وقتی به لباس‌های تابستانی فکر می‌کنیم، قطعاً قطعات آبی و سرمه‌ای بخشی از این ترکیب هستند. یک ژاکت راه راه سرمه‌ای و سفید برای روزهایی که وزش باد زیاد است اساسا یکی از لوازم اصلی برای رفتن به کنار ساحل است. این رنگ بخش مهمی از کمد لباس ما در تمام طول سال است، ما آن را در پاییز، زمستان و بهار دوست داریم و در واقع این رنگ‌ برای تمام فصل‌ها زیبا و قدرتمند است. ما هنوز با معضل مد گهگاهی مواجه می‌شویم. افراد زیادی هستند که انتخاب زیادی را در ذهن خود برای همراهی با رنگ سرمه‌ای ندارند. ما افتخار آموزش شما در مورد این رنگ‌ها و نکات تکمیلی را خواهیم داد.

یک رنگ چند منظوره

پس از نگاهی به برخی از الهامات استایل خیابانی، متوجه شدیم که این رنگ احتمالاً چندمنظوره‌ترین رنگ است. قرمز، صورتی، بژ و سیاه فرقی ندارد چون این رنگ به طور مرموزی با همه آنها هماهنگ می‌شود. به‌علاوه، پس از خنک شدن هوا و بیرون آوردن لباس‌های گرم، باز هم این رنگ کاربردی و زیباست.

پرطرفدار ترین ترکیبت: سفید و سرمه‌ای

پرطرفدار ترین ترکیبت سفید و سرمه‌ای

این یکی از محبوب‌ترین ترکیبات موجود است. واضح، چشمگیر و فوق‌العاده براق. ارزش امتحان را دارد. یک لباس سفید با کت کتانی سرمه‌ای، یا یک پیراهن سفید با یک دامن سرمه‌ای میدی. این ترکیب هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان بینظیر است. مدل‌های مختلفی از استایل را می‌توانید با این ترکیب رنگ بسازید. برای رفتن به اداره یا محل کار، کت و شلواره سورمه‌ای و استفاده از آن به همراه پیراهن سفید، دستبند چرم نقره مردانه، ساعت بند فلزی و یک کیف دیپلمات استایلی تکمیل و متناسب با موقعیت خواهد بود.

درباره استایل کردن با این مدل کیف می‌توانید این مطلب را نیز بخوانید.

ترکیب جسورانه سرمه‌ای و بژ

دو لباس خنثی وقتی با هم پوشیده می‌شوند، حالت نمایشی دارند. بعلاوه، می‌توانید ظاهر خود را با کفش یا لوازم جانبی خاصی هماهنگ کنید. یک کت کوتاه تا روی باسن به رنگ بژ را روی یک لباس سرهمی سرمه‌ای بپوشیده و به همراه کفش‌های بژ پاشنه‌دار استایل خود را نهایی کنید. همچنین می‌توانید یک ژاکت سرمه‌ای با شلوار خاکی و روسری چاپ شده بپوشید.

سرمه‌ای و مشکی

این رنگ‌ها در کنار هم ترکیبی چشمگیر و غیرمنتظره ایجاد می‌کنند. استفاده صحیح از این دو رنگ کنار هم می‌تواند استایل فوق‌العاده‌ای برایتان باشد. کت سرمه‌ای بلند یا یک بارانی سرمه‌ای رنگ بلند را به همراه تاپ و شلوار جذب مشکی بپوشید. به یک کفش پاشنه‌دار مشکی نیز احتیاج خواهید داشت. نیازی نیست جلوی کت خود را ببندید و می‌توانید آن را نیمه باز نگه دارید. ترکیب دیگری که می‌توانید با این رنگ‌ها داشته باشید پوشیدن یک کت مشکی کوتاه تا زیر باسن به همراه یک پیراهن تابستانی مشکی رنگ است. یک جوراب مشکی بلند بپوشید؛ رنگ قرمز بسیار جسورانه است. اگر می‌خواهید خاص به نظر برسید جوراب قرمز رنگ بلندی بپوشید. می‌توانید از روسری‌های کوتاه به رنگ مشکی استفاده کنید. 

سرمه‌ای و زرد

سرمه‌ای و زرد

رنگ زرد زمانی در برابر سایه تیره‌تر، واقعاً شگفت‌انگیز خواهد بود. اگر مدادرنگی سرمه‌ای را در کنار زرد قرار دهید متوجه زیبایی این ترکیب می‌شوید. ترکیب زرد و سرمه‌ای بیش از هرچیزی یک ترکیب تابستانی است. پیراهن زرد رنگ خود را به همراه یک بلواز گلدار سرمه ای به تن کنید و از مدل های جدید پیرسینگ گوشی یا بینی، کلاه حصیری و لاک قرمز کمک بگیرید تا هرچه بیشتر متفاوت و چشمگیر باشید. صندل‌های قرمز استایلتان را تکمیل خواهد کرد.

سرمه‌ای و خاکستری

یک ترکیب شیک و رسمی. چه به صورت غیررسمی و چه برای دفتر، این ترکیب رنگ بسیار شیک خواهد بود. توصیه می‌کنیم برای ایجاد کنتراست کمی از رنگ خاکستری روشن تر استفاده کنید. یک ژاکت سرمه‌ای به تن کنید یا یک جلیقه سرمه‌ای با شلوار خاکستری بپوشید. کت انتخابی شما بهتر است با شلوار هماهنگ باشد تا تناسب رنگی برقرار شود.

سرمه‌ای و سبز

این ترکیب را هر جایی نخواهید دید. استفاده از دو رنگ خنثی و در عین حال قدرتمند. کمتر کسی چنین جسارتی به خرج می‌دهد اما یک پیشنهاد عالی برای متفاوت بودن شما است. یک کت و شلوار سبز تیره با یک پیراهن سرمه‌ای، یا یک شلوار سرمه‌ای استایلی جدید، خاص و دیدنی است. اکسسوری‌هایی مانند دستبند و انگشتر نقره‌ای یا طلایی را به این ترکیب اضافه کنید.

سرمه‌ای و قهوه‌ای

قدرت این دو رنگ اصلی را فراموش نکنید. اگر در مورد انتخاب کفش مبهوت شوید، قهوه‌ای همیشه با لباس سرمه‌ای برنده است. می‌توانید یک کت و شلوار سورمه‌ای را با کیف و کفش چرم قهوه‌ای هماهنگ کنید. همچنین پیراهن ماکسی سورمه ای با کفش پاشنه دار قهوه‌ای زیبا خواهد شد.

سرمه‌ای و قرمز

ترکیب رنگی قدیمی اما پر جنب و جوش. این ترکیب رنگ همواره زیبا است. دیدن رنگ سرمه‌ای در کنار قرمز یک تجربه کامل از زیبایی را به نمایش می‌گذارد. یک ژاکت قرمز روی ست سرمه‌ای، یا یک لباس قرمز با کلاه سرمه‌ای بپوشید. رنگ‌های کمکی مانند سفید، مشکی و سبز را نیز می‌توانید به کار ببرید.

سورمه‌ای و صورتی

به دنبال چیزهای پر جنب و جوش باشید، مانند شلوار صورتی، که واقعاً در برابر لوازم اصلی یک کمد لباس خنثی می‌درخشد. کت سرمه‌ای و شلوار صورتی جذب یا ژاکت کش باف پشمی سرمه‌ای روی لباس صورتی عالی است.

سرمه‌ای و نارنجی

از نظر فنی، رنگ نارنجی برعکس آبی در چرخه رنگ است، بنابراین وقتی با هم ترکیب می‌شوند، تاثیر بسیار زیادی دارند. یقه اسکی نارنجی زیر یک لباس گشاد سرمه‌ای بپوشید. همچنین می‌توانید رنگ نارنجی را در اکسسوری‌هایی مانند عینک به کار ببرید.

این ترکیب رنگ‌ها تقریبا بهترین‌ها برای استفاده در استایل و لباس هستند. شما می‌توانید از خلاقیت بصری خود کمک بگیرید و ترکیبات جدید و خاصی بسازید. به عنوان مثال می‌توانید رنگ سبزآبی را به همراه سرمه‌ای و زرد به عنوان یک ترکیب تابستانی دیگر استفاده کنید و یا از یک بلوز قرمز با خال‌های سفید به همراه دامن سورمه‌ای و روسری سرمه‌ای، ترکیبی خلاقانه و جدید بسازید. انتخاب به شماست تا هرچه بیشتر خاص باشید.

نویسنده: سارااقبالی