شرکت ایران خودرو یکی از شرکت های خودروسازی ایرانی است. ایران خودرو به تازگی به تکنولوژی های جدیدی از خودرو سازی دست پیدا کرده است. ایران خودرو به تازگی خبر از تولید خودرو جدید برقی خودش داده است.

تارا

واکنش به حضور ایران خودرو در مزایده سرخابی‌ها

سدان پرچمدار جدید ایران خودرو در حال حاضر با نام تارا دنده ای V3 شناخته می‌شود. مدل جدید تارا دنده ای نسخه V3 در مقایسه با مدل معمولی یا همان تیپ V1 از نظر چهره ظاهری و همچنین و سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی به‌روز شده است. با توجه به تغییرات و آپشن‌های اضافه شده تارا دنده ای نسخه V3 را می توان به عنوان مجهزترین سدان دنده دستی تولید داخلی معرفی کرد.

سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مسدود شد+ عکس

شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز ایران با توجه به جایگاه جهانی خود و تلاش برای ارتقا آن، به تازگی فرایند بروزرسانی خودروهای و ایجاد تغییرات در محصولات خود را سرعت بخشیده است. این برای افزایش رضایتمندی مشتریان سعی نموده است که خودروهای تولیدی خود را ارتقا بخشیده و از نظر تجهیزات ایمنی و رفاهی بهبود ببخشد. خودرو تارا دنده ای V3 جدیدترین محصول ایران خودرو است که از این روند جدید ایران خودرو پریروی می‌کند که به احتمال فراوان از آبان ماه 1401 عرضه خواهد شد. تولید تارا دنده ای V3 حاصل تلاش‌های شرکت ایران خودرو برای عرضه یک سدان سایز کوچک و البته در سطح استانداردهای بین المللی است. این خودرو با گیربکس دنده‌ای مناسب علاقمند به این مدل خودروها است. بر اساس مدل نام‌گذاری شرکت ایران خودرو احتمالا با نام تارا سال عرضه شود.