اینستا گرام چیست ؟و چه سودی برای مخاطبان خود دارد؟

اینستاگرام یک فضای مجازی است که چند سالی است بسیار بسیار محبوب شده.نخستین نسخه اینستاگرام در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد.و این سرویس خیلی سریع محبوب شد و حتی اینستاگرام جهانی شد و از هر کشوری بگی در اینستاگرام فعالیت دارند.در اینستاگرام میتوان عکس و ویدیو هایی به کمک استوری و پست به اشتراک گذاشت.و مخاطب های ما یعنی فالوور های ما انهارا ببنید.این یک توضیح کوتاه بود برای ادامه بیشتر به بلاگ سایت مسترچین سر بزنید و بلاگ اینستاگرام چیست را بخوانید.

سود اینستاگرام برای مخاطبان خود چیست؟

ما در اینستاگرام میتوانیم به کمک پست و استوری عکس و ویدیو به اشتراک بزاریم این یعنی میتوانیم برای خود یک منبع درامد درست کنیم حالا چطوری؟

اگر شما صاحب کسب و کار فروشگاهی هستید (مانند: فروش کیف , فروش  لوازم جانبی موبایل وفروش پوشاک )میتوانید به راحتی با تولید محتوا و تبلیغات از اینستاگرام درامد بسیار خیره کننده داشته باشید.اما برای فروش  محصولات خود جز تولید محتوا از محصولات خود  نیاز به فالوور و مخاطب هدفمند داشته باشید | که جذب فالوور واقعی بسیار سخت است و نیاز به تخصص دارد.

اما شما با خرید  فالوور واقعی میتوانید مخاطب هدفمند خود را خیلی ساده و بدون نیاز به هزینه سنگین مخاطب هدفمند خودرا جذب کنید. با تعدادی تولید محتوا از محصولات خود مانند عکس و ویدیو و خرید فالوور از مسترچین کسب درامد خود را از اینستاگرام شروع کنید.

 

توضیحاتی درباره ی خرید فالوور واقعی در زیر برایتان نوشتیم

سود اینستاگرام برای مخاطبان خود چیست؟

فالوور اینستاگرام چیست؟

 

این کلمه که در زبان انگلیسی با املاء Follower نوشته می شود، Noun یا اسم بوده و به معنی دنبال کننده می باشد.

در پاسخ به این سوال که معنی کلمه فالوور چیست ما تنها به ترجمه آن در صنعت شبکه های اجتماعی می پردازیم. چرا که اگر بخواهیم همه جوانب استفاده از آن را توضیح دهیم از حوصله مخاطب خارج است. اما برای درک بهتر این واژه توضیح مختصری از کاربرد آن در زبان انگلیسی نیز ارائه می کنیم.

با توجه به اینکه دسترسی به سایر شبکه های اجتماعی پرکاربرد در سطح جهان برای کاربران ایرانی محدود بوده و عموم جامعه تنها اینستاگرام را به عنوان یک شبکه اجتماعی می شناسند، بسیاری گمان می کنند که اصطلاح یا کلمه فالوور فقط در اینستا کاربرد دارد.

اکثر شبکه های اجتماعی امکانی را در پلتفرم خود در نظر گرفته اند تا کاربرانشان بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند و به قول معروف از احوال یکدیگر با خبر شوند. ما این نوع از رسانه های اجتماعی را رسانه های مبتنی بر فالوور یا فالوور محور می نامیم.

توئیتر، فیسبوک، لینکدین، ساوندکلود، پینترست و بسیاری دیگر از پلتفرم های اجتماعی با کاربری متفاوت، دکمه ای را در پروفایل کاربران خود با عنوان Follow قرار داده اند.

هدف از قرار دادن دکمه فالو این است که باعث ایجاد پیوند بین پروفایل های فعال در این شبکه های اجتماعی شود.

در اینستاگرام زمانی که پروفایل یک شخص را مشاهده می کنیم با چند اصطلاح از جمله Followers برخورد می کنیم. اگر از طریق اپلیکیشن اینستا پروفایل شخصی را مشاهده کنید، عددی زیر عبارت Followers و اگر از طریق وب سایت این شبکه اجتماعی اقدام به بازدید از پروفایل ایشان کنید، عددی مقابل این عبارت مشاهده می کنید.

چطوری فالوور واقعی بخرم؟

شما با سرچ در گوگل با بسیاری از سایت ها آشنا میشوید.اما برای خرید فالوور باید حتما طرف مقابلتون رو بشناسید وگرنه پیج کاری شما را با فالوور فیک ناامید می کند.یکی از معتربرین ها و قدیمی های فروش فالوور مسترچین است مسترچین با ۵ سال سابقه و رضایت ۱۰۰۰ مشتری وفادار توانسته فروش خوبی را تجربه کنه و فالوور واقعی برای پیج های کاری افزایش میدهد.

چرا از مسترچین فالوور بخریم؟

شاید برایتان سوال پیش بیاد این همه رسانه چرا از مسترچین فالوور بخریم ؟

همچنان میگوییم مسترچین با ۵سال سابقه یکی از قدیمی های فروش فالوور است مسترچین فعالیت خود ۱۳۹۵ شروع کرده و تمام هدفش رضایت مشتریان او است.

در ادامه بیشتر با مسترچین اشنا میشویم و دلیلش را بیان میکنیم

تضمین برگشت وجه

تمام خدمات مسترچین دارای گارانتی ۵ روزه برگشت وجه دارد که اگر در خرید خود ناخوشایند بودید و رضایت نداشتید میتوانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید .

پس نگران خرید خود نباشید.

تمام فالوورای مسترچین دارای تضمین واقعی بودن دارد  و اگر افزایش فالوور داشتید و همانطور که گفته شده فالوور ها واقعی نبود شما گارانتی تعویض پکیج یا برگشت وجه دارید.

همیشه برای ما پاسخ سریع به سوال مان خیلی خوشایند است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته مسترچین که دارای چت انلاین و تیکت پشتیبانی است که میتوانید هر زمانی سوال داشتید و به مشکلی خوردید با پشتیبان های مسترچین در ارتباط باشید .

تضمین ریزش

شاید برایتان سوال پیش بیاد که ایا خرید فالووراز مسترچین ریزش دارد در جواب باید بگوییم خیر

مسترچین گارانتی ۶۰ روزه در ریزش فالوورها میدهد و اگر در ۶۰ روز حتی ۱ دانه فالوور هاهم ریزش کرد مسترچین جبران ریزش دارد.

درگاه زرین پال

برای خرید از مسترچین با استفاده از درگاه پرداخت زرین پال میتوانید پرداخت کنید و این یک گزینه مثبت است و خرید خود را امن انجام دهید.

خرید اول = هدیه

اگر خرید اولتان از مسترچین باشد میتوانید خرید اول خود را با ۳۰ درصد تخفیف ثبت کنید وعضو مشتریان خوشحال مسترچین شوید.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام از مسترچین

خرید فالوور اینستاگرام بهترین گزینه جذب مخاطب هدفمند و افزایش فالوور است.

از زبان یکی از کاربر ها میشنویم : من خیلی دنبال خرید فالوور بودم ودر جستوجوی اینستاگرام خیلی گشتم یک پیج معتبرم پیدا نکردم میتوان از همه فهمید کلاهبردار هستند و نتیجه گرفتم که در گوگل سرچ کنم خیلی خیلی گشتم از صفحه از ۲ سایت که به نظر معتبر میومدن خرید فالوور کردم و میتوان گفت واییییی چه اشتباهی کردم برای پیجم از گرون ترین پلن هارو خریدم و برای پیجم زد ۵۰ تای اول فقط واقعی بود بقیش به درد نخور و این شد که هم پولم رفت هم ابروم در مقابل مشتریم رفت هم اعتماد مشتریام و این شد که دیگه قید خرید فالوور رو زدم یک روز سرچ کردم ببینم میتوانم سایتی با اعتماد پیدا کنم از صفحه ی اول اصلا خرید نکردم و اومدم صفحه ی دوم گوگل  سایت های زیادی بود ولی  معتبر ترینشان از نظر بنده مسترچین بود  این شد که  با سایتی به نام مسترچین آشنا شدم .

و از پکیج توان که ارزانترین بود برای یه پیج شخصیم خریدم که اگر فیک باشد ضرر نکنم و این کار را کردم و فالوورا اومد واقعا بینظیر بود .

این صحبت های یکی از کاربر ها بود .

خرید فالوور از مسترچین

با تمام توضیحات بیان شده اگر قصد دارید تا با فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام معروف شوید و کسب درآمد کنید

 و یا کسب و کار خود را گسترش ببخشید بهترین راه خرید فالوور واقعی از سایت بااعتبار و بی‌نظیر مسترچین است. برای کسب اطلاعات زیادتر و خرید فالوور ، می‌توانید به سایت مسترچین به طرف نشانی اینترنتی https://www.mesterchina.ir مراجعه نمایید