برند داهوا چند سالی هست که در ایران وارد شده و رقیب جدی برای برندهای دیگر هست . داهوا پرو به عنوان نمایندگی گلد شرکت داهوا مشغول به فعالیت می باشد. داهوا پرو محصولات شرکت داهوا را با قیمت اصلی عرضه کرده و از گارانتی معتبر و قابل رهگیری برخوردار هست . داهوا پرو علاوه بر نمایندگی های گسترده در سراسر کشور خدمات پس از فروش همچون آموزش بهربرداری، نصب و راه اندازی ، تعمیرات در دوره گارانتی و بعد از آن را ارائه میدهد.

بخش های مختلف سایت Dahua.pro :

1. صفحه اصلی:

صفحه اصلی سایت داهوا پرو به دسته های اصلی محصولات شامل انواع دوربین مداربسته داهوا ، NVR داهوا ، XVR داهوا و پیشنهادهای شگفت انگیز می پردازد.

 2. صفحه انواع دوربین مداربسته داهوا

در این صفحه مخاطب می تواند با توجه به انواع فیلتر های موجود به انتخاب و خرید انواع دوربین مداربسته داهوا و شخصی سازی مگاپیکسل دوربین داهوا ، نوع باکس دوربین و نوع تکنولوژی دوربین بپردازد و در نهایت با مقایسه کالاها از نظر قیمت و مدل به محصول مورد علاقه خود برسد

2

3. صفحه لیست قیمت دوربین داهوا

لیست قیمت دوربین داهوا فقط و فقط در سایت داهوا پرو امکان مشاهد ، جستجو و مقایسه را دارد و شما میتوانید با ورود به این صفحه از قیمت های روز و موجود محصولات داهوا آگاه شوید.

3

نمایندگی دوربین داهوا در ایران

شرکت داهوا در ایران دارای نمایندگی است . داهوا یکی از فعال ترینو پیشرو ترین شرکتها در تولید محصولات نظارتی و محافظتی است که محصولات خود را همواره با بالا ترین کیفیت و بالارتین سطح استاندارد به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت داهوا در سال 2001 در کشور چین شروع به فعالیت کرد و کمتر از چند سال توانست در تمام کشور های جهان نمایندگی دایر کند و 16 هزار کارمند را برای شرکت های خود استخدام کند.

این شرکت امروزه در 180 کشور دنیا و با 54 نمایندگی فعال و 2100 ثبت اختراع توانسته یکی از رتبه های برتر در عرصه تولید محصولات نظارتی و محافظتی را به خود اختصاص دهد.

Dahua.pro یکی از مراجع فروش و تحلیل دوربین داهوا است که می تواند به مشتریان در زمان خرید و انتخاب محصول کمک شایانی نماید.داهوا پرو با ارائه محصولات با کیفیت و کمتر از قیمت واقعی توانسته محصولات خود را به مشتریان عرضه نماید . داهوا پرو با هدف ارائه مشاوره حرفه ای و رایگان به مشتریان گرامی دایر گردیده و به طور اختصاصی با هدف نقد و بررسی و فروش دوربین مداربسته داهوا شروع به فعالیت نموده است.

نمایندگی دوربین داهوا اصل و غیر اصل رو خوب بشناسید

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید محصولات کپی کرده اند که مشابه محصولات اصل هستند اما کیفیت و کارایی این محصولات اصضل و اورجینال را ندارد . در این حالت تشخیص این مورد بسیار سخت است که بتوان محصول اصل را از محصول کپی و غیر اصل تشخیص داد از این رو خرید دوربین مداربسته از نمایندگی داهوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نمایندگی های فعال فروش دوربین داهوا در شهرهای بزرگ از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و… محصولات تخصصی داهوا را با گارانتی معتبر و قیمت بسیار مناسب عرضه می کنند.داهوا پرو قادر است محصولات اصل را همراه با گارانتی و ضمانت خرید به شما تحویل دهد.

داهوا پرو  نمایندگی دوربین مداربسته داهوا با هدف رسیدن به جایگاه تخصصی ترین مرجع نقد و بررسی دوربین داهوا همواره در تلاش است که مشتریان خود را راضی و خشنود کند.همچنین داهوا پرو با کمترین قیمت و کمترین سود محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

لیست دوربین قیمت نمایندگی داهوا در داهوا پرو

شما می توانید با مراجعه به سایت داهوا پرو در صفحه اصلی سایت تمام لیست قیمت محصولات داهوا را مشاهده کنید .تمامی محصولات داهوا در این سایت به روز بوده و قیمت و کارکرد انان مشخص و واضح است . همچنین این سایت با فروش محصولات گرانتی ضمانت محصول را نیز به مشتریان خود ارائه خواهد داد.اگر تمایل به خرید یک محصول داشتید می توانید با تماس با کارشناسان ما از موجودی انبار مطلع شوید .کارشناسان مجرب ما در داهوا پرو آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان می باشند.

بررسی انواع دوربین مدار بسته داهوا از نظر ظاهری در سایت داهوا پرو

یکی از مهم ترین عوامل در خرید دوربین مداربسته داهوا شکل ظاهری دوربین مدار بسته است. دقت در انتخاب انواع دوربین مدار بسته داهوا باعث تفاوت در قیمت می شود اگر شما نیز قصد خرید دوربین مدار بسته داهوا دارید میتوانید جهت مشاوره درباره خرید پکیج دوربین داهوا و اطلاع از مدل و امکانات آن با نمایندگی های مجاز تماس بگیرید.

بررسی انواع دوربین مداربسته داهوا از نظر تکنولوژی در سایت داهوا پرو

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا: در ابتدای پیدایش دوربین مدار بسته از تکنولوژی انالوگ استفاده شده است. دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا از نظر انتقال اطلاعات از کابل کواکسیال استفاده می کند البته کمپانی داهوا نیز سال هاست دیگر به دلیل کیفیت پایین ، نویز پذیری بالا و… دوربین مداربسته داهوا آنالوگ تولید نمیکند.شما می توانید از دوربین آنالوگ HDCVI داهوا استفاده کنید که هم کیفیت بسیار بالایی دارد هم در این مدا ها قیمت دوربین داهوا نیز بسیار بصرفه است.

خرید انواع دوربین داهوا در سایت dahua.pro

خرید و انتخاب دوربین داهوا سک امر مهم و ضروری است که باید به تمام جزئیات ان توجه کرد . برای هر فردی یک مورد و یک ویژگی مهم تر است برای بعضی افراد کیفیت تصویر و برای بعضی افراد قیمت دوربین مدار بسته اهمیت دارد. شرکت داهوا اقدام به تولید پکیج های دوربین مدار بسته کرده است که قیمت پکیج دوربین مدار بسته داهوا از نظر قیمتی مرغوب به صرفه می باشد.

بررسی مزایا و معایب دوربین داهوا در dahua.pro با امکان مقایسه هر ویژگی

داهوا یکی از معتبر ترین برند هاست اما هر برندی دارای مزایا و معایبی است. در این قسمت به بررسی موردی مزایا و معایب دوربین داهوا می پردازیم. مزایای دوربین داهوا نسبت به سایر دوربین ها عبارت اند از:

  • دوربین مداربسته داهوا انواع مختلف با کاربرد های متفاوتی دارد
  • کیفیت تصویر دوربین داهوا بسیار عالی است
  • برند بسیار معتبری است و اگر با آشنایی کامل از این برند خریداری شود بهتر است
  • قابلیت های این دوربین مدار بسته داهوا بسیار متنوع است
  • قیمت نسبتا زیاد است اما قابلیت ها و کیفیت آن اهمیت بیشتری دارد
  • وجود لیست قیمت داهوا به صورت مشخص

مشاهده قیمت روز  دوربین داهوا در سایت داهوا پرو

قیمت دوربین داهوا به نسبت دیگر برند ها گران تر است اما این گران بودن قیمت به دلیل کیفیت بالا و کارکرد منحصر بهفرد این محصول نسبت به نمونه های دیگر است. اگر خرید یک دوربین نتواند مکان مورد نظر شما را تحت پوشش خود قرار دهد شما می توانید پکیج دوربین مداربسته داهوا را از فروشگاه ها تهیه کنید.

در میان مشتریان برخی امکان حضوری ندارند و یا مشغله کاریشان انقدر زیاد است که نمی توانند به صورت  حضوری خرید کنند برای حل این مشکل امکان خرید دوربین داهوا  به صورت اینترنتی برای همه وجود دارد که با مراجعه به سایت داهوا پرو می توانید به راحتی این کار را انجام دهید برای این منظور به سایت www.dahua.pro  مراجعه نمایید.