استعدادیابی پلی به سمت موفقیت!

طبق آمار میلیون میلیون پر بازدیدترین برنامه استعدادیابی اینستاگرام شد و توجه مدیران برنامه ساز را به خود جلب کرد.

تلنت شو میلیون میلیون با رسالت کشف مستعدین و هنرمندان در اینستاگرام با بازدید چند صد میلیونی بعد از جوکر در صدر برنامه های تلنت شو و رئالیتی شو قرار گرفت و رکود برنامه های عصر جدید و مافیا را شکست.

به طوری که در پست اول موفق به دریافت جمعا ۱۰۰ میلیون بازدید و در پست دوم جمعا ۱۲۰ میلیون بازدید را از آن خود کرد.

میلیون میلیون ایده ای جدید و موفق

  با خلا یک بستر تخصصی و حرفه ای برای استعدادیابی اینفلوئنسر ها و فعالان اینستاگرامی، حس شد که مسابقه استعدادیابی "میلیون میلیون" با ایده ای خلاقانه و داورانی با تجربه وارد این عرصه شود. گرچه این تلنت شو به تازگی در پلتفرم اینستاگرام شروع به فعالیت نموده اما  با این حال رکورد بازدید بسیاری از برنامه های مذکور را شکسته است.

داوران اقایان محمدرضا حیاتی و ایمانی و خانم نسرین مقانلو هستند

 در این برنامه استعدادیابی به دلیل اهمیت زیاد  فن بیان در اینفلوئنسری اقای حیاتی به  داوری در این حوزه میپردازد و همچنین به دلیل اهمیت اجرا و بازی در  موضوع بلاگری خانم مقانلو با سابقه  بازیگری در سریال و فیلم های سینمایی، داوری این برنامه را به عهده دارند و همچنین به دلیل اهمیت بالای شناخت قوانین و الگوریتم های اینستاگرام  و با نظر به این موضوع که اگر فن بیان و اجرای خوبی داشته باشید اما الگوریتم را نشناسید در اینستا پیشرفت نخواهید کرد ، داوری این بخش به  آقای ایمانی،مدرس حرفه ای الگوریتم اینستا سپرده شده است وهمچنین در این برنامه با حسام ناصری خواهیم بود در بخش اجرا. 

2

احساساتی شدن و گریه سرکار خانوم نسرین مقانلو

3

اخباری که آرزوی هر ایرانی است، با صدای گوینده ی مطرح صداوسیما آقای محمدرضا حیاتی

4

درگیری لفظی حیاتی و مقانلو در برنامه میلیون میلیون

مراحل مسابقه " میلیون میلیون"

روال این مسابقه مانند دیگرمسابقات استعدایابی با ارسال ویدیو هایی از استعدادهای افراد به پیج milionmilion_ir  آغاز می شود که در صورت پذیرش انها و مورد قبول واقع شدن ویدیوها دراستودیوی " میلیون میلیون" حاضر می شوند و در سه مرحله استعدادهای خود را به نمایش می گذارند

مرحله اول- چالش دابسمش

در این مرحله شرکت کننده بخشی از یک موزیک یا دیالوگ یک فیلم را در مقابل داوران در قالب دابسمش اجرا می کند. هر یک از داوران با رای خود صد هزار امتیاز به شرکت کننده می دهند. مجموع امتیازات این مرحله سیصدهزار امتیاز است.

مرحله دوم-خبرکوتاه

در مرحله دوم محمدرضا حیاتی ( گوینده اخبار) متن یک خبر کوتاه را برای شرکت کننده می خواند. شرکت کننده دو دقیقه وقت دارد تا با همراهی یک گروه طراح، محتوایی مرتبط با این خبر تولید کند. این مرحله نیز مانند مرحله قبل سیصد هزار امتیاز دارد.

مرحله سوم- چالش بلاگری

در آخرین مرحله ی این مسابقه، شرکت کننده به قید قرعه و بدون اطلاع قبلی یک چالش بلاگری را تجربه می کند. در پایان این مرحله داوران بار دیگر رای می دهند و نوبت به تماشاگران می رسد. تماشگران این مسابقه که با عنوان هیئت منصفه حضور پیدا می کنند با رای کامل خود صد هزار امتیاز به شرکت کننده می دهند

حمایت تا نقطه اوج

شرکت کنندگانی که بتوانند امتیاز کامل داوران و شرکت کنندگان را کسب کنند، وارد تیم میلیونی ها خواهند شد.

 این بخش را می توان نقطه ی تمایز و مزیت " میلیون میلیون" بر سایر برنامه ها دانست.

شرکت کنندگان برتر تا زمانی که به یک میلیون فالوئر دست پیدا کنند مورد حمایت همه جانبه این برنامه قرار می گیرند.

این حمایت ها هیچ محدودیتی ندارند و شامل  کارگاهای های آموزشی اینستاگرام،آموزش  تولید محتوای حرفه ای، آموزش عکاسی و فیلم برداری  با امکانات و تیم حرفه ای میلیون میلیون،و تبلیغات نامحدود وحمایت های مالی مستمر می شوند.

چگونه میلیونی شویم ؟

برای شرکت در این مسابقه و سنجش استعدادهایتان می توانید به پیج مسابقه میلیون میلیون

Milionmilion_ir  مراجعه کرده و ویدیو های مد نظرتان ارسال کنید و یا به آدرس سایت milionmilion.ir  مراجعه کنید و در بخش شرکت در مسابقه فایل خود را بارگزاری کنید.