همانطور که می­دانید امروزه یکی از روش های مقرون به صرفه برای تامین گوشت مصرفی مورد نیاز، خرید گوسفند زنده می باشد. چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم می توان از تمام قسمت های بدن آن مثل دل، قلوه و جگر استفاده کرد. اما نکته حائز اهمیت سلامت و کیفیت گوشت گوسفند زنده است. بیماری های مشترک بسیار زیادی میان انسان و حیوان وجود دارد. بنابراین سلامت گوسفند زنده و کیفیت گوشت آن، تاثیر مستقیم بر سلامت بدن ما دارد. به همین دلیل است که باید حتما از مراکز نمونه معتبر و قابل اطمینان خرید خود را انجام دهید. در ادامه شما را با ویژگی مراکز نمونه و خرید گوسفند زنده در تهران آشنا خواهیم کرد تا تجربه خوبی از خرید خود کسب کنید.

ویژگی های یک مرکز عرضه و خرید گوسفند زنده معتبر

قبل از هرچیز بهتر است به خوبی با ویژگی هایی که یک مرکز نمونه خرید گوسفند زنده باید داشته باشد، آشنا شوید. چرا که به شما کمک می­کند انتخاب بهتر و هوشمندانه تری داشته باشید و درنهایت تجربه خوبی از خرید خود کسب کنید. البته که برای خرید گوسفند زنده و انتخاب مرکز نمونه مناسب، معیارهای زیادی باید درنظر گرفته شود. اما در ادامه تنها چند مورد از مهم ترین و رایج ترین ویژگی های مراکز نمونه معتبر را بررسی خواهیم کرد:

ویژگی های یک مرکز عرضه و خرید گوسفند زنده معتبر

داشتن مجوز از سوی وزارت بهداشت

مهم ترین و اولین موردی که باید در انتخاب مرکز نمونه گوسفند زنده به آن توجه کنید، مجوزهای آن است. مرکز انتخابی شما حتما باید تحت نظارت وزارت بهداشت باشد و مجوزهای لازم برای فعالیت در این زمینه را داشته باشد. اگر مرکزی تمام مجوزهای لازمه را داشت، خیالتان از بابت شرایط نگهداری دام و تغذیه آن کاملا راحت باشد. چرا که در این مراکز بهداشت کاملا رعایت می­شود و از همه مهم تر برای سلامت دام زنده ارزش زیادی قائل هستند.

اعلام قیمت نهایی متناسب با نرخ روزانه اتحادیه گوشت

بدون شک برای خرید گوسفند زنده نمی­توان قیمت دقیقی تعیین کرد. چرا که به عوامل موثر زیادی مانند نژاد و وزن بستگی دارد و علت تفاوت قیمت در برخی از مراکز عرضه و فروش گوسفند زنده، همین موضوع است. اما متاسفانه برخی از افراد و مراکز، از این موقعیت سواستفاده می­کنند و با افزایش وزن کاذب گوسفند زنده، قیمت نهایی آن را بیشتر اعلام می کنند و یا با اعلام قیمت پایین تر از نرخ روزانه، گوسفند بیمار و پیر تحویل شما می­دهند.

 بنابراین توصیه می کنیم پیش از خرید، برآورد قیمت کنید و با چشم باز خرید کنید. همانطور که گفتیم سلامت دام و کیفیت گوشت آن، بر سلامت بدن انسان نیز تاثیر می­گذارد. بنابراین در انتخاب گوسفند زنده سالم دقت کنید و هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید. بنابراین یکی از مهم ترین خدماتی که یک مرکز نمونه خوب می تواند به مشتریان خود ارائه بدهد، امکان محاسبه ی آنلاین قیمت گوسفند زنده است. در تهران لایو شیپ می توانید براساس نژاد و وزن گوسفند مورد نظرتان، از قیمت دقیق و به روز آن مطلع شوید.

ارسال قصابان ماهر و حرفه ای

یکی از مهم ترین دغدغه های افراد بعد از انتخاب و خرید گوسفند زنده، فراهم کردن شرایط ذبح و سلاخی آن است. به ویژه در مراسم های مذهبی که تقاضا برای خرید گوسفند زنده بالاست و پیدا کردن یک قصاب خوب و ماهر ممکن است سخت و چالش برانگیز باشد. اما دیگرنیاز نیست نگران این موضوع باشید. چرا که مراکز نمونه خوب و معتبر، همراه با سفارشتان یک قصاب باتجربه نیز اعزام می­کنند تا دیگر دغدغه پیدا کردن قصاب را نداشته باشید. بنابراین اگر قصد خرید گوسفند زنده در عید قربان را دارید، با کارشناسان تهران لایو شیپ تماس بگیرید تا سفارش شما را همراه با اعزام قصاب ثبت کنند.

جلب اعتماد مشتریان

جلب رضایت و اعتماد مشتریان، همواره کلید موفقیت کسب و کارها بوده و هست. یکی از مهم ترین ویژگی های مراکز خرید گوسفند زنده، چک کردن وزن گوسفند انتخابی شما در لحظه تحویل سفارش است. بدین ترتیب شما می توانید با خیالی راحت سفارشتان را تحویل بگیرید و از صحت وزن گوسفند مورد نظرتان اطمینان خاطر حاصل کنید. همانطور که می­دانید متوسط وزن گوسفند تاثیر مستقیم بر قیمت آن می گذارد و متاسفانه برخی از مراکز وزن گوسفند را بیشتر اعلام می­کنند.

خرید تلفنی گوسفند زنده

خرید اینترنتی و یا خرید گوسفند زنده به صورت تلفنی، از دیگر خدماتیست که مراکز نمونه گوسفند زنده به مشتریان خود ارائه می دهند. امروزه بیشتر خرید های مردم به صورت آنلاین انجام می­گیرد. بنابراین دیگر نیاز نیست برای خرید گوسفند زنده، به صورت حضوری به مراکز نمونه مراجعه کنید و انرژی زیادی را صرف انتخاب گوسفند مورد نظرتان کنید. تنها کافیست با کارشناسان تهران لایو شیپ تماس بگیرید تا در خصوص نژاد گوسفندان ایرانی مشورت کنید و سفارشتان را به صورت تلفنی و بدون هیچ دردسری ثبت کنید.

ارائه گوسفندان جوان و سالم

همانطور که می دانید، گوشت گوسفندان جوان یا به اصطلاح گوشت بره، لذیذتر و خوش خوراک تر است. به همین دلیل است که محبوبیت زیادی میان مردم دارد. بنابراین هنگام خرید گوسفند زنده توصیه می کنیم سن دام را نیز درنظر داشته باشید. تشخیص جوان و سرزنده بودن گوسفند زنده، از ویژگی ها و نشانه های ظاهری آن مشخص است. تنها کافیست کمی دقت کنید تا تجربه خوبی از خرید خود کسب کنید. اگر قصد خرید بره پرواری دارید نیز باید به سن بره ها توجه کنید. چرا که بهترین زمان خرید دام برای پرواربندی زمانیست که دام بین 12 الی 18 ماهگی باشد.

ارائه گوسفندان جوان و سالم

معرفی یکی از مراکز نمونه و خرید گوسفند زنده معتبر در تهران

حال که متوجه اهمیت خرید از یک مرکز نمونه معتبر و قابل اطمینان شده­اید، وقت آن است که به وب سایت تهران لایو شیپ مراجعه کنید. تهران لایو شیپ، یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید گوسفند زنده است که تا به امروز موفق به جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود شده­است. همانطور که گفتیم، این مرکز خدمات بسیار خوبی به مشتریان خود ارائه می­دهد و همواره رضایت مردم اولویت اول آنهاست. همچنین با خرید از تهران لایو شیپ دیگر نگران نوسانات بازار نخواهید بود. چرا که قیمت اعلام شده توسط آنها متناسب با نرخ روزانه اتحادیه گوشت محاسبه می­شود. همچنین برای اطمینان خاطر بیشتر می­توانید با کارشناسان این مرکز دررابطه با عوامل تاثیرگذار بر قیمت گوسفند زنده صحبت کنید.