تبلیغات گوگل رایگان شد

همه ما به دنبال یک راه خوب و به‌صرفه برای تبلیغات و توسعه کسب‌وکار هستیم، راهی که علاوه بر بازدهی بالا و جذب خوب مشتری، قیمت مناسبی هم داشته باشه که بتونیم با کمترین پرداختی بهترین دریافتی رو داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم که یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی یعنی "تبلیغات گوگل ادز"را معرفی کرده و در مورد مزیت و هزینه‌ها و جایزه گوگل ادز باهم صحبت کنیم.

تبلیغات رایگان در گوگل؛ شایعه یا واقعیت

گوگل ادز (Google Ads) یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی است که تاکنون در فضای مجازی معرفی شده است. این پلتفرم روزانه با میلیون‌ها جستجو توسط کاربران اینترنت سروکار دارد و به صاحبان مشاغل فرصتی منحصربه‌فرد می‌دهد تا بتوانند با هزینه‌ای مناسب، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند. اما آیا ثبت تبلیغات رایگان در گوگل ممکن است؟ آیا تبلیغات گوگل رایگان شده است؟ در این مطلب این موضوع و نیز مزایای بهره‌گیری از گوگل ادز و بهترین مرجع ارائه خدمات تبلیغات گوگل ادز را به شما معرفی می‌کنیم.

تبلیغات رایگان در گوگل؛ شایعه یا واقعیت

پروموشن تبلیغات گوگل چیست؟

تعیین هزینه‌ها در تبلیغات آنلاین مبحثی بسیار مهم و موردتوجه کسب‌وکارها است. همان‌طور که می‌دانید تبلیغات گوگل ادز، در گروه تبلیغات پولی قرار می‌گیرد که معروف‌ترین روش تعیین هزینه برای آن، همان تبلیغات کلیکی است. در این میان خبر رایگان شدن تبلیغات گوگل در واقع اشاره به یکی از پیشنهادها این پلتفرم دارد که پروموشن کد گوگل نامیده می‌شود؛ بنابراین تبلیغات سایت در گوگل رایگان نشده است بلکه از پروموشن تبلیغات گوگل می‌توان به‌عنوان یک اعتبار اولیه رایگان در زمان راه‌اندازی نخستین کمپین تبلیغ در گوگل استفاده کرد.

به گفته کارشناسان ادستیتو: کد پروموشن تبلیغات گوگل (Google Ads promotional code) نوعی اعتبار مالی اولیه است که به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و آن را با عناوینی چون ووچر تبلیغ گوگل نیز می‌شناسند. این اعتبار فقط یکبار به دارندگان اکانت اختصاصی گوگل ادز تعلق می‌گیرد. بااین‌حال برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده اکانت مدیریت شده گوگل ادز در ایران که پارتنر رسمی گوگل ادز هستند می‌توانند این پروموشن کد را با پیشنهاداتی ویژه به مشتریان خود واگذار کنند.

آیا هزینه‌های تبلیغات گوگل ادز زیاد است؟

دنیای بازاریابی در سال‌های اخیر به طور چشمگیری تغییر کرده است و گوگل ادز یکی از پلتفرم‌هایی است که این تحول را هدایت می‌کند. توجه داشته باشید که تبلیغات رایگان گوگل با استفاده از کد پروموشن تنها یکی از مزایای تبلیغ در گوگل است. گوگل ادز به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به هرکسی که از گوگل برای جستجوی آنلاین اطلاعات، محصولات و خدمات استفاده می‌کند، دسترسی پیدا کنند.

آیا هزینه‌های تبلیغات گوگل ادز زیاد است؟

گوگل ادز همچنین از این مزیت نسبت به روش‌های دیگر تبلیغات آنلاین برخوردار است که می‌تواند تبلیغاتی مقیاس‌پذیر با نتایج واقعی را ایجاد و منتشر کند. برای مثال شما فقط در برابر کلیک‌های وب‌سایت یا تماس‌های تجاری، برای تبلیغات گوگل ادز، پول پرداخت می‌کنید. این پلتفرم همچنین تنوع بالایی در زمینه نوع تبلیغات دارد و شما می‌توانید متناسب با نوع و مقیاس کسب‌وکار و محصولات و خدمات خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.هرچند تبلیغات رایگان سایت در گوگل می‌تواند شروع خوبی برای جلب‌توجه کسب‌وکارهای آنلاین به این پلتفرم برتر تبلیغاتی باشد، اما حقیقت این است که تبلیغات گوگل ادز یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغ آنلاین است. همچنین در مواردی که کمپین گسترده‌ای را ایجاد می‌کنید و هزینه‌ها افزایش می‌یابد، از سوی دیگر بازده سرمایه‌گذاری شما بسیار بالا و نتایج آن فوری و محسوس است.

آیا می‌توان هزینه‌های تبلیغات در گوگل ادز را کاهش داد؟

یکی دیگر از مزایای تبلیغات در گوگل ادز این است که شما می‌توانید با استفاده از برخی ترفندها هزینه‌های تبلیغاتی خود را کاهش دهید. به نقل از ادستیتو راهکارهای مختلفی برای این کار وجود دارد که شما می‌توانید در کنار گزینه رایگان ابتدای کمپین یعنی ثبت آگهی رایگان در گوگل با استفاده کد پروموشن، از آن‌ها برای مدیریت و کاهش هزینه‌ها بهره بگیرید. برخی از این گزینه‌ها عبارت‌اند از:

استفاده از کلمات کلیدی لانگ تیل (Long Tail):

این کلمات حجم جستجوی کمتری دارند اما در مقابل، هدف جستجوی آن‌ها وضوح بیشتری دارد و اتفاقاً شما به مشتریانی از جامعه هدف دستیابی خواهید داشت .

از انتخاب کلمات کلیدی رقابتی خودداری کنید:

هزینه هر کلیک کلمات کلیدی به میزان رقابتی بودن کسب‌وکار شما نیز بستگی دارد. برخی از کلمات کلیدی به همین دلیل هزینه بالایی دارند و بهتر است شما روی کلماتی با رقابت کمتر سرمایه‌گذاری کنید.

افزایش رتبه تبلیغ:

امتیاز کیفیت گوگل به ارتباط بیشتر بین کلمات کلیدی، صفحه فرود سایت و تبلیغات شما بستگی دارد و افزایش این امتیاز باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

از Ad Scheduling استفاده کنید:

این ویژگی شما را قادر می‌سازد تا تنها در ساعات و روزهایی که می‌خواهید تبلیغات در گوگل نمایش داده شوند

از Ad Scheduling استفاده کنید

چه کسانی پروموشن کد را با چه مبالغی دریافت می‌کنند؟

پروموشن کد گوگل ادز به دو گروه از افراد تعلق می‌گیرد. گروه نخست همان افرادی هستند که برای نخستین‌بار یک اکانت در گوگل ادز را ایجاد می‌کنند. نکته مهم این است که شما باید از کد پیشنهادی رایگان گوگل برای اکانت خود باخبر باشید. از سوی دیگر این شرکت‌های پارتنر گوگل نیز بسته به میزان فعالیت و ارتباطات خود با این شرکت می‌توانند به طور ماهیانه تعدادی پروموشن کد دریافت کنند. مبلغ اعتبار این کدهای دریافتی بسته به فعالیت پارتنر متفاوت است و فعالیت بالای شرکت‌های مانند ادستیتو موجب افزایش اعتبار رایگان پیشنهادی آن‌ها به مشتریان خود می‌شود. حدود مبالغ این کدها برای صاحبان کسب‌وکار محدود است اما پارتنرهای گوگل مبالغ بیشتری دریافت می‌کنند که برای هر کد می‌تواند تا 120 دلار و یا بالاتر باشد.

چه کسانی پروموشن کد را با چه مبالغی دریافت می‌کنند؟

مدت‌زمان استفاده از پروموشن کد گوگل

برای استفاده از قابلیت گوگل آگهی رایگان شما باید کد پروموشن را فعال کنید. همچنین از زمانی که این کد را دریافت کردید 14 روز فرصت خواهید داشت که آن را فعال کنید. برای فعال‌سازی کد تبلیغات در گوگل رایگان، باید از طریق داشبورد گوگل ادز اقدام کنید. در این داشبورد شما باید روی گزینه Tools and Settings کلیک کنید و بعد از انتخاب گزینه Promotions روی گزینه به‌علاوه (+) کلیک کنید. در آخر کد را وارد می‌کنید و روی گزینه SUBMIT کلیک می‌کنید تا اکانت گوگل ادز شما به مقدار اعتبار ارائه شده شارژ شود.

دریافت برترین پیشنهادها تبلیغ رایگان گوگل از ادستیتو

بهره‌گیری از تبلیغات گوگل ادز برترین گزینه تبلیغات در دنیای اینترنت است و کسب‌وکارها را با هر مقیاسی قادر می‌سازد که بتوانند سهمی از بازارهای هدف خود داشته باشند. برای بهره‌گیری از خدمات گوگل ادز و راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، انتخاب شرکت‌های برتر و باسابقه بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد ما به شما در این زمینه، بدون شک، ادستیتو است.

ادستیتو یکی از فعال‌ترین پارتنرهای شرکت گوگل و پلتفرم گوگل ادز در این ایران است که به دلیل سطح بالای ارتباطات کاری با این شرکت از این توانایی برخوردار است که بالاترین اعتبارهای کد پروموشن را به همراه پیشنهادهای شگفت‌انگیز در این زمینه به شما ارائه دهد. برای آگاهی از این پیشنهادها و بهره‌گیری از خدمات این شرکت کافی است از طریق گزینه‌های ارتباطی در سایت این مجموعه با کارشناسان آن‌ها ارتباط برقرار کنید. ادستیتو همواره بهترین خدمات را با کمترین تعرفه در خدمت مشتریان خود و صاحبان کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید و آگاهی بیشتر در مورد تبلیغات گوگل ادز، می‌توانید از کارشناسان ادستیتو کمک بگیرید، کارشناسان ادستیتو به‌صورت 24 ساعت مشغول پاسخگویی به سؤالات شما خواهند بود.

دریافت برترین پیشنهادها تبلیغ رایگان گوگل از ادستیتو

جمع‌بندی تبلیغات گوگل ادز:

اگر نیاز به تبلیغات برای کسب‌وکار خودتان دارید، اگر نیاز دارید که با کمترین هزینه و پرداختی بیشترین بازدهی را دریافت کنید؛ تبلیغات گوگل جزو یکی از بهترین راه‌حل برای شما خواهد بود زیرا این تبلیغات علاوه بر هزینه خوب و به‌صرفه مزیت‌هایی همچون ارتباط با مشتریانی که با شما نیاز دارند در بهترین زمان خواهد داشت. در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی تبلیغات گوگلی جزو پربازده‌ترین تبلیغات بوده که در سال 2021 اعلام گردید و شما می‌توانید با کمک از ادستیتو بهترین عملکرد را این شیوه تبلیغاتی داشته باشید.

اگر سؤالی دارید یا تجربه از دنیای گوگل ادز از قبل داشتید، می‌توانید زیر این مقاله با ما در ارتباط باشید .