در حال حاضر  لوله های پلیکا در جهت انتقال آب و فاضلاب شهری ، کابل های زیرزمینی و اسیدها و بازها در صنعت ساختمان نقش بسزایی دارند  و همچنین به دلیل سبک بودن وزن آنها و سهولت در حمل و نقل یکی از پرکاربردترین لوله و اتصالات در جهت مصارف ساختمانی می باشند.از این رو شرکت پلیمر یاس در این زمینه دارای استاندارد بین الملل می باشد و محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه میکند. در ادامه این مطلب بیشتر درباره این برند می پردازیم.

نمایندگی این شرکت در تهران گروه صنعتی ایلیاشیل می باشد که شما می توانید از طریق وب سایت این شرکت تمامی محصولات و همچنین قیمت به روز لوله و اتصالات پلیمر یاس را در آن مشاهده کنید.

خرید لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس در ایلیاشیل

معرفی برند پلیمر یاس

شرکت پلیمر یاس در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات پی وی سی آغاز کرد و همچنین به دلیل رعایت کردن تمامی استاندارد ها و کیفیت بالا ی محصولات از نشان ملی استاندارد و گواهینامه های داخلی و بین المللی بهره مند شد.این شرکت در سال 1396 به عنوانه اولین شرکت در ایران موفق به استفاده از تکنولوژی نانو شد .شرکت پلیمر یاس گلپایگان دارای آزمایشگاه مجهز به مدرنترین دستگاهها و تجهیزات می باشد و هر روز با انجام تست محصولات و آنالیز کردن آنها کیفیت محصولات را کنترل می کنند تا بتوانند محصول با کیفیت به بازار عرضه نمایند.شرکت پلیمر یاس گلپایگان کمتر از یک دهه است که به رتبه اول بهترین تولیدکننده لوله و اتصالات تبدیل شده است.

در حال حاضر شرکت پلیمر یاس گلپایگان شروع به تولید لوله و اتصات نانو در جهت سیم لوله کشی آب شرب داخل ساختمان کرده که دارای گواهینامه فود گرید از سازمان غذا و دارو می باشد.

گواهینامه های استاندارد ای شرکت اعم از گواهینامه استاندارد ملی ایران به شماره 9119 که برای لوله واتصالات پی وی سی فاضلابی دریافت کرده و گواهینامه استاندارد    اروپا ، گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت زیست محیطیایزو 1400:2015 ، گواهینامه فنی ساختمان از مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهر سازی و همینطور که قبلأ هم اشاره کردم گواهینانامه فود گرید از سازمان غذا و دارو برای تولید لو له و اتصالات نانو.

نمایندگی پلیمر یاس گلپایگان در تهران گروه صنعتی ایلیا شیل می باشد که تمامی لوله و اتصالات پلیکا  این برند را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه در وب سایت این شرکت می توانید خریداری کنید فقط کافی است  برای اطلاع از محصولات این برند و همچنین قیمت به روز لوله و اتصالات پی وی سی به وب سایت ایلیاشیل مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

قیمت لوله و اتصالات پی وی سی

به دلیل نوسانات در بازار لوله و اتصالات، قیمت لوله پی وی سی ثباتی ندارد و روزانه نرخ آن متغیر است. تغییر قیمت های مواد اولیه علت اصلی نوسان قیمت لوله و اتصالات پلیمر یاس می باشد.

قیمت لوله و اتصالات پی وی سی به دلیل تهیه مواد اولیه  در بازار متغیر است و ثبات ندارد .از این رو هرچه قدر مواد اولیه برای طول یه لوله پی وی سی استفاده شده باشد قیمت آن هم تغییر مکند.هزینه حمل و نقل و دستمزد پرسنل و فشاری که بر روی یک لوله انجام می شود همه اینها بر روی یک لوله پی وی سی تأثیرگذار است.

قیمت لوله و اتصالات پی وی سی

یعنی هر چقدر مواد اولیه استفاده شده برای یک متر لوله پلیکا بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. هم چنین فشار کاری لوله نیز بر وزن و قیمت آن موثر است. و هر چه فشار آن بیشتر باشد بالطبع قیمت بالاتری دارد. هزینه ی حمل و نقل و گمرک و حقوق و دستمزد پرسنل نیز بر قیمت لوله پی وی سی تاثیر گذار است. برای دریافت لیست قیمت لوله پلیکا یاس می توانید به سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید. این شرکت اقتصادی ترین قیمت را در کنار کیفیت عالی ارائه می دهد.

نمایندگی و مرکز فروش لوله پی وی سی

حتمأ در موقع خرید لوله و اتصالات پی وی سی به نام برند ، کیفیت و استاندارد بودن لوله توجه کنید و هیچوقت از لوله هایی که نام نشان ی ندارند خریداری نکنید چرا که استاندارد لازم را ندارند.

گروه صنعتی ایلیاشیل نمایندگی لوله و اتصالات PVC در تهران است که قیمت به روز لوله و اتصالات را به مشتریان خود عرضه می کند .مشاوران و کارشناسان حرفه ای در این مجموعه آماده پاسخگویی به مشتریان خود جهت خرید لوله و اتصالات می باشند.

این شرکت مرکز فروش لوله و اتصالات ساختمانی در انواع لوله پلیکا ، پوش فیت ، گالوانیزه و... با کیفیت  عالی و قیمت مقرون به صرفه آماده عرضه به مشتریان خود می باشد.

 

نمایندگی و مرکز فروش لوله پی وی سی

شما می توانید از طریق وب سایت ایلیاشیل برای اطلاع از قیمت به روز و سفارش محصولات مورد نیاز خود مراجعه نمایید.

گروه صنعتی ایلیاشیل نمایندگی شرکت پلیمر یاس گلپایگان در تهران می باشد که از نظر کیفیت و قیمت محصولات خود را تضمین می کند. شرکت ایلیاشیل با بهره گیری از مشاوران و متخصصان حرفه ای در زمینه فروش لوله و اتصالات شما را در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین محصولات مشاوره می دهند.

شما مشتریان عزیز می توانید در سرتاسر کشور محصولات خود را به صورت عمده و یا خرده از طریق وب سایت ایلیاشیل و یا تماس با کارشناسان این مجموعه خریداری کنید.