محبوبیت سریع بازی‌های کالاف دیوتی به حدی رسید که کمپانی سازنده این بازی‌ها، یک بازی مخصوص برای موبایل ساخت. اسلحه‌های مختلفی در کالاف دیوتی موبایل وجود دارند که بازیکنان باید با آن‌ها آشنا باشند و بهترین و قوی‌ترین اسلحه‌های هر نوع را بشناسند. یکی از راه‌های حرفه‌ای شدن در بازی و پیشرفت سریع، شناختن اسلحه‌ها است. در این مقاله به بررسی بهترین اسلحه‌ها و سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل پرداخته شده است.

۱

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

تحریم‌های اعمال شده علیه بازیکنان ایرانی باعث شده است تا این بازیکنان برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به صورت مستقیم با مشکلاتی مواجه شوند. از این رو سایت‌هایی مانند دیاموند لند ساخته شدند تا بازیکنان ایرانی مشکلی برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل نداشته باشند. سایت دیاموند لند با بیش‌تر از ۷ سال سابقه، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین سایت‌ها برای خرید محصولات بازی‌ها مانند سی پی کالاف دیوتی موبایل است. برای خرید اسلحه‌هایی که در این متن معرفی شدند، نیاز به CP خواهید داشت. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل اینجا کلیک کنید.

بهترین اسلحه نوع اسالت رایفل

زمانی که بحث اسالت رایفل‌ها است، چند اسلحه معین به ذهن بازیکنان خطور می‌کند. اسلحه‌های Type25و Man-O-War را قطعاً می‌توان بهترین اسلحه‌های اسالت رایفل در این فصل از بازی معرفی کرد. با این حال برخلاف عقیده بسیاری از بازیکنان که اسلحه Man-O-War  را بهتر می‌دانند، تایپ ۲۵ عملکرد بسیار بهتری از خود نشان داده است. این اسلحه علی رغم مشکلاتی که در فصل گذشته داشت، عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته است. تایپ ۲۵ یک اسلحه قدرتمند است که در اکثر شرایط بازیکن می‌تواند از آن استفاده کند. به دلیل قدرت و رنج شلیک بالای آن، امکان شلیک از تمام فاصله‌ها با آن وجود دارد.

بازیکنان می‌توانند از فاصله‌های دور یا نزدیک‌ترین نبرد‌ها از آن استفاده کنند. با این حال بسیاری از بازیکنان تازه وارد، استفاده از این اسلحه‌ها را دشوار عنوان کرده‌اند. ویژگی‌های خاص این اسلحه باعث می‌شود تا کنترل آن برای بازیکنان تازه کار ساده نباشد اما زمانی که یک بازیکن در استفاده از آن استاد شود، حاکم مطلق میدان نبرد خواهد شد.

بهترین اسلحه SMG

اسلحه‌های The Fennec و MAC-10 که در سیزن گذشته از قدرت‌مندترین اسلحه‌های ساب ماشین بودند، با آپدیت جدید دچار ضعف‌هایی شدند و اسلحه‌های دیگری مانند PP19 Bizon و QQ9 جای آن‌ها را پر کردند. از بین این دو اسلحه نیز بدون شک اسلحه QQ9 عملکرد بهتری دارد. زمانی که صحبت از اسلحه‌های ساب ماشین می‌شود، ثبات اسلحه در مبارزات و شلیک‌های طولانی در فاصله کم مهم‌ترین مسأله است.

ظرفیت بالای خشاب نیز عامل دیگری است که روی کیفیت یک اسلحه ساب ماشین تأثیر می‌گذارد. اسلحه QQ9 تمام این شرایط را داراست. در زمان استفاده از این اسلحه، لرزش بسیار پایینی را تجربه خواهید کرد و ظرفیت بالای خشاب آن نیز باعث خواهد شد تا با یک بار ریلود، با دشمنان زیادی مبارزه کنید. علاوه بر این عوامل، سرعت شلیک این اسلحه نیز بسیار بالاست و با استفاده از آن خواهید توانست تا دشمنانتان را قبل از این که واکنشی نشان دهند، تیرباران کنید.

بهترین اسنایپر

با این که اسلحه Mk 2، اسلحه مورد علاقه بسیاری از بازیکنان است و بسیاری از آن‌ها، این اسلحه‌ها را بهترین اسنایپر می‌دانند؛ اما DL Q33 در سیزن جدید پادشاهی می‌کند. قدرت این اسنایپر بسیار بالاست و با یک شلیک آسیب زیادی به دشمنان وارد می‌کند. علاوه بر قدرت، دقت شلیک آن نیز بالاست و بازیکن هیچ لرزشی را تجربه نمی‌کند. کنترل این اسلحه نیز بسیار راحت است و بازیکنان تازه کار نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. استفاده از این اسلحه به خصوص در مپ‌های بزرگ‌تر، خیلی کاربردی است.

با آن می‌توانید از فاصله‌ای بسیار دور و با یک شلیک سریع، دشمنتان را از بین ببرید. اگر می‌خواهید استفاده از این اسلحه‌ها را تجربه کنید، در مرحله اول باید آن‌ها را بخرید. برای این کار نیاز به سی پی خواهید داشت. راه‌های زیادی برای به دست آوردن سیپی وجود دارد اما سریع‌ترین و بهترین راه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل است که در ادامه متن بررسی خواهد شد.

۲

بهترین LMG

قطعاً اسلحه Holger 26 بهترین لایت ماشین‌گان در این سیزن از کالاف دیوتی موبایل است. تطبیق‌پذیری بی‌نظیر آن با شرایط، باعث شده است تا هولگر ۲۶ در کلاس خاص خودش قرار گیرد و آن را تبدیل به اسلحه منحصر به فردی کرده است. این اسلحه در تمام مپ‌ها قابل استفاده است و سرعت شلیک و رنج شلیک بالای آن، بهترین در این دسته از اسلحه‌ها هستند.

با وجود یک بازیکن با مهارت و کنترل بالا و حرفه‌ای، این اسلحه حتی عملکرد بهتری از اسالت رایفل‌ها یا اسلحه‌های ساب ماشین خواهد داشت. در مپ‌های بزرگ و از فاصله‌های دور، هولگر ۲۶ عملکردی عالی به نمایش می‌گذارد و در مپ‌های کوچک و نبرد‌های نزدیک نیز عملکرد آن بی‌نظیر است. تنها نقطه ضعف آن را می‌توان قدرت پایینش دانست که با اتصال پیوست‌های مناسب، می‌توان آن را نیز رفع کرد.

بهترین شاتگان

شاتگان‌ها در نبرد‌های بسیار نزدیک کاربرد زیادی دارند و برخی از آن‌ها با یک شلیک، به چند بازیکن آسیب وارد می‌کنند. بهترین شاتگان در این سیزن از call of duty mobile، قطعا KRM-262 است. این اسلحه با قدرت پایه ۹۸ واحدی، هر چیزی را که در سر راه قرار گیرد به اتم تبدیل می‌کند. با دقت بسیار زیاد آن و رنج شلیک نه چندان کمش، می‌توانید دشمنان را حتی از فاصله‌های متوسط با یک شلیک از بین ببرید.

همچنین انعطاف این اسلحه به عنوان یک شاتگان بسیار زیاد است که باعث می‌شود در شرایط مختلف به راحتی پوزیشنتان را تغییر دهید. تنها نقطه ضعف آن را می‌توان سرعت شلیک پایینش دانست که با در نظر گرفتن قدرت بسیار زیادش، می‌توان آن را نادیده گرفت.

بهترین رایفل

رایفل‌ها اسلحه‌هایی با دقت بالا و در سطح اسنایپر هستند که برای استفاده در فاصله‌های کوتاه و نبرد‌های نزدیک هم مناسبند. بهترین رایفل این سیزن نیز همانند سیزن‌های گذشته، MK2 Carbine است. این اسلحه را می‌توان یکی از بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل دانست. قدرت و دقت زیاد آن، باعث می‌شوند تا این اسلحه برای نبرد از هر فاصله‌ای مناسب باشد. علاوه بر آن، سرعت شلیک و رنج شلیک آن نیز بالاست و در حالت کلی این اسلحه هیچ نقطه ضعفی ندارد.

۳

نتیجه گیری

با توجه به معرفی که درباره ی بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل داشتیم، شاید این ابهام به وجود بیاید که این موارد در بازی های دیگر نیز به همین شکل است، اما توجه داشته باشید که به نوع بازی بتل رویال بودن، یا سلاح نیست، بلکه کمپانی سازنده بازی تصمیم می گیرد که هر سلاح در هر سیزن و بازی چقدر قدرت داشته باشد، مانند بازی free fire که کاملا متفاوت از بازی کالاف موبایل بوده و هر بازی برای خود سلاح منحصر به فردی دارد و آن را قوی نگه میدارد.