور ساسانی بود نام این شهر را به هرمز ادشیر تغییر داد. از اهمیت و توجه به شهر اهواز این چنین درمی­یابیم که این بندرگاه محل اتصال بلاد مختلف سرزمین آریایی بوده است.

این اهمیت در جایی دو چندان می­ شود که سردار اسکندر در این شهر لنگر انداخته و به شهر ورود پیدا کرده است. اما این شهر به صورت دو شهر مجزا در دو طرف رودخانه و به وسیله شاپور یکم بنا نهاده شد که درحمله اعراب شهر دوم از بین رفت. این شهر کماکان در بین شهرهای صنعتی کشور ایران سرآمد بوده و محل استقرار بسیاری از صنایع مهم از جمله پتروشیمی، نفت و گاز، تولید برق و … همچنین محل اولین دانشگاه کشور ایران یعنی گندی شاپور است.

هواشناسی اهواز

هواشناسی اهواز Weather in Ahvaz به عنوان یکی از شهرهای جنوب غربی ایران، به دلیل واقع شدن در نزدیکی دشت خوزستان و ناحیه‌هایی مانند شوش و ایذه، دارای ویژگی‌هایی خاص است. در این مقاله به بررسی شرایط هواشناسی اهواز از جمله دما، رطوبت، بارش و وضعیت هوایی در طول سال پرداخته خواهد شد. از دیگر راهکارهایی که می‌تواند در بهبود شرایط هواشناسی اهواز مؤثر باشد، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی و بادی است. با توجه به آفتاب پرسون و بادهای قوی منطقه، قابلیت استفاده از این انرژی‌ها در اهواز وجود دارد. با این کار، هم می‌توان از انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک استفاده کرد و هم در کاهش آلودگی هوا نقش مهمی داشت.

تصویر شهر اهواز

لازم به ذکر است که در این راستا، برای ترویج استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک در اهواز، برگزاری کمپین‌ها و آموزش‌های لازم به مردم و سازمان‌های مرتبط می‌تواند مؤثر باشد. همچنین، تأمین بودجه‌های لازم برای ساخت و نصب تجهیزات لازم برای بهره‌برداری از این انرژی‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

در نهایت، با توجه به اینکه شرایط هواشناسی اهواز به دلیل برخورداری از خصوصیات آب و هوایی خاص، همواره چالش‌هایی دارد، لازم است که برای مقابله با این چالش‌ها، سیاست‌های شهری مناسبی اجرا شود. پس در زمان سفر به اهواز مراقب شرایط محیطی و هواشناسی این شهر باشید؛ به این ترتیب، می‌توان بهبود شرایط هواشناسی اهواز و افزایش کیفیت زندگی ساکنان این شهر را به دست آورد.

علاوه بر صنایع این شهر پتانسیل های بازرگانی بسیاری به دلیل قرار گیری در موقعیت جغرافیایی و استراتژیک مرزی و وجود مرز آبی، مرز زمینی و مرز هوایی در استان خوزستان به مرکزیت اهواز، آن را به یکی از مهم ترین مراکز استان بدل کرده است. اهواز را به دلیل وجود پل های متعدد شهر پل ها می­نامند و همچنین بزرگترین پل کابلی خاورمیانه با نام پل غدیر در این شهر وجود دارد.

زیبایی های بی مثال این شهر خصوصا در شب ها و ساحل رود کارون خروشان که از میان این شهر می­گذرد، نخلستان های همیشه سبز و حرکت لنج و قایق های مسافری و ماهیگیران این شهر را به یکی از توریست پذیر ترین شهرهای کشور تبدیل کرده بود. متاسفانه به دلیل جنگ های مختلف از جمله حمله اعراب، جنگ تحمیلی عراق علیه کشور ایران و … آسیب های جدی به این شهر و بنا های تاریخی آن وارد نمود.

نقشه اهواز

وبسایت در اهواز یکی دیگر از سرویس‌های نقشه شهر اهواز می‌باشد که به صورت آنلاین در دسترس کاربران است. این وبسایت نیز مانند سایر سرویس‌های نقشه‌ای، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی به محل‌های مختلف در شهر اهواز دسترسی پیدا کنند. با استفاده از سرویس نقشه‌ای، می‌توانید به راحتی به جزئیات مکان‌های مختلف شهر اهواز دسترسی پیدا کنید، از جمله نام محل‌ها، آدرس، کد پستی، شماره تلفن و مختصات محل. همچنین این سرویس، امکاناتی مانند نمایش محل‌های تفریحی و گردشگری، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و سایر مکان‌های مهم در شهر اهواز را نیز فراهم می‌کند. به علاوه، با استفاده از سرویس بلد، می‌توانید به صورت آنلاین به نقشه جاده‌ای و بزرگراهی شهر اهواز دسترسی پیدا کنید و برای سفرهای خود از آن استفاده کنید.

نقشه اهواز

همچنین این سرویس، امکان مشاهده محل فعلی خود و یا دوستانتان، ارسال موقعیت خود و یا درخواست دیدن موقعیت دوستان را نیز به شما می‌دهد.

در اهواز چه خبر است

دنیای کسب و کار امروز تفاوت بسیاری با گذشته دارد. به ندرت خبری از روش های سنتی فروش می­ شنویم، حتی مغازه های خوار و بار فروشی نیز مجهز به صفحات مجازی و سیستم های هوشمند فروش کالا هستند. اما در اهواز چه خبر است؟ در اهواز ما برای شما با ثبت آگهی اختصاصی تبلیغ می کنیم، می فروشیم، ارسال می­ کنیم و در نهایت این صدای پیامک واریز وجه به حساب شماست که به گوشتان خواهد رسید. بدون کمترین خستگی ما مشتری را به مقصد می­ رسانیم، ما برای شما کمپین تبلیغاتی با پیشنهادات تخفیف دراهواز ارائه می دهیم و به‌ترین سامانه پیامکی را برای پلن تبلیغاتی شما را فعال کرده و نظر به اینکه دکل مخابراتی کشور ایرانسل و همراه اول لیست شماره تماس و کلیه دایرکتوری مشاعل منتظقه و محله شما را در اهواز ارسال خواهیم کرد.

اینجا یعنی در اهواز به معرفی تمام مشاغل، دسته ها، ادارات و هر آنچه که شما در طول روز به آن نیاز پیدا می­کنید، می پردازیم. در واقع در اهواز دستیار الکترونیکی همراه شماست و قدم به قدم با شما در جهت رفع نیاز های شما حرکت می­ کند. در اهواز تصویری مطمئن از خرید و فروش آنلاین را به شما ارائه خواهد داد.

­چرا در اهواز

ما تجربه 7 ساله خود را در زمینه پلن تبلیغ آنلاین کسب و کار ها در اختیار شما قرار می­ دهیم تا به سر منزل مقصود برسید. در اهواز تنها با یک کلیک ساده و به سادگی کار با تلفن همراه خدماتی که به آن احتیاج دارید را در نزدیک ترین محل پیدا کرده، انتخاب های پیش روی شما را نظر به اینکه درخواست شما بررسی و در نهایت به‌ترین گزینه ها را برای شما به نمایش می­ گذارد.

در اهواز چه می ­کنیم

در اهواز ما با بررسی جزئیات و انتخاب پارامتر های مورد نیاز شما اعم از: منطقه جغرافیایی مورد نظر شما، حرفه یا شغل مورد نظر شما، مشکل یا خرید مورد نظر شما و … شما را به طرف حل مشکل یا رفع نیاز شما راه نمایی می­ کنیم. اینجا محلی است که ما از قبل به تحقیق، بررسی و در نهایت تضمین کیفیت مشاغل و اعتبار موقعیت های شغلی می­ پردازیم. استخدام در اهواز نیز از مهم ترین آیتم های ما می­ باشد.

پیدا کردن یک فرصت شغلی متناسب با مهارت و مدرک تحصیلی شما هدیه است که در اهواز به شما نوید می­ دهد. شما با عضویت در این وبسایت به تمام خدمات و آیتم های حاضر در وبسایت در اهواز دسترسی پیدا خواهید کرد.

در طراحی برند شما با سفارش طراحی لوگو شروع کرده و تا پای طراحی وبسایت اختصاصی در اهواز شما را دنبال خواهیم کرد. شما میتوانید برای مشاهده لیست هزینه و قیمت طراحی وبسایت و همچنین نمونه کارهای طراحی وب وبسایت دراهواز با ما در تماس باشید.

خبر خوب اینکه ما طراحی را برای شما همشهری عزیز به صورت اقساط طراحی وبسایت نیز انجام خواهیم داد، شما میتوانید به سادگی و با اعتماد به ما پشتیبانی وبسایت خود را در اهواز به تیم ما بسپارید.

در اهواز به دنبال چه چیزی می­ گردید

در کوتاه ترین زمان ممکن از کادر جستجوی وبسایت به هر دسته بندی که نیاز دارید دست پیدا می ­کنید. کافی است نام خدمات، شغل یا حرفه، فروشگاه و… مورد نظر خود را نوشته و پس از آن نتیجه را مشاهده فرمایید. در اهواز برای شما آدرس، نام، شماره تلفن، محصولات، فعالیت ها و … را برای شما نمایش خواهد داد. این جستجو صرفا به مشاغل ختم نمی شود، اسامی افرادی مانند فعالین اجتماعی، خبرنگاران، مدیران و … نیز در وبسایت  inahvaz.com گردآوری شده است.

در اهواز پیدا کنید

با وجود نقشه اهواز شما به هر مکانی که می­ خواهید سفر کنید. دقیق ترین نقشه برای یافتن مکان مورد نظر شما و دسترسی مستقیم به اپلیکیشن های مکان یابی تنها با لمس یک دکمه در وبسایت inahvaz امکان پذیر شده است. لوکیشن دقیق تمام فروشگاه ها، دفاتر، ادارات و … را به آسانی در اهواز بیابید.

در اهواز در یک نگاه

وبسایت در اهواز(inahvaz.ir) به منظور رفاه حال شهروندان و همشهریان محترم اهوازی بنا نهاده شد تا حاصل 7 سال فعالیت الکترونیکی ما امروز به کمک شما عزیزان بشتابد. صاحبان کسب و کار نیز با تکیه بر این تجربه و ضمانت حمایت همه جانبه تیم در اهواز از طراحی، گرافیک  و سفارش تابلو دراهواز و تمامی مباحث مرتبط با سئو و بهینه سازی وبسایت و دیجیتال مارکتینگ بعنوان یکی از مهمترین کارهای روزانه اعضاء خانواده بزرگ در اهواز شناخته خواهند شد.

دراهواز؛ با مقایسه، تحلیل و انتخاب به‌ترین کسب و کار های اهواز با دایرکتوری بیش از 60 هزار عدد شغل به تفکیک صنف، تلفن ثابت، شماره موبایل، آدرس پستی، نام فروشگاه یا مرکز و نام فرد مسئول در استان خوزستان کلانشهر اهواز است. این وبسایت شامل بیش از 400 صنف به صورت منظم و دستچین شده از لیست اطلاعات و مشاغل در کلان شهر اهواز.

گشت و گذار در شهر اهواز

خوردنی در اهواز به‌ترین و معروف‌ترین کافه ها و رستوران ها در اهواز

موندی در اهواز به‌ترین مکان های اقامتی و هتل ها در شهر اهواز

دیدنی در اهواز معروف‌ترین و به‌ترین مراکز خرید و جاهای دیدنی در شهر اهواز

درباره‌ی محله‌های شهر اهواز(ahvaz) بیشتر بدانیم ؛ با گشت و گذار در بین هزاران آگهی فعال و تایید شده دراهواز می‌ توانید به‌ترین گزینه را کاوش، بررسی و انتخاب به‌ترین کسب و کار از به روزترین دایرکتوری در اهواز خریداری و یا تحلیل کرده و به‌ترین تصمیم را بگیرید.

با سرچ دست و پا شکسته در اهواز ما با سال‌ها تجربه در امور ارائه لیست قیمت خرید و فروش در اهواز می توانیم در تمام مسیر همواره به‌ترین تجارب و نتایج را برای شما رقم بزنیم.

هم‌چینین اگر قصد استعلام لیست قیمت خرید و فروش را دارید نیز، با ثبت آگهی در اهواز وبسایت آنلاین دایرکتوری مشاغل در اهواز، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن هرآنچه که باید را بفروشید. در این مسیر می‌توانید از کمک و مشاوره با تجربه‌ترین مشاورین وبسایت دراهواز نیز بهره گرفته و با خیال راحتی تمام خرید یا فروش خود را انجام دهید.

محله های اهواز

کیانپارس، زیتون کارمندی، زیتون کارگری، پادادشهر، پاداد فاز یک، پاداد فاز دو، کیان آباد، گلستان، شهرک دانشگاه، طالقانی، نادری، زیباشهر، نیووبسایت، کیانشهر، حصیر آباد، کمپلو جنوبی (کوی انقلاب)، دغاغله، کمپلوی شمالی (لشکر)، زرگان، کوت عبدالله، یوسفی، کوی رمضان، سپیدار، کوی سلطان منش، کوروش (کوی ملت)، سیصد دستگاه، کوی علوی(شیلنگ آباد)، آخراسفالت(شریعتی جنوبی)، شهرک آغاجری، کوی فرهنگیان، امانیه، شهرک حفاری، کوی مدرس، آریاشهر، کوی مهدیس، شهرک نفت، کوی نبوت، صد دستگاه، کوی نفت، باهنر، فرهنگ شهر، بهارستان، فولادشهر، لشکرآباد، پردیس، کانتکس، معین زاده، پیروزی، رسالت

اهواز یکی از شهرهای بزرگ و مهم کشور ایران است که در استان خوزستان واقع شده و مرکزی برای اقتصاد، صنعت و تجارت در جنوب غربی کشور ایران محسوب می‌شود. این شهر با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ایران است که از شمال به شهرستان‌های شوش و دزفول، از شرق به شهرستان‌های آبادان و بهبهان، از جنوب به کشورهای عراق و کویت و از غرب به خلیج فارس محدود می‌شود.

در زبان عربی، اهواز به نام «الأحواز» شناخته می‌شود. شهر اهواز از نظر تاریخی و فرهنگی بسیار پربار است و بعنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور ایران شناخته می‌شود. اهواز در گذشته با نام سوسنگرد شناخته می‌شد و بعنوان یکی از ایالات عربستانی به‌طور مستقل در میان دیگر دولت‌های منطقه وجود داشت.

از جمله جاذبه‌های گردشگری اهواز می‌توان به مسجد جامع، پل کارون، قلعه کرند، باغ‌های اهواز، مراتع و جنگل‌ها و دریاچه‌ها اشاره کرد. برای مثال، مسجد جامع اهواز یکی از بزرگ‌ترین مساجد جهان است که در دوران صفوی به ساخته شدند و همچنین، پل کارون بعنوان یکی از بزرگ‌ترین پل‌های کشور ایران و جهان شناخته می‌شود.

اهواز بعنوان یکی از مراکز تولید و صادرات نفت و محصولات پتروشیمی در کشور ایران بسیار مهم است. شرکت‌های نفتی و صنایع شیمیایی در این شهر واقع شده‌اند.

شهر اهواز، پایتخت استان خوزستان و در جنوب غربی کشور ایران قرار دارد. این شهر دارای تاریخ و فرهنگ بسیار غنی است و میزبان اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و مردمان صمیمی و مهمان‌نواز است. در ادامه، به برخی از مکان‌های دیدنی در اهواز و نکاتی که برای سفر به این شهر مفید است توجه می‌کنیم.

البته، با اجازه بگیرید که چند سوال بیشتر از سه سوال متداول در ارتباط با راهنمایی سفر به شهر اهواز را به شما پاسخ دهم:

  1. آب و هوای شهر اهواز چگونه است؟ آب و هوای اهواز در تابستان بسیار گرم و در زمستان معتدل است. دمای هوا در تابستان ممکن است به بیش از ۵۰ درجه سلسیوس برسد و بنابراین در صورت سفر به اهواز در فصل تابستان، لازم است که از لباس‌های نور و نرم با جنسیت مناسب استفاده کنید. همچنین، در فصل زمستان لباس‌های گرم و بارانی نیز لازم است.
  2. چه غذاهای محلی در اهواز وجود دارد؟ شهر اهواز غذاهای محلی بسیار خوشمزه‌ای دارد. بعضی از غذاهای محلی اهواز شامل چلو خورشت کره، گلابی پلو، کندو خورشت، قیمه خورشت، خورشت شله برگ و چلو کباب است. همچنین، خوردن شیرینی‌های محلی اهواز نیز به شدت توصیه می‌شود.
  3. کدام جاذبه‌های گردشگری در شهر اهواز باید حتما دیده شوند؟ همه جاذبه‌های گردشگری شهر اهواز بسیار جالب و دیدنی هستند، اما برخی از مهم‌ترین جاذبه‌ها عبارتند از: پل خوزستان، موزه ملی اهواز، تپه تخت‌سلیمان، باغ ملی اهواز و مجتمع گلستان. در هر صورت، پیشنهاد می‌شود قبل از سفر به اهواز برنامه‌ریزی کاملی از دیدن جاذبه‌های گردشگری این شهر داشته باشید.
  4. به‌ترین زمان برای سفر به اهواز چه زمانی است؟ به‌ترین زمان برای سفر به اهواز در فصول پاییز و بهار است که هوا معتدل است و شما می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری شهر با به‌ترین شرایط بهره‌مند شوید. در ضمن، در طول این فصول هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر نیز قیمت‌های مناسب‌تری دارند.
  5. چه جاذبه‌های گردشگری خارج از شهر اهواز قابل دیدن هستند؟ در نزدیکی شهر اهواز، جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید آنها را با سفرهای کوتاه به دیدن برسید. برخی از این جاذبه‌ها شامل باغ‌های خوزستانی، شهر باستانی شوش، منطقه ییلاقی دیزی، دریاچه هور‌العظیم، دریاچه حمرا، دریاچه شادگان و چشمه آب سرد نیم‌دشت هستند.
  6. چه انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌هایی در شهر اهواز وجود دارد؟ در شهر اهواز انواعی از اقامتگاه‌ها و هتل‌ها برای مسافران وجود دارد که شامل هتل‌های لوکس و پنج ستاره، هتل‌های متوسط و سه ستاره، اقامتگاه‌های بومی، مهمانسراها و مسافرخانه‌ها می‌شوند. قبل از رزرو اقامتگاه یا هتل، بهتر است از نظرات و امتیازهای دیگران استفاده کنید تا به‌ترین انتخاب را برای خودتان داشته باشید.
  7. اهواز در کدام استان قرار دارد؟ اهواز پایتخت استان خوزستان در جنوب غربی کشور ایران است.
  8. چند فرودگاه در اهواز وجود دارد؟ شهر اهواز دو فرودگاه دارد: فرودگاه بین المللی اهواز (AHW) و فرودگاه داخلی اهواز (AWZ).
  9. اهواز به چه زبانی صحبت می‌شود؟ مردم اهواز به زبان فارسی صحبت می‌کنند، اما به دلیل وجود اقوام و قومیت‌های مختلف در این شهر، برخی از افراد به زبان عربی و لهجه خوزی نیز صحبت می‌کنند.
  10. شهر اهواز به چه دلیلی شهر جذابی برای بازدیدکنندگان محسوب می‌شود؟ اهواز به عنوان پایتخت استان خوزستان دارای آثار باستانی و فرهنگی غنی است. از دیدنی‌های این شهر می‌توان به بناهای تاریخی مانند مسجد جامع آقا جان، پل ابوذر، مجموعه چوگن، موزه آبخیزداری، باغ گلستان و موزه استقلال اشاره کرد. همچنین اهواز شامل طبیعتی بکر و دلنشین است که شامل رودخانه کارون، تالاب هور العظیم و دریاچه حور العظیم می‌شود.
  11. آیا شهر اهواز آب و هوای گرم دارد؟ بله، اهواز به دلیل واقع شدن در منطقه‌ای گرم و خشک، دارای آب و هوایی گرم است. در تابستان دمای هوا معمولاً بین 40 تا 50 درجه سلسیوس می‌باشد.
  12. شهر اهواز به چه جاذبه‌های خریدی معروف است؟ اهواز شامل مراکز خرید بزرگی مانند مجتمع تجاری و پاساژ پردیس، پاساژ نادر، پاساژ آسمان، باغ ملی و … است که محل خرید لباس، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی و … می‌باشند.
  13. شهر اهواز به چه غذاهای محلی معروف است؟ غذاهای محلی شهر اهواز شامل غذاهای متنوعی مانند “خورشت کرمانج”، “کله قوچی”، “گشنیز کوفته”، “آش رشته” و “کباب خورشتی” می‌شوند. این غذاها با استفاده از ادویه‌ها و انواع سبزیجات معطر و پخت با روش‌های سنتی تهیه می‌شوند.
  14. آیا اهواز شامل فرودگاهی است؟ بله، فرودگاه بین‌المللی اهواز بعنوان یکی از اصلی‌ترین فرودگاه‌های جنوب غربی کشور ایران در خدمت مسافران و بازدیدکنندگان این شهر می‌باشد.
  15. به‌ترین فصل برای بازدید از اهواز کدام فصل است؟ نظر به اینکه آب و هوای گرم اهواز، بهار و پاییز به‌ترین زمان برای بازدید از این شهر می‌باشند. در این فصول هوا کمتر گرم است و امکان دیدن جاذبه‌های توریستی و گردشگری بهتر است.
  16. آیا اهواز شامل فروشگاه‌های محلی و بازارچه‌های سنتی است؟ بله، در شهر اهواز فروشگاه‌های محلی و بازارچه‌های سنتی زیادی وجود دارند. بازارچه جمعه، بازارچه قدیم، بازارچه روزانه، بازارچه بزرگ اهواز و سوق از جمله بازارچه‌های سنتی این شهر هستند. همچنین فروشگاه‌های زیادی با محصولات محلی و صنایع دستی شهر و استان خوزستان وجود دارند که قابلیت خرید آنها برای بازدیدکنندگان شهر را فراهم می‌کنند.
  17. آیا در شهر اهواز فعالیت‌های خارج از ساعت کاری وجود دارد؟ بله، در شهر اهواز برخی از مراکز خرید و رستوران‌ها فعالیت خود را بیشتر از ساعت کاری رسمی تمدید می‌کنند. همچنین در مراکز خرید و شهرک‌های گردشگری، سینماها و سالن‌های تئاتر، فعالیت‌های شبانه نیز وجود دارد. همچنین شهر اهواز شامل فضاهای عمومی زیادی است که در شب همچنان باز می‌باشند و برای بازدید افراد از شهر بسیار جذاب هستند.
  18. آیا اهواز شامل موزه‌ها و اماکن تاریخی است؟ بله، شهر اهواز شامل موزه‌ها و اماکن تاریخی متعددی است که قابلیت بازدید و دیدن را برای گردشگران فراهم می‌کنند. برخی از این موزه‌ها عبارتند از: موزه انقلاب اسلامی، موزه تاریخی خزافهر، موزه ملی نفت کشور ایران، موزه آبخیزداری، موزه فرهنگی قصر دشت، قلعه‌های کارون و شوش، معابد ناصری و سلطانی، مساجد بزرگ اهواز و آبادان و … . بازدید از این اماکن می‌تواند تجربه بسیار جذابی برای بازدیدکنندگان باشد.
  19. آیا شهر اهواز شامل مناطق پارکی و طبیعی است؟ بله، شهر اهواز شامل مناطق پارکی و طبیعی زیادی است که جای دیدنی بسیاری از گردشگران محسوب می‌شوند. مناطقی مانند پارک شهید چمران، پارک جنگلی امام خمینی، پارک جنگلی چمران، پارک لاله، پارک شور و … به علاقه‌مندان به طبیعت پیشنهاد می‌شود. این مناطق فضاهایی بسیار زیبا و دلنشین با درختان سبز، چشمه‌ها، آبشارها، جاده‌های پیاده‌روی، ساحل رودخانه، باغ‌ها و کافی‌شاپ‌های شیک و مرتبط با طبیعت را در اختیار شما قرار می‌دهند.

از دیگر امکانات و ویژگی‌های سرویس نقشه شهر اهواز، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسته‌بندی دقیق مکان‌ها بر اساس نوع فعالیت، مثل رستوران، فروشگاه، بانک و …
  • امکانات جستجوی پیشرفته با فیلترهای مختلف مانند بر اساس نام مکان، نوع فعالیت، دسته‌بندی و محدوده زمانی
  • ارائه اطلاعات دقیق در مورد ایستگاه‌های سرویس‌رسانی عمومی شهری مانند اتوبوس، تاکسی، مترو و …
  • امکان مشاهده ترافیک شهری به صورت زنده و همچنین مسیرهای پیشنهادی جهت رانندگی نظر به اینکه شرایط ترافیکی فعلی شهر
  • ارائه نقشه و اطلاعات مکانی در اپلیکیشن‌های مختلف برای دسترسی راحت‌تر به این سرویس
  • قابلیت تعیین موقعیت کاربر در نقشه و یافتن مکان‌های نزدیک به محل فعلی کاربر
  • ارائه نقشه‌های بسیار دقیق و به‌روز نظر به اینکه فعالیت‌های مکتب کاوش علم

به طور کلی، این وبسایت به عنوان یک سرویس نقشه‌ای و مکانی بسیار جامع و پوشا شناخته می‌شود که از امکانات بسیاری برای کاربران خود بهره می‌برد و بعنوان یکی از به‌ترین سرویس‌های نقشه‌برداری در شهراهواز مرکز استان خوزستان شناخته می‌شود.

امیدوارم این پاسخ‌ها به سوالات شما کمک کرده باشد.

استخدام در اهواز

سرویس آگهی استخدام در شهر اهواز ؛ سرویس استخدام شما در اهواز؛ در ادامه با در اهواز با شمائیم تا با توضیحات پنل استخدام شما را روشن تر کنیم.

استخدام در اهواز

مزایای پنل استخدام اهواز چیست؟

پنل استخدام اهواز امکانی است که کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند تا در اهواز، صفحهٔ مخصوص به خود را داشته و از امکانات ویژهٔ آن بهره‌مند شوند.

اهواز در راستای بهبود بخش استخدام خود و کمک به کارفرمایان برای انتشار بهتر آگهی و جذب کارجویان متناسب، پنل ویژه استخدام را ارائه کرده است. این پنل به شما امکان تمایز آگهی در بین صدها هزار آگهی و جلب اعتماد کارجویان را می‌دهد و علاوه بر آن می‌توانید از امکاناتی مانند نردبان گروهی آگهی‌ها، خرید بسته‌های انتشار و نردبان، تخفیف ویژهٔ پنل استخدام و ارتباط با پشتیبانی اختصاصی استفاده کنید.

مزایای پنل استخدامی اهواز:

  1. دریافت نشان تایید شده و افزایش اعتبار آگهی های استخدام
  2. برندسازی و بهبود فرآیند جذب و استخدام
  3. نمایش ویژهٔ اگهی‌ها و تمایز در بین صدها هزار آگهی
  4. پشتیبانی و مشاوره VIP
  5. داشتن صفحه اختصاصی استخدام جهت معرفی و نمایش تمام آگهی های شغلی
  6. بسته‌های متنوع آگهی و نردبان با تخفیف ویژهٔ پنل استخدام متناسب با نیاز کسب‌وکارهای مختلف
  7. ثبت و مدیریت ویژهٔ آگهی‌های استخدامی با برند شما
  8. نردبان گروهی آگهی‌های استخدام به شکل هم‌زمان
  9. مدیریت آسان آگهی‌ها در پنل استخدام
  10. عدم محدودیت در ثبت آگهی روزانه

شرایط و قوانین پنل استخدام اهواز

مطالعهٔ شرایط و ثبت نام کاربران در پنل استخدام، به منزله پذیرش و قبول شرایط و قوانین پنل استخدام اهواز و همچنین «شرایط و قوانین  شهر اهواز» است.

تخفیف در اهواز

تخفیف در اهواز امکانی است که کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند تا در اهواز، صفحهٔ مخصوص به فروشگاه خود را داشته و از امکانات ویژهٔ و تخفیفات آن بهره‌مند شوند.

عکس شهر اهواز

پلن تخفیف امکانی در اهواز است که کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. شما می‌توانید با ثبت «پنل فروشگاه» در اهواز، صفحۀ مخصوص به فروشگاه خود را داشته باشید. لینک صفحۀ فروشگاه شما در تمامی آگهی‌های فروشگاهی‌تان نمایش داده شده و کاربران می‌توانند از طریق آگهی‌های شما، به صفحۀ فروشگاه‌تان هدایت شوند و دیگر آگهی‌هایتان را نیز مشاهده کنند.

پروژه‌های طراحی وبسایت در اهواز

کانون تبلیغات کشور ایران نقش در اهواز با قدمتی بیش از دو دهه فعالیت شهراهواز با پرسابقه‌ترین طراحان خوزستانی و کلیه چاپ خانه های شهر اهواز فعال در زمینه کانون تبلیغات دراهواز و با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رسته تبلیغات و چاپ دراهواز از درخشان ترین های این شهر می باشد.

ما با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زیر نظر کانون تبلیغات و آگهی کشور ایران نقش با به‌ترین طراحی و عملکرد در سئو وبسایت به‌ترین ها را برای شما رقم خواهیم زد، کافیست 1 بار خدمات ما را امتحان کنید.

  • وبسایت ایران فونت (https://irfont.ir/) دایرکتوری فونت های رایگان فارسی و انگلیسی

    دانلود فونت های فارسی و انگلیسی رایگان و غیر رایگان(پولی) همراه با لایسنس و کاملا قانونی با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی و فروش فونت فارسی در ...

  • وبسایت پارستل(https://parstell.co/) کمپانی محصولات اپل در شهر اهواز

    پارستل کمپانی گوشی موبایل اپل در شهر اهواز به نشان تجاری parstell به آدرس فروشگاه اینترنتی parstell.co اپل، سامسونگ، شیامی وهواوی در استان خوزستان، ...

  • وبسایت فرش کشور ایران(https://iran-rugs.com/) گالری ابریشم دستباف جهان

    ارسال رایگان در کشور خرید و قیمت فرش دستباف اصیل ماندگار کشور ایرانی گالری فرش کشور ایران حاصل پیچ و تاب گره با دستان هنرمندان کشور ایران زمین از باختران تا خاوران

  • وبسایت فابریک چاپ(https://fabricchap.com/) چاپ پارچه

      فابریک چاپ نام تجاری برند محصولات پدید آمده از هنر سبک زندگی کشور ایرانی اسلامی، که در قالب آثار تزئینی هنری، فرهنگی مذهبی و ملزمات سبک زندگی کشور ایرانی اسلامی تولید می شود.

  • وبسایت دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی کشور ایران(https://irandpt.com/) فیزیوتراپی کیانپارس دکتر مشفق

    در این کلینیک، کادری مجرب و متعهد با مدیریت و نظارت جناب آقای دکتر ذاکر مشفق؛ به‌ترین روش‌های درمانی را به کار می‌گیرند، تا باری دیگر لذت سلامتی و تندرستی را ...

و هزاران وبسایت کشوری با به‌ترین رتبه ها در صفحه یک گوگل در رزومه مهندس مسلم میان آبی شوشتری فعال در زمینه اینترنت مارکتینگ در شهر اهواز​

اهواز در تصویر و عکس شهر

درباره تیم ما در شهر اهواز

هدف اصلی این سایت ارائه خدمات خبری به جامعه و توسعه فرهنگ اطلاع رسانی می‌باشد. سایت inahvaz به دنبال ارائه خدمات خبری برای افرادی است که به دنبال دریافت اخبار جدید و به‌روز هستند و به دنبال اطلاعات مهم در زمینه‌های مختلف هستند، این سایت به عنوان یک منبع اصلی خبری در منطقه خوزستان شناخته می‌شود و در بین مردم شهر اهواز و استان خوزستان اعتماد بسیاری برای دریافت اخبار دارد.

برای اطلاعات بیشتر درباره سایت "دراهواز" کلیک کنید.

نشانی دفتر ماخوزستان؛ اهواز، کیان آباد، خیابان 10 غربی، پلاک 37/1 طبقه سوم کانون تبلیغات و آگهی کشور ایران نقش 

شماره تماس: 09366918839 و 09162362023

ایمیل: info@inahvaz.com