سید ابراهیم رئیسی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹) فقیه مسلمان و سیاستمدار مستقل ایرانی است، که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به کار است. سید ابراهیم رئیسی همچنین نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است. سید ابراهیم رئیسی پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی، دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد.

رئیسی

همه با هم آماده برای تخریب آیت الله رئیسی

رئیس جمهور در جمع مردم سیل زده روستای مزداران با عنوان اینکه در حال حاضر ۶۶۰ نقطه در کشور دچار سیل شده‌ است، بر تداوم امدادرسانی تا برقراری آرامش در منطقه تاکید کرد. 

بر اساس این گزارش، محسن منصوری استاندار تهران و برخی مسئولان شهری و استانی، رئیس جمهور را در این سفر همراهی کردند.

شریعتمداری:اصلی‌ترین حربه‌ای که علیه رئیسی بکار گرفته شد

آیت الله رئیسی در ادامه حضور خود در روستای سیل زده مزداران با استماع حرف ها و خواسته های روستاییان بر پیگیری امور آنان تا رفع مشکلات دستوراتی صادر کردند.

از اواخر شامگاه چهارشنبه بارندگی های سیل آسا در تهران موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروز کوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داوود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه خسارات جانی و مالی زیادی برجای گذاشت به طوری که به گفته استاندار تهران تا کنون ۱۰ نفر در شهرستان فیروز کوه جان خود را از دست داده و عملیات امداد رسانی کماکان ادامه دارد.