چنانچه از طرح و رنگ پیام های دایرکت خسته شده اید و به دنبال روشی برای تغییر رنگ آن می گردید، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را به طور کامل مطالعه کنید. در نسخه های قدیمی‌تر اینستاگرام کاربران قادر به تغییر رنگ پیام دایرکت اینستاگرام نبوده اما در نسخه جدید این امکان برای کاربران فراهم شده است.

اینستاگرام طی چند سال اخیر موفق شد تا این برنامه را با پیام رسان فیسبوک تلفیق کند و به همین جهت در بخش ظاهری و بخش دایرکت ما شاهد تغییرات محسوسی شده ایم.

 

اگر میخواهید پیج اینستاگرام پر رونق داشته باشید حتما خرید فالوور خود را از وبسایت پارس اینستاگرام سفارش دهید. فالوور های وبسایت پارس اینستاگرام همگی ایرانی و واقعی هستند.

تغییر رنگ پیام دایرکت اینستاگرام

تغییر رنگ پیام های دایرکت اینستاگرام

 

جهت تغییر رنگ پیام دایرکت اینستاگرام مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. تفاوتی ندارد از کاربران آی او اس هستید یا اندروید در هر صورت شما باید آخرین نسخه این شبکه اجتماعی را بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید. برای آیفون وارد فروشگاه Apple App Store شده و مطمئن شوید که نسخه اینستاگرام بروز است. اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید نیز می توانید از طریق فروشگاه Google Play Store و یا مارکت های ایرانی اقدام به بروزرسانی برنامه کنید.

 

مراحل تغییر رنگ پیام دایرکت اینستاگرام:

 

  1. برنامه اینستاگرام خود را باز کنید.

 

  1. جهت تغییر رنگ پیام های مورد نظر، یک چت را انتخاب کنید.

 

  1. حالا در گوشه بالا و سمت راست بر روی گزینه ی یا همان information icon کلیک کنید.

 

  1. در قسمت Chat Settings یا همان تنظیمات چت گزینه Theme یا همان تم را انتخاب کنید.

 

  1. در بخش تم مجموعه زیادی از انواع تم ها و رنگ ها را مشاهده خواهید کرد که می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده تا ظاهر پیام ها تغییر کند.

 

شما علاوه بر تغییر رنگ پیام ها، قادر به تغییر بخش ظاهری پیام ها نیز هستید. با اعمال تم و رنگ مورد نظر، تغییرات ایجاد شده در آخرین پیام ها اعمال خواهد شد. لازم به ذکر است تم انتخاب شده برای یک مکالمه، بر روی مکالمات دیگر تأثیری نداشته و به همین خاطر شما می توانید با سازماندهی گفتگوها، برای هر یک از آن ها رنگ و تم دلخواه را انتخاب و اعمال کنید.

شما می توانید با خرید ویو اینستاگرام ، تعداد ویو ویدئوهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.

 

تغییر رنگ پیام های دایرکت اینستاگرام

تغییر رنگ دایرکت اینستاگرام

 

در نسخه های قدیمی اینستاگرام کاربران قادر به تغییر رنگ بخش پیام ها و دایرکت نبودند اما هم اکنون با امکانات خاصی که اینستاگرام برای کاربران فراهم آورده شما به راحتی می توانید بخش دایرکت را مطابق با تم و رنگ دلخواه انتخاب کنید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب برای ایرانیان است و افرادی که در این شبکه اجتماعی فعالیت های گسترده ای دارند همیشه به دنبال زیباسازی دایرکت به روش های مختلف هستند. هم اکنون که آموزش تغییر رنگ پیام دایرکت اینستاگرام را فرا گرفته اید بهتر است با تغییر رنگ دایرکت نیز آشنا شوید. فقط نکته حائز اهمیت در این بخش این است که حتما باید از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده کرده و سپس مراحلی که عنوان کردیم را مجددا تکرار کنید.

کاربران هیچ محدودیتی برای تغییر رنگ پیام و تم دایرکت ندارند و می توانند هر گفتگو را به شکل اختصاصی زیباسازی کنند.

شما میتوانید سفارش خرید پیج اینستاگرام خود را در فروشگاه پارس اینستاگرام ثبت کنید و در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید.

تغییر رنگ دایرکت اینستاگرام

 

نتیجه گیری

 

اگر به دنبال زیباسازی بخش دایرکت ها هستید، تغییر رنگ پیام دایرکت اینستاگرام می تواند کمک زیادی به شما کند. شما در این بخش قادر به تغییر رنگ تم و رنگ پیام ها به شکل دلخواه هستید.

اگر از اینستاگرام به عنوان یک پیام رسان استفاده می کنید سعی کنید بخش گفتگوها را با رنگ های جذاب و زیبا شخصی سازی کنید.

امکان تغییر رنگ دایرکت اینستاگرام هم اکنون در آخرین نسخه این شبکه اجتماعی گنجانده شده است و شما تنها در چند دقیقه و با چند کلیک ساده می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب و اعمال کنید.