نیاز به سرگرمی و ریکاوری ذهن و جسم در طول روز یا هفته باتوجه با مشکلات عدیده بشر امروزی بسیار حس می شود که یکی از بهترین آنها که میتوانید در سکوت و آرامش آن را داشته باشید تماشای آنلاین فیلم ها و سریال های روز می باشد. فیلمنو بهترین بستر برای پرداختن به این سرگرمی را برای مخاطبانش فراهم نموده است.

فیلم و سریال ها امروزه در جایگاه نخست سرگرمی انسان ها قرار گرفته است، عدم فعالیت بدنی و بدون نیاز به خارج از شدن خانه از دلایل روی آوردن به تماشای آثار هنری تصویری می باشد، شیوه های گوناگونی برای دسترسی به فیلم ها وجود دارد که از بهترین آنها تماشا فیلم بصورت آنلاین است. فیلمنو یک سرویس VOD پیشرفته ایست که شما میتوانید هرچه فیلم و سریال در جهان ساخته شده را یکجا بصورت آنلاین تماشا نمائید، امکانات و سرعت این رسانه تاثیر مستقیمی بر راحتی و تمایل شما برای دیدن های متوالی دارد. فیلمنو آثار محبوب و جدید خارجی را در دسته بندی مختلفی در آرشیو خود قرار داده است که از ویژگی های بارز آن به دوبله اختصاصی، زیرنویس با کیفیت، امکان رای دادن و مشارکت، لیست علاقه مندی و.. میتوان اشاره کرد. پخش آنلاین فیلم سینمایی در فیلمنو بر بستر بروزترین فناوری های استریمینگ ارائه خواهد می شود.

تا اطلاع ثانوی هرچقدر میتونی آنلاین ببین بدون خریدن اشتراک

تا اطلاع ثانوی هرچقدر میتونی آنلاین ببین بدون خریدن اشتراک

خب انتظار شما از یک سرویس vod قطعا خرید اشتراک است و دسترسی به کل محتوا بدون محدودیت کمی دور از ذهنتان بنظر می آید اما فیلمنو طی سیاست های خود برای آشنا تر شدن کاربر و ایجاد بستری برای نیاز سنجی کاربران این امکان را داده است تا برای مدتی فرصت امکان تماشای آنلاین فیلم ها، سریال ها و هزاران انیمه و مستند جذاب رایگان باشد، بدین صورت که اگر این سرویس را دوست نداشتید بدون صرف هیچ هزینه ای دیگر از آن استفاده نمی کنید و این بخت و اقبال را برای روی آوردن هرچه بیشتر مخاطبان به پخش آنلاین فراهم نموده است. عدم وجود فضای کافی، زمان مورد نیاز برای دانلود و اتلاف وقت باعث می شود تا دانلود یک فایل کمی برای شما ناخوشایند باشد و این نقطه ای است که باید به سرویس های استریمینگ های آنلاین مراجعه کنیم، به ازای میزان مدت زمان مصرفی اینترنت مصرف میکنید و لازم نیست تا دانلود کامل یک فایل منتظر باشید، کلیک کنید و منتظر باشید تا به سرعت تصاویر ویدئو درخواستی برای شما ارسال گردد. آنلاین دیدن بدون اینکه بخوای از حافظه ات استفاده کنی امروزه از متداول و راحت ترین روش های دیدن فایل ها در بستر اینترنت است که اگر جا بیفتد در وقت، زمان و هزینه های صرفه جویی خواهد شد.

دسترسی سریع و رایگان به تمامی آثار فیلمنو

عضویت مقدمه کار شما در فیلمنو می باشد، پس از آن میتوانید به دسته ها مراجعه و فیلم های هر بخش را ببینید، از مهم ترین قسمت های این رسانه؛ جدیدترین، محبوب ترین ها و پربازدید ترین هاست. هر محتوایی را که کلیک می کنید میتوانید تصاویر، پیش نمایش، بازیگران، عوامل و نکات کلیدی آن را نظاره گر باشید. همچنین امکان نظردهی و رای به فیلم های این رسانه وجود دارد و باز خورد شما تاثیر مستقیمی بر یک دسته بندی اصلی در این رسانه دارد، برخی فیلم و سریال های که در محبوب ترین های این رسانه قرار می گیرند بر پایه رای شما شکل می گیرند، رایگان بودن تمامی عناوین قرار گرفته بدون هیچ استثنا یا محدود بودنی را تضمین خواهیم داد. برای دیدن فیلم بصورت آنلاین نیاز به هیچ کار خاصی نیست و فقط کافیست دکمه پخش انلاین مربوط به آن اثر را بزنید تا تماشاخانه حرفه ای شما باز شود و آنجا با هزاران تنظیمات میتوانید حالت تماشا، عقب جلو کردن، فونت زیرنویس یا صوت دوبله را مطابق میل خود تغییر دهید. در حقیقت فیلمنو یک فضای ذخیره شده از فیلم ها، سریال ها، انیمیشن ها و مستندهایی است که هر لحظه بدون دانلود قادرید آنها را بدون هیچ هزینه ای رایگان ببینید و لذت ببرید.

ویژگی های جذاب فیلمنو شما را به ادامه دادن وا میدارد

ویژگی های جذاب فیلمنو شما را به ادامه دادن وا میدارد

وقتی قرار است بصورت آنلاین فیلم ببینی قطعا جایی و لحظه ای اینترنت کند یا دسترسیت به اینترنت بسیار سخت و محدود است، باید بدانید سرورهای فیلمنو در ایران قرار دارد و با اختلالات اینترنت یا حتی عدم دسترسی به شبکه جهانی کوچکترین خللی در مشاهده شما هنگام پخش آنلاین بوجود نخواهد آورد. در واقع سرورهای این رسانه همانند یک درون شبکه یا اینترانت عمل می کند و اینترنت شما با سرعتی عالی فیلمنو را باز خواهد کرد و در ادامه کند بودن سرعت اینترنت شما با تمهیدات این سرویس تاثیری بر کیفیت تماشا نخواهد گذاشت چراکه میزان کیفیت پخش متناسب خواهد بود با سرعت پر شدن بافرهای این سرویس و سرعت اینترنت دهنده شما و در نتیجه پخش بدون لحظه ای قطع وصلی ادامه خواهد یافت. در فیلمنو مرجع فیلم و سریال، بدون اتلاف وقت بی امان فیلم ببین!