گاهی سرماخوردگی، آبریزش بینی و چرب‌شدن دست باعث می‌شوند کارآگاه گجت درونمان بگوید "دستان پرتوان برس به داد این ناتوان"! بعد کش بیاییم و یک ورق دستمال کاغذی یا توالت برداریم. اما امان از وقتی که دستمال پودر شود یا به دست بچسبد. دقیقا در همین لحظات حساس باید تصمیم جدی بگیرید و دستمال خود را عوض کنید!

خرید دستمال کاغذی و دستمال توالت، آسان و ارزان شد!

فراموش نکنید که امروزه، دستمال کاغذی به یک کالای پرکاربرد در زندگی ما تبدیل شده است. زندگی ما با این برگه‌های سفید و حوله‌ای گره خورده است. ما به دستمال در آشپزخانه، اتاق غذاخوری، حمام، توالت، ماشین و جاهای دیگر نیاز داریم.

شاید خرید دستمال توالت و کاغذی یک امر عادی به نظر برسد؛ کاری که نیاز به صرف زمان و دقت زیادی ندارد. اما فراموش نکنید که با پوست و بدن شما در ارتباط است و هر چیز مربوط به این‌ها با سلامت شما گره خورده است. در این مطلب ما نکات مهم برای خرید این اقلام پرمصرف را بررسی کرده‌ایم؛ نکاتی که گاهی حتی با چشم غیرمسلح هم نمی‌توان دید، پس با ما همراه باشید.

انواع دستمال کاغذی و کاربردهای شگفت انگیز آنها

تنوع دستمال به‌قدری زیاد است که بسیاری از ما به یک برند وفاداریم یا اولین محصولی را که در قفسه می‌بینیم به سبد خرید خود اضافه می‌کنیم. این‌بار دست نگه‌دارید و قبل از خرید، به نکات زیر توجه کنید تا تجربه‌ای بهتر و جنسی مرغوب‌تر در اختیار داشته باشید.

مواد به‌کاررفته برای تولید دستمال کاغذی

دستمال توالت و کاغذی از مواد مختلفی مانند نشاسته ذرت، الیاف سلولز بکر، خمیر بامبو، خمیر کاغذ بازیافت‌شده یا نشاسته ذرت تهیه می‌شود. خمیر کاغذ بدون چوب یا مواد شیمیایی به عنوان الیاف بکر هم شناخته می‌شود که از نظر ظاهری ملایم و صاف است.

دستمال‌های کاغذی ساخته‌شده از خمیر بامبو عاری از پلاستیک هستند؛ حاوی هیچ نوع رنگ یا مواد شیمیایی که پوست را تحریک یا راش کنند نیستند. خمیر بامبو به عنوان گزینه مناسب‌تری نسبت به خمیر بکر شناخته شده است؛ زیرا درخت بامبو اگر یک بار تنه‌اش قطع شود، به‌سرعت رشد می‌کند؛ با این وجود قیمت بالاتری دارد.

دستمال‌های کاغذی بازیافتی از مواد بازیافتی مانند روزنامه تولید می‌شوند. آن‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و در آب قرار می‌دهند تا خمیر تهیه شود. سپس برای حذف جوهر و سفید‌کردن، پردازش صورت می‌گیرد. البته بازیافتی‌بودن به معنای کیفیت پایین نیست و دستمال کاغذی بازیافتی می‌تواند نمرات بالایی از نظر کیفیت کسب کند. این مدل معمولا برای خدمات پذیرایی و نظافت استفاده می‌شود.

تعداد لایه کم یا زیاد؟

 دستمال توالت و کاغذی از یک لایه تا چهار لایه ساخته می‌شود. هنگامی که تعداد لایه‌ها افزایش می‌یابد، استحکام و دوام دستمال هم افزایش پیدا می‌کند. هر لایه اضافی، ضخامت و استحکام بیشتری به دستمال کاغذی می‌دهد و کیفیت جذب و میزان نرمی محصول را هم بهبود می‌بخشد. پس بهتر است دستمال‌کاغذی‌هایی را انتخاب کنید که تعداد لایه‌های زیادی داشته باشند تا از ضخامت و دوام فوق‌العاده آن‌ها مطمئن شوید.

ضد حساسیت ‌بودن؛ مسئله مرگ و زندگی!

دستمال کاغذی ضد حساسیت برای افرادی که به رنگ‌ها، عطرها یا بوی تند حساسیت دارند، ایده‌آل است. دستمال‌های کاغذی‌ ضد حساسیت از cl3 ساخته شده‌اند تا به افراد حساس به مواد شیمیایی کمک کنند هیچ عوارضی گریبانشان را نگیرد.

کمک به طبیعت با خرید دستمال کاغذی «زیست‌تخریب‌پذیر»

دستمال کاغذی ساخته‌شده از مواد «زیست‌تخریب‌پذیر» سازگار با محیط زیست بوده و برای سلامت پوست و محیط زیست شما کاملا بی‌ضرر است. شما می‌توانید به‌سادگی دستمال‌های ساخته‌شده از مواد زیست‌تخریب‌پذیر را دور بیندازید؛ زیرا حتی پس از دورانداختن آن‌ها، به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌شود. بنابراین، اگر به عنوان یک شهروند مسئول و متمدن، برای شما بسیار مهم است که محیط خود را تمیز و سالم نگه دارید، می‌توانید این نوع محصولات را انتخاب کنید.

کمک به طبیعت با خرید دستمال کاغذی «زیست‌تخریب‌پذیر»

نرمی دستمال برای سازگاری با پوست

هنگام خرید دستمال برای صورت یا توالت، میزان نرمی آن یک عامل کلیدی و بسیار مهم است. دستمال توالت و کاغذی‌ از حداکثر لایه، نرمی فوق‌العاده و خاصیت جاذب برخوردار است.

استحکام و مقاومت دستمال

 قدرت استحکام دستمال کاغذی عاملی حیاتی‌ست که نمی‌توان از آن غافل ماند. دستمال توالت و کاغذی ضخیم، دوام بیشتری دارند که از همین رو تمیز‌کاری و جذب آب به کمک این دستمال‌ها بدون زحمت است.

نوع طراحی و همراهی با سلیقه شما

امروزه دستمال‌های کاغذی مختلفی در بازار موجود است که شامل رول دستمال توالت، دستمال آشپرخانه و دستمال کاغذی مخصوص خودرو است. آن‌ها را می‌توان در رنگ‌ها، طرح‌ها و سایز‌های مختلف مشاهده کرد. برخی از دستمال‌های کاغذی‌ به‌صورت چاپی، برجسته و معطر در دسترس هستند. شما می‌توانید با توجه به اولویت و نیاز خود یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید.

هزینه، فاکتور مهمی که نباید فراموش کرد

هنگام انتخاب بهترین دستمال کاغذی، هزینه نباید موضوعی باشد که ذهن شما را به خود مشغول کند. از آن‌جایی که این محصول، مرتبط با تمیزی و بهداشت است، نباید کیفیت را به‌خاطر هزینه‌ای کم‌تر به خطر انداخت.

با این حال، تعداد زیادی دستمال بادوام، نرم و فوق‌العاده جاذب وجود دارد که با بودجه شما سازگار است. از آن‌جا که تاریخ انقضای این نوع محصولات زیاد است، می‌توانید دستمال‌های مورد نیاز خود را به‌صورت عمده خریداری کنید تا در هزینه صرفه‌جویی شود.

 

هزینه، فاکتور مهمی که نباید فراموش کرد

نکات مهم دیگر برای خرید دستمال کاغذی و دستمال توالت

 برخی از عوامل دیگری که هنگام خرید دستمال باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • تعداد ورقه دستمال در هر رول یا جعبه و تعداد رول و جعبه در هر بسته
  • برخورداری از خط آسان‌جداشو برای دستمال توالت
  • سایز ورقه دستمال

اگر همین حالا دستمال‌های توالت یا کاغذی شما تمام شده است و در کنار آن، اقلام دیگری هم نیاز دارید، از خانه بیرون نروید! اسنپ مارکت، هایپراستار را به خانه شما می‌آورد. به‌جای قدم‌زدن در فروشگاه، روی صفحه فروشگاه اسنپ مارکت اسکرول کنید و محصول مورد نظر خود را از بهترین برند و در کم‌ترین زمان بخرید. تخفیف‌های همیشگی اسنپ مارکت هم دست شما را برای خرید و کم‌کردن هزینه‌ها باز گذاشته است؛ کافی‌ست در باشگاه مشتریان اسنپ مارکت عضو شوید.