حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در همایش مدیران امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد وزرات اطلاعات گفت: دولت مردمی و انقلابی تمام هم و غم خود را گذاشته که با اقدامات مؤثر اقتصادی، رضایت مردم و منافع ملّی را تأمین کند و اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به همین منظور در دستور کار قرار گرفته است. در ادامه گزارش کامل  وزیر اطلاعات را مشاهده می نمایید.

وزیر اطلاعات

رایزنی وزیر اطلاعات ایران با رئیس‌جمهور عراق

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد: باید یک نگاه تحول گرایانه و اقدامات جهشی در دستور کار قرار گیرد و راهبرد کلان وزارت اطلاعات خشکاندن ریشه فساد است و این حرکت نیازمند اقدامات انقلابی، جهادی و شجاعانه است؛ که مبارزه هوشمندانه با گلوگاه‌های فساد از تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مردمی دولت انقلابی می‌باشد که در دستور کار این وزرات‌خانه قراردارد.
وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات وزارت اطلاعات درخصوص کنترل بازار ارز گفت: اقدامات وزارت اطلاعات در کنترل بازار ارز رضایت مسئولین کشوری را به همراه داشته و بر استمرار این اقدامات تأکید کردند.

وزیر اطلاعات: از سخن رئیس مجلس بهت‌زده شدم

خطیب همچنین با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملّت ایران افزود: با اقدامات دولت مردمی و با هماهنگی‌های بعمل آمده با دیگر قوای کشور، اثرات تحریم بر کشور کاهش یافته و موفقیت‌های خوبی را بدست آورده‌ایم.
وی با تأکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: با حضور فعال رئیس جمهور محترم و پیگیری‌های مستمر معاون اول رئیس جمهور، دولت تمام تلاش خود را بکارگرفته تا برای همیشه مسئله ارز ترجیحی را حل کند و با استفاده از سامانه‌ها و شفاف‌سازی هوشمندانه اقدامات مؤثری را انجام دهد.
وزیر اطلاعات گفت: مبارزه با فساد باید مقوّم تولید و اشتغال در کشور باشد و نباید هیچ واحد تولیدی به سمت تعطیلی پیش رود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار حرکت کرد و وزارت اطلاعات از کلیه طرح‌ها و اموری که به معیشت مردم کمک کند، حمایت می‌کند و کمک به تولید و ایجاد اشتغال از مهمترین برنامه‌های دولت مردمی است.