سید ابراهیم رئیسی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹) فقیه مسلمان و سیاستمدار مستقل ایرانی است، که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به کار است. سید ابراهیم رئیسی همچنین نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است. سید ابراهیم رئیسی پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی، دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد.

رئیسی

همه با هم آماده برای تخریب آیت الله رئیسی

محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه اظهار داشت: بررسی مشکلات مردمی، دیدار با اقشار و نشست در شورای اداری استان از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان است.

وی افزود: برخی از وزرای دولت سیزدهم نیز در این سفر رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد و از زیر ساخت‌ها و طرح‌های مختلف شهرستان های استان بازدید خواهد شد.

شریعتمداری:اصلی‌ترین حربه‌ای که علیه رئیسی بکار گرفته شد

بیست و پنجمین مقصد سفر رئیس جمهور و هیات دولت استان اصفهان بود که هفته گذشته انجام شد و خراسان شمالی بیست و ششمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.  

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.  

رئیسی برای انتخاب کابینه دولت سیزدهم چقدر فرصت دارد ؟