امروزه با توجه به مشغله زیاد افراد جابجایی و اسباب‌کشی به یک چالش برای آن‌ها تبدیل‌شده است. با توجه به گسترش شعبه‌های باربری مانند باربری مرکز تهران، باربری شمال تهران و … دسترسی به خدمات شرکت‌های باربری آسان‌تر شده است.

طبق آمار و گزارش‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم تطابق میزان درآمد افراد با میزان هزینه‌های زندگی بسیاری از مردم از پس هزینه‌های اجاره خانه بر نمی آیند در نتیجه به اسباب کشی و جابجایی در مناطقی با هزینه های مناسب تر و هماهنگ تر با بودجه آن ها روی آورده اند.

 به طور نمونه در تهران افرادی که قبلاً در مناطق شمالی تر قادر به پرداخت اجاره خانه بودند اکنون دیگر با آن هزینه نمی توانند در آن مناطق ساکن شوند و به ناچار به مناطق مرکزی تهران اسباب کشی می کنند. همچنین افرادی که در مناطق مرکزی تهران ساکن هستند مجبورند در جنوب تهران ساکن شوند.

با توجه به مشغله افراد به دلیل دو شیفت کار کردن و یا بچه داری و مشکلات دیگر اسباب کشی می تواند بسیار سخت باشد و به کمک نیاز داشته باشند.

 مطمئناً سپردن تمام امور اسباب کشی خود به تیم های مجرب باربری میزان استرس و خستگی شما را کاهش می دهد اما باید بسیار مراقب باشید تا در دام کلاهبرداران نیفتید و یا با شرکت هایی کار کنید که خدمات راضی‌کننده ای به شما ارائه دهند.

آیا برای اسباب کشی محل کار یا منزل به شرکتی مناسب و قابل اعتماد نیاز دارید؟

ما در اینجا معیار های مهم انتخاب یک باربری خوب به ویژه بهترین باربری مرکز تهران را بررسی می کنیم. 

چطور یک باربری مناسب پیدا کنم؟

خب سؤالتان تا حدودی به خواسته‌هایتان بستگی دارد، در یک شرکت باربری به دنبال چه چیزی می‌گردید؟

قیمت مهم تر است یا نیروی کار زبده؟ بسته بندی مهم تر است یا نظافت بعد از کار؟ صدور بارنامه دولتی اهمیتی دارد؟

اگر شما می خواهید باربری را پیدا کنید که تقریباً در همه زمینه ها خوب عمل کرده است در ادامه آن را به شما معرفی می کنیم اما چه مواردی در انتخاب یک باربری مناسب تأثیرگذار هستند؟

Picture1

باربری تهران

موارد مهم در انتخاب یک باربری مناسب

بعد از آنکه فهمیدید در یک باربری به دنبال چه هستید باید بدانید در کل یک باربری خوب چه ویژگی هایی دارد:

  1. سریع و خوش قول

اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید که زمان از پول هم مهم‌تر است پس قطعاً می توانید خیلی کارها با زمانتان انجام دهید.

حقیقت این است که شاید بتوان دوباره صاحب میلیارد ها پول شد اما نمی توان یک ثانیه را به عقب برگرداند. پس حواستان به زمان باشد. برنامه ریزی دقیق و زمان بندی شده در مواردی می تواند میزان هزینه های شما را هم کاهش دهد.

  1. نیروی کار اصیل و با تجربه

خب این هم واقعاً مهم است باربری مرکز تهران، باربری شمال تهران یا باربری هر قسمتی از تهران بزرگ موظف به همراه داشتن نیروی کار با حوصله، خوش اخلاق و اصیل است.

در شرایطی که شما مشغله های زیادی دارید نیاز به افرادی خواهید داشت که بتوانند باری از روی دوش شما بردارند و با رفتار و عملکرد حرفه ای و صحیح همکار شما باشند.

  1. بیمه نامه و بارنامه (اول ایمنی بعد کار)

از دیگر ویژگی های یک شرکت باربری داشتن بیمه نامه و بارنامه برای اشیاء با ارزش شما است. بیمه نامه و بارنامه چه در باربری مرکز تهران، باربری شمال تهران، باربری شرق تهران و یا باربری غرب تهران باید به مشتری ارائه شود. شما که نمی خواهید در این گرانی ها وسیله هایتان کوچک‌ترین آسیبی ببیند؟!

امنیت وسایل خود را می توانید با درخواست بیمه نامه و بارنامه تضمین کنید.

Picture2

بسته بندی باربری مرکز تهران

  1. خدمات بسته بندی و نظافت پس از کار

خب می رسیم به یکی از مهم ترین ویژگی های یک باربری مناسب در مرکز تهران یعنی بسته بندی!

قطعاً یک باربری مرکز تهران و یا دیگر شعبه ها می توانند بسته بندی معرکه ای به شما تحویل دهند. و بسته بندی خوب حافظ لطافت و زیبایی اجناس شما خواهد بود.

تیم های باربری اغلب با بسته بندی انواع وسایل آَشنایی دارند و می توانند با ایجاد لایه های محافظتی وسایل را به بهترین شکل بسته بندی کنند.

یادتان باشد یک تیم باربری خوب حتماً پس از انجام باربری به شما پیشنهاد نظافت در محل را نیز در قبال هزینه ای اضافی خواهد داد.

برای دریافت خدمات بسته بندی کلیک کنید.

  1. قیمت ها

لطفا قبل از تماس با هر باربری، از قیمت های و تعرفه کارهایشان باخبر شوید. چرا که ممکن است نسبت به ارائه خدمات با قیمت های مختلفی روبرو شوید. به طور نمونه باربری مرکز تهران یا باربری شمال تهران ممکن است خدمات مختلفی ارائه دهند در نتیجه امکان دارد تعرفه های متفاوتی هم داشته باشند.

در کل شما صد در صد پس از صحبت با چند باربری می توانید بفهمید کدام یک منصف و کدام یک در حال ارائه قیمت های بسیار بالا است.

  1. اعتبار شرکت و فرهنگ سازمانی

یک شرکت یعنی فرهنگ سازمانی و افرادی که به قوانین شرکت عمل می کنند! همین!

اعتبار شرکت در اینترنت و فرهنگ سازمانی که دنبال می کند خیلی چیز ها را برای شما مشخص می کند، به نظرات کاربران وبسایت شرکت و نظراتی که در گوگل یا سایت های دیگر ثبت شده دقت کنید.

البته به محض اینکه وارد وبسایت شرکت شوید قطعاً می توانید درک کنید که شرکت مربوطه تا چه حد معتبر است و تا چه حد توانسته است با مخاطبین همراه شود.

 

 

Picture3

باربری مرکز تهران

  1. رانندگان مجرب

شاید این یکی به نظرتان بی اهمیت بیایید اما شرکت باربری مناسب دارای رانندگان خوب و صبور هم هست.

داشتن تجربه و گواهی نامه های معتبر نیز برای اطمینان خاطر بسیار مهم است. رانندگان با تجربه می توانند به درستی اتفاقات غیر منتظره را مدیریت کنند.

این موارد فقط چند عدد از ویژگی های یک باربری خوب بود. قطعاً موارد بسیاری در حوصله مقاله ما نبود که خودتان احتمالاً به آن‌ها فکر کرده اید.

باربری مرکز تهران

اگر قصد اسباب کشی از مرکز تهران را دارید انتخاب یک باربری مناسب با شعبه مرکزی می تواند به شما در جابجایی کمک کند. باربری هایی که شعبه های مختلفی دارند به راحتی می توانند در هر نقطه ای از تهران به شما خدمات رسانی کنند.

انتخاب باربری مناسب نیازمند تحقیق و آشنایی با بسیاری از باربری های دیگری است که ادعای برتر بودن دارند، چرا که بردن افرادی غیر قابل اعتماد به خانه یا محل کار اساساً اشتباه است.

 در این شرایط اقتصادی هیچکدام از ما با هر وضعیت مالی ترجیحمان این نیست که وسایلی که برای خریدشان زحمت کشیده ایم صدمه ببینند.

پس اگر هم یک روز کامل در تحقیق برای پیدا کردن یک باربری قابل اعتماد طی شود ارزشش بسیار بیشتر از این است که امنیت وسایلتان سلب شود و وقتتان با یک باربری نامطلوب هدر رود.

Picture4

باربری تهران

بهترین باربری مرکز تهران کدام است؟

با اینکه نمی توان در این خصوص رأی قاطعی صادر کرد اما با توجه به تحقیقات و اطلاعاتی که در دست داریم می توانیم این انتخاب را کمی ساده تر کنیم.

در ادامه لیستی از باربری های مناسب در مرکز تهران یا دیگر بخش های تهران را خواهید دید.

  1. باربری تهران

یک باربری با نیروی کار با سابقه، مقرون به صرفه و کارکنان بسیار خوش برخورد؛ باربری تهران از آن باربری هایی است که ادعای انجام تمامی خدمات را به شیوه ای کاملاً مناسب می کند. با توجه به سابقه بسیار بالای این برند در خدمات بسته‌بندی و باربری می توان گفت تا حد زیادی این ادعا ها درست هستند.

باربری تهران دارای وبسایتی مناسب، پاسخگویی عالی و پشتیبانی بسیار قوی است همچنین به طور ویژه این باربری خدمات ذیل را دارا می باشد:

  • ارائه کادر فنی و نظافت بعد از باربری
  • صدور بارنامه دولتی
  • کارشناسی و مشاوره رایگان
  • ارسال کامیون به تمامی نقاط ایران
  • ارسال بار به خارج از کشور
  • پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته
  • انواع بیمه باربری
  • بسته بندی های ظریف و حساس

می توانید همین الان با این باربری معتمد تماس بگیرید: 02188683740

  1. ظریف بار

اگر به باربری های سطح تهران توجه داشته باشید قطعاً نام این باربری را شنیده اید. می توان وجه تمایز و برتری این باربری را نام و نشان و اعتبار بالای برندشان دانست. اگر بتوانید شعبه ی اصلی این باربری ر ا پیدا کنید قطعاً خدمات مناسبی را هم دریافت می کنید.

ظریف بار قدرتمند، منظم و دارای سابقه بالا در باربری است.

  1. سپند بار

یکی دیگر از باربری های سطح تهران با وبسایتی بسیار زیبا که ادعا دارد بزرگترین باربری سطح تهران است. این باربری آخرین مرحله کار خود را چیدن وسایل منزل شما می داند (جالب است!).

سپند بار همیشه از برند هایی بوده که همیشه هنگام فکر کردن به باربری به ذهنمان آمده و می توان گفت مانند باربری تهران و ظریف بار به این برند هم می توان اعتماد کرد.

با توجه به شرایط کنونی استخدام یک شرکت باربری مناسب می تواند کمی از دغدغه های شما بکاهد. سعی کنید از تجربه دیگران در اسباب کشی استفاده کنید و تا جایی که می توانید از استرس آن بکاهید.