شرکت ایران خودرو یکی از شرکت های خودروسازی ایرانی است. ایران خودرو به تازگی به تکنولوژی های جدیدی از خودرو سازی دست پیدا کرده است. ایران خودرو به تازگی خبر از تولید خودرو جدید برقی خودش داده است.

حواله خودرو

واکنش به حضور ایران خودرو در مزایده سرخابی‌ها

در اطلاعیه ایران خودرو عنوان شده است که پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی دومین فروش محصولات ایران‌خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، برخی از افراد برنده در قرعه‌کشی اقدام به درج و انتشار آگهی فروش حواله خودرو خود در وب‌سایت‌های خرید و فروش اینترنتی کرده‌اند که از نظر قانونی ممنوع است. ممنوعیت این فروش و انتقال حواله به غیر در بخش‌نامه‌های مختلف فروش ایران‌خودرو اطلاع‌رسانی شده و مورد تاکید بوده است.

ایران خودرو در این اطلاعیه اضافه کرد که افراد برنده و اعلام شده در نتایج دومین قرعه‌کشی فروش محصولات ایران‌خودرو از نظر شرکت، مشتری نهایی بوده و همه اسناد و مدارک خودرو نیز به نام این شخص صادر می‌شود.

سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مسدود شد+ عکس

بر این اساس گروه صنعتی ایران‌خودرو مسئولیتی در خصوص معامله های غیر قانونی حواله‌های خرید خودرو نداشته و هرگونه عواقب ناشی از این کار، متوجه طرفین معامله خواهد شد.

دوره دوم فروش محصولات خودروسازان هفته گذشته برگزار و نتایج آن روز یکشنبه 2 مرداد اعلام گردید.

طی این دوره 104 هزار دستگاه خودرو توسط شرکت های خودروساز تخصص داده شد و برنامه قرعه‌کشی روز شنبه 1 مردادماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکت‌های خودروساز برگزار گردید.

در دومین مرحله فروش یکپارچه خودرو، 27 محصول تولیدی شرکت‌های خودروسازی ایران‌خودرو، سایپا، بهمن موتور، آرین پارس موتور، فرداموتور و خودروسازی ایلیا به‌صورت فروش‌های عادی، فوق‌العاده، پیش‌فروش، مشارکت در تولید و همچنین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شدند.