یکی از لوازم اساسی ماساژ درمانی، داشتن تخت ماساژ مناسب است. با توجه به رواج این نوع درمان در جامعه افراد زیادی به سمت این حرفه رو آورده‌اند و از این طریق کسب روزی می‌کنند. برخی افراد در انتخاب تخت ماساژ دچار سردرگمی می‌شوند و در بین گزینه‌های مختلف نمی‌توانند تصمیم بگیرند. این سردرگمی نشان از نداشتن اطلاعات کامل است و با داشتن چند فاکتور در خرید تخت، به راحتی می‌توان به گزینه ایده‌آل رسید. اگر شما نیز قصد خرید تخت ماساژ دارید، به فاکتورهایی که در این متن می‌آوریم توجه داشته باشید.

فاکتورهای انتخاب تخت ماساژ

با توجه به اینکه ماساژ درمانی هیچ عارضه‌ای برای بدن ندارد، افراد زیادی راغب هستند تا به این طریق خستگی و اضطراب را از بدنشان دور کنند. خوشبختانه فرهنگ این نوع درمان در جامعه کاملا جا افتاده و افراد زیادی به این طریق توانسته‌اند بسیاری از بیماری‌های خود را برطرف کنند. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است به افراد حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید.

 از لوازم ماساژ حرفه‌ای می‌توان به تخت ماساژ اشاره کرد. از فاکتورهای خرید تخت ماساژ مواردی را در زیر ذکر می‌کنیم تا شما به راحتی تخت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع تخت ماساژ

در گام اول برای خرید تخت ماساژ، باید از تنوع موجود در بازار باخبر باشید. سعی کنید در هنگام خرید از بهترین مدل‌های ارائه شده به بازار خرید کنید. این مسئله باعث می‌شود تا محیطی که شما انتخاب کرده‌اید بسیار شیک به نظر برسد. اگر بخواهیم تخت‌های موجود در بازار را دسته بندی کنیم، باید آنها را به 2 دسته تقسیم کرد که در زیر هر کدام را به طور مختصر شرح می‌دهیم.

·         تخت ماساژ ثابت

 

تخت ماساژ ثابت

این نوع تخت‌ها خود به دو دسته تقسیم می‌شوند که برخی از آنها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و دسته دوم یک ارتفاع ثابت دارند و هیچ تغییری نمی‌کنند. اگر شما در یک مکان ثابت فعالیت دارید و به طور سیار کار نمی‌کنید، در خرید تخت ماساژ می‌توانید این گزینه را در نظر داشته باشید.

·         تخت ماساژ پرتابل

 

تخت ماساژ پرتابل

برخی از ماسورها خدمات درمانی منزل دارند و به طور سیار فعالیت می‌کنند. برای اینگونه افراد این تخت‌ها که به راحتی قابل حمل هستند بسیار مناسب است. از نظر کیفیت تنوع بسیار زیادی در این نوع تخت در بازار وجود دارد. جنس پایه، وزن تخت، نوع تشک و ... همگی مسائلی است که باید هنگام خرید به آنها توجه شود. جنس پایه‌های آلومینیومی بسیار رایج‌تر از دیگر جنس‌ها است. استحکام این موارد بسیار زیاد است و به راحتی وزن افراد سنگین وزن را تحمل می‌کنند. بسیاری از ماسورها در تهران از این نوع تخت استفاده می‌کنند.

·         صندلی بک ماساژ

 

صندلی بک ماساژ

این وسیله جز یکی از جدیدترین تجهیزات ماساژ به شمار می آید و طرفداران خاصی دارد. صندلی بک ماساژ در اماکن عمومی و برخی از باشگاه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تکیه گاه پشتی

با شناخت انواع تخت ماساژور حال باید به سراغ فاکتورهای دیگر برویم. در خرید تخت ماساژ این پارامتر نیز بسیار مهم و قابل تامل است. برخی از تخت‌های ثابت از چند تکه ایجاد می‌شوند که قسمتی از آن با بالا آورده شدن به فرد این امکان را می‌دهد تا استراحت کند. این مورد در رفلکسولوژی، ماساژ سر، طب سوزنی و ... کاربرد بسیار مهمی دارد. با این حال اگر شما جای ثابتی دارید، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

برند

برندهای مختلفی از تخت ماساژ در بازار موجود هستند که تخت ماساژ ریلکس یکی از معتبرترین برند این محصولات به شمار می آید.

ابعاد تخت ماساژ

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید تخت ماساژ، توجه به طول و ارتفاع تخت است. تخت‌ها در ابعاد مختلف تولید می‌شوند البته استانداردهای خاصی در تولید این تخت‌ها رعایت شده است و اغلب برای افرادی با قد 160 تا 195 طراحی شده‌اند. در هنگام خرید بهتر است با مشاورین فروشگاه در مورد ارتفاع و طول تخت مشورتی داشته باشید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت تخت ماساژ

شاید مهم‌ترین فاکتور خرید برای بسیاری از افراد قیمت تخت ماساژ باشد. بدون شک می‌دانید که بازه قیمتی این تخت‌ها بسیار گسترده است اما این که چه قیمتی برای تخت در نظر گرفته‌اید بسیار مهم است. توصیه می‌کنیم در انتخاب تخت عجله نکنید و علاوه بر قیمت به کیفیت تخت نیز توجه داشته باشید.

یک تخت ماساژ با قیمت بالا اما باکیفیت این امکان را برایتان فراهم می کند که سال ها از آن استفاده کرده و ماساژ ایده آل و اصولی را ارائه دهید.

تخصصی ترین مرکز فروش تخت ماساژ

برای خرید تخت ماساژ باید یک مرجع معتبر انتخاب کنید تا خیالتان از اصالت کالا و قیمت آن راحت باشد. با توجه به اینکه در بازار انواع مختلفی از تخت‌ها موجود است، ممکن است افرادی با فروش تخت ماساژ بی کیفیت و البته با قیمت بالا در فکر سود بیشتر باشند. برای اینکه از این نوع مسائل به دور باشید و کالاهای اصل تهیه کنید می‌توانید به فروشگاه‌های باسابقه‌ای مانند پیلتن شاپ مراجعه کنید. مشاورین پیلتن شاپ به شما در انتخاب درست تخت و دیگر لوازم ماساژ کمک خواهند کرد.

جمع بندی

با توجه به گسترش ماساژ درمانی در کشور، افراد زیادی این حرفه را آموخته و به ارائه خدمات در این حرفه پرداخته‌اند. افرادی که قصد شروع این‌ کار را دارند، لازم است لوازم کامل این حرفه را تهیه کنند. خرید تخت ماساژ مناسب از کارهای اولیه می باشد.

در این مطلب در مورد فاکتورهای خرید انواع تخت مطالبی را ارائه دادیم. از مراکز معتبر خرید لوازم ماساژ می‌توان به پیلتن شاپ اشاره کرد. این فروشگاه علاوه بر فروش اینترنتی دارای فروش حضوری بوده و علاقه مندان میتوانند با مراجعه به شوروم پیلتن شاپ و تست رایگان محصول در صورت تمایل خرید حضوری هم داشته باشند.

جمع بندی

 

جهت اطلاعات بیشتر با شماره 93111030-021 تماس حاصل فرمایید

آدرس شوروم: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، انتهای خیابان 35، پلاک 32/1