1

به احتمال زیاد درباره فروش گیفت کارت‌های بازی شنید‌ه‌اید. گیفت‌ کارت‌ها، کارت‌هایی مجازی و یا فیزیکی هستند که با خرید و فروش آن و وارد کردن کد داده شده، اعتبار مجازی به حساب فرد وارد می‌شود. تصور کنید یک کارت شارژ سیم کارت خریده‌اید و می‌خواهید با زدن کد آن، سیم کارت خود را شارژ کنید. همان مبلغی که روی شارژ وجود دارد به حساب شما خواهد نشست. کارت هدیه‌های بازی و اپلیکیشن نیز همان‌طور هستند. هنگامی که کد درج شده بر روی آن را وارد می‌کنید، مقداری مبلغ اعتباری به حسابتان می‌نشیند که می‌توانید از اپ استورهای مختلف خریدهای متنوع و جذابی مانند بازی، اپلیکیشن‌های متفاوت، موسیقی، فیلم، کتاب و غیره داشته باشید و لذت ببرید.

فروش گیفت کارت بازی قابل انتقال دادن به دیگران نیست و مبلغ اعتباری را به حساب شخص مورد نظر واریز می‌کند. هر کمپانی و یا استور مخصوص، گیفت کارت مخصوص به خود را دارد؛ به عنوان مثال گیفت کارت آیتیونز، برای اپ استور و یا فروشگاه آیتیونز و گیفت کارت گوگل پلی فقط مختص به فروشگاه گوگل پلی و... می‌باشد.

کاربرد گیفت‌ کارت‌ها چیست؟

همان‌طور که از نامش پیداست، گیفت کارت به معنای کارت هدیه می‌باشد. ابتدا بیایید کمی راجع ‌به گیفت کارت و ماهیت آن صحبت کنیم. حتما شما هم از بانک برای خود و یا عزیزانتان کارت هدیه گرفته‌اید. در کارت هدیه مبلغی مشخص وجود دارد که فرد با زدن رمز آن، می‌تواند کارت خود را فعال کرده و با مبلغ مورد نظر خرید لذت‌بخش و به یاد ماندنی داشته باشد. از زمان‌های قدیم چنین کارت‌هایی در ایران موجود بودند که به صورت مجازی و یا غیر فیزیکی، مبلغی را به عنوان هدیه و برای خرید بازی‌ها یا اپلیکیشن‌های متفاوت اختصاص می‌دادند. امروزه هنوز هم‌چنین کارت‌هایی کاربرد دارند.

انواع کارت‌های هدیه مجازی

از زمانی که تلفن‌های همراه هوشمند آیفون و حتی کنسول‌های سونی وارد ایران شد، ایرانیان با مدل‌های بیشتر و متفاوتی از این کارت‌ها آشنا شدند‌.چنین محصولاتی تنها برای خرید بازی و اپلیکیشن به کار نمی‌روند؛ بلکه امتیازهای بیشتری دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

تجربه هیجانی بی‌نظیر با گیفت کارت بازی و اپلیکیشن

فروش گیفت کارت بازی بسیار بازار داغی را امروزه به خود اختصاص داده است. این دسته از کارت‌های هدیه بدون تاریخ انقضا هستند و تا هر وقت که بخواهید می‌توانید به خرید و فروش آن‌ها بپردازید. چنین برگ برنده‌ای به عنوان هدیه از طرف شرکت سونی به طرفداران و دوستدارانشان می‌باشد، که اگر می‌خواهید از قابلیت‌های ویژه ps4 و ps5 بهره‌مند شوید، باید چنین کارت‌هایی را تهیه کنید. گیمرها می‌توانند به منظوره بازی آنلاین و یا چند نفره، اکانت پلی‌استیشن‌ها را بخرند که اشتراک آن‌ها به صورت سه‌ماهه، شش‌ماهه و حتی یک‌ساله عرضه خواهد شد.

در هنگام خرید چنین کارت‌هایی دقت لازم را داشته باشید. اگر می‌خواهید کارت مورد نظر خود را بگیرید، باید آن را مطابق با کشوری که حساب کاربری خود را درج نموده‌اید انتخاب کنید. خرید و فروش گیفت کارت بازی کاربردهای بسیار زیادی دارد که در ادامه به چند نمونه از آن اشاره شده است:

  • استفاده کردن از امکانات تخفیفاتی بازی
  • خریداری کردن تم‌های آنلاین
  • خریداری کردن بازی‌های متنوع پلی استیشن
  • پیش خرید کردن بازی‌های پلی استیشن
  • خریداری موزیک‌های متنوع مربوط به بازی از شرکت بزرگ سونی
  • به اجرا درآوردن بازی‌های آنلاین و متنوع

اوج هیجان و لذت با گیفت کارت فری فایر

یکی از بازی‌های بسیار محبوب که طرفداران زیادی هم دارد، بازی فری فایر است. اگر گیمر این بازی خفن و جذاب هستید، باید با خرید و تهیه کدهای اعتباری ادامه‌ بازی را پیش ببرید. به همین منظور گیفت کارت‌های بازی فری فایر به راحتی در دسترس شما هستند‌. در این بازی گیمرهای حرفه‌ای و پرهیجان به دنبال تهیه کرد کلاه‌های جنگی، لباس‌های زره‌ای، اسلحه‌های پیشرفته‌تر و هر آنچه برای یک بازی عالی نیاز دارند هستند. به همین دلیل خرید و فروش چنین کارت‌هایی در بین گیمرها، بسیار رایج و طبیعی می‌باشد.

رایج بودن کارت‌ هدیه‌ گوگل پلی انگلیسی و آمریکایی

همان‌طور که می‌دانید یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در سطح جهانی، گوگل پلی است. خرید این دسته از محصولات و افزایش اعتبار مجازی کمک می‌کند تا دسترسی راحت‌تری به سایر اپلیکیشن‌ها، بازی‌های متنوع، برنامه‌های غیر رایگان و یا پولی، امتیازات مربوط به بازی Clash Of Clans و غیره داشته باشید. البته چنین هدایایی هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی در دسترس خواهند بود. بهتر است دقت داشته باشید که شرط استفاده از چنین خدماتی، خرید از وب‌سایت‌های معتبر می‌باشد.

2

محبوب‌ترین کارت‌ هدیه مجازی، گیفت کارت آیتیونز

شرکت اپل در سرتاسر جهان شناخته شده و به عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های جهانی به شمار می‌رود که محبوب‌ترین کارت‌های هدیه آیتیونز را در دسترس جهانیان قرار می‌دهد! این دسته از اعتبارهای مجازی در کجا قابل استفاده هستند؟ بهتر است بدانید که شما از گیفت کارت آیتیونز می‌توانید در آپ استور آیتیونز، مک‌آپ استور و آی‌بوک استور استفاده نمایید.

بیشترین کاربرد آن بر روی دستگاه‌های مک، آیپاد، آیپد، آیفون و دستگاه‌های دیگر که مربوط به شرکت اپل هستند می‌باشد. البته قبل از خرید کارت‌های آیتیونز بهتر است بدانید که این شرکت آمریکایی، حساب‌هایی را که با کد‌های دزدی شارژ شده باشند بلاک و مسدود می‌کنند و امکان باز کردن آن غیرممکن خواهد شد. بنابراین از وب‌سایت‌های خریداری کنید که می‌دانید مطمئن هستند و سابقه درخشانی در فروش گیفت کارت دارند.

3

چنین کدهای اعتباری هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی عرضه می‌شوند؛ که با توجه به افزایش کارت‌های دزدی در ایران، قبل از خرید کردن باید از صحت فرد و یا وب‌سایت فروشنده آگاه شوید. این کدها از حدود 10 دلار شروع می‌شوند و حتی در برخی موارد تا حدود 1000 دلار هم به فروش می‌رسند.

گیفت کارت استیم، محبوب گیمرها

اگر در دنیای گیم غرق شده باشید حتما با نام استیم(Steam) سروکار دارید. این شرکت که بازی‌های دیجیتالی را گسترش می‌دهد، سرگرمی‌های بی‌نظیر و جذابی را مانند half-life, counter-strik, team fortress, day of defeat و... را در دل خود جای داده و به شهرت رسیده است. چنین کارت‌های هدیه موسوم به استیم به عنوان کدهای اعتباری برای فعال کردن بازی‌های مختلف استفاده می‌شوند. با افزایش اعتبار خود از طریق چنین کارت‌هایی می‌توانید از کدهای اعتباری استیم‌ها استفاده کنید.

 اعتیاد به گیم با گیفت کارت پابجی

محال است گیمر باشید و نام پابجی به گوشتان نخورده باشد. اگر اهل بازی پابجی باشید به راحتی یک لیوان آب خوردن معنای مرگ و زندگی را متوجه می‌شوید! این فقط یک اصطلاح نیست؛ بلکه در این بازی تنها یک نفر زنده از میدان بیرون می‌آید. خبر خوش آن است که شما می‌توانید گیفت کارت پابجی را در ایران تهیه و استفاده کنید. با این کدهای اعتباری می‌توانید بازی را شروع کرده، برای خود اسلحه، لباس جنگی، وسایل زیبا و قدرتمند و هر آن چیزی که در بازی نیاز دارید را تهیه کنید.

بعد از آن که حساب خود را شارژ کردید می‌توانید نسبت به خرید اقدام کنید. لازم به ذکر است که این بازی شیوه‌های مختلف دیگری هم مانند پی‌پال برای پرداخت اعتبار توسط کاربران در نظر گرفته است. ابتدا لازم است یک حساب کاربری در بازی پابجی ساخته و سپس نسبت به شارژ کردن حساب خود اقدام کنید و لذت یک بازی جذاب و مهیج را ببرید.

4

قبل از خرید گیفت‌ کارت‌ به نکات زیر توجه کنید!

برای آن که بتوانید یک خرید مطمئن و مناسب داشته باشید، لازم است نسبت به آن‌ها اطلاعات لازم را دریافت کنید. در ادامه چندین نکته مربوط به یک خرید راحت و امن گیفت کارت ذکر شده است:

  • همیشه سعی کنید کارت‌های هدیه مجازی خود را از وب‌سایت‌های معتبر و باسابقه تهیه کنید.
  • به جاهای ناشناس برای خرید اطمینان نکنید، زیرا ممکن است گیفت کارت تقلبی در اختیار شما قرار دهند و پول هنگفتی به جیب بزنند.
  • قبل از خرید حتما آن‌ها را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که برچسب محافظتی پشت آن خدشه‌دار نشده باشد.
  • از صحت و وجود پین کد سالم در پشت کارت اعتباری خود اطمینان لازم حاصل کنید.
  • از صاحب اصلی کارت‌ها را تهیه کنید؛ در غیر این صورت به دام کلاهبرداران با گیفت‌های دزدیده شده خواهید افتاد.

خرید معتبر کارت‌های هدیه مجازی از تالار ارز

اگر به دنبال تهیه گیفت‌ کارت‌های متنوع در زمینه استیم، گوگل پلی، پابجی، آیتیونز، اسکایپ، ایکس باکس و سایر زمینه‌های دیجیتالی هستید، بهتر است آن را از یک وب‌سایت معتبر تهیه کنید. تالار ارز با پشتیبانی و تخصص عالی که در زمینه فروش گیفت کارت دارد، بهترین کارت‌های هدیه را با نرخ‌های عالی و مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی شما می‌توانید کارت دلخواه خود را تهیه کنید و در حساب کاری خود نگه دارید و به سایت‌های مختلف دیگر بفروشید. از مهم‌ترین مزیت سایت تالار ارز، کار کردن راحت و سریع با آن است و در کمترین زمان ممکن می‌توانید حساب خود را شارژ کنید.

سفارش‌ها به صورت اتوماتیک بوده و تسویه‌حساب سریع و آنی انجام می‌شود؛ بنابراین دیگر نگران پول پرداخت شده خود نخواهید بود. در لیست وب‌سایت انواع کارت‌های هدیه مربوط به کشورهای مختلف از جمله انگلستان، آمریکا، استرالیا، امارت، اروپا و غیره ارائه داده شده است که حتی در صورت ابهام می‌توانید از پشتیبانی سایت، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. برای یک تجربه عالی در دنیای مجازی، کافی است تالار ارز را امتحان کنید و از اطمینان خود نهایت لذت را ببرید.