حتما تا بحال نام پارک آبی بزرگ شرق کشور یعنی موج‌های آبی خروشان مشهد را شنیده‌اید و می‌خواهید برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید. این پارک آبی جذاب به دلیل میزبانی همزمان از بانوان و آقایان در دو محیط جدا و بسیار تمیز و ضدعفونی، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید و همراه ما باشید.

موج ‌های آبی خروشان مشهد کجاست؟

یکی از پارک‌های سرپوشیده بسیار بزرگ در شرق کشور، موج‌های خروشان مشهد است که به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری بزرگ در این منطقه به خوبی خود را معرفی کرده است و هر ساله میزبان بسیاری از مسافران و زائران است. این پارک آبی بسیار جذاب با مساحتی بالغ بر 60 هزار متر مربع، در کیلومتر 2 جاده شاندیز قرار دارد.

به دلیل وجود ناوگان حمل و نقل عمومی در این منطقه، شما هر کجای شهر مشهد قرار داشته باشید قادر خواهید بود با هزینه‌ای کم خود را به این پارک آبی سرپوشیده برسانید و از امکانات عالی آن بهره‌مند شوید.

 

موج‌ های آبی خروشان مشهد به چه مراکز تفریحی و اقامتی نزدیک است؟

موج‌ های آبی خروشان مشهد به چه مراکز تفریحی و اقامتی نزدیک است؟

 

سرزمین موج های آبی خروشان در چه سالی به بهره برداری رسید؟

این پارک آبی در سال 94 به بهره‌برداری رسید و از آن سال تاکنون همیشه سعی داشته است تا کاستی‌های احتمالی را رفع کند و به بهترین شکل میزبان مراجعه‌کنندگان باشد.

 

امکانات موج های آبی خروشان مشهد چیست؟

این پارک آبی با وجود امکانات بی‌نظیری مانند: دریاچه موج، سرسره‌های پارک، استخر شنا و پارک بازی کودکان، فروشگاه، فست فود و رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگی بسیار بزرگ با قابلیت گنجایش 6000 خودرو جای هیچ مشکلی را برای مراجعه‌ کننده نمی‌گذارد. این پارک آبی همواره سعی دارد تا با ارائه خدمات استاندارد و در خور مراجعه‌ کنندگان، رضایت همگان را جلب کند و باید گفت تاکنون نیز در این راه بسیار موفق بوده است.

 

چگونه بلیط موج های آبی خروشان مشهد را تهیه کنیم؟

شما برای آن که بتوانید به این پارک جذاب بروید نیازمند بلیط هستید. حتما سایت‌های متعددی را دیده‌اید که اقدام به فروش بلیط پارک‌های آبی این چنینی می‌کنند. اما نقطه تمایز سایت استخر بلیط با دیگر سایت‌ها در این است که در استخربلیط دات کام شما می‌توانید بلیط موج‌های آبی خروشان مشهد را با تخفیف‌های بسیار عالی تهیه کنید و با پرداخت پول کمتر، بلیط این مجموعه را در اختیار داشته باشید.

 

سانس های موج های آبی خروشان مشهد به چه صورت است؟

موج‌های آبی خروشان مشهد دارای دو قسمت مجزا برای بانوان و آقایان است که سانس‌ها معمولا از ساعت 11 ظهر شروع شده و تا 9 شب ادامه دارد. این پارک آبی در بخش آقایان قابلیت گنجایش 11 هزار نفر را داشته در حالی که در بخش بانوان تنها 7 هزار نفر گنجایش وجود دارد.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به https://www.estakhrbilit.com از سانس‌های مختلف این مجموعه به شکل کامل آگاه شوید و اطلاعات مربوط را کسب کنید. در صورتی که تغییری در سانس‌های این مجموعه آبی اعمال شود، در سایت استخر بلیط دات کام اطلاع رسانی می‌گردد.

 

قوانین موج های آبی خروشان مشهد به چه صورت است؟

  • ورود تلفن همراه به داخل مجموعه اکیدا ممنوع است.
  • در بخش بانوان، ورود خانم‌هایی که دارای عذر شرعی بوده و یا باردار هستند ممنوع است.
  • نباید زیورآلات به داخل مجموعه وارد شود.
  • فردی که به این مجموعه وارد می‌شود در ابتدا باید آرایش خود را پاک کند.
  • کودکانی که در بازه سنی 4 تا 8 سال هستند، اجازه ورود به این پارک آبی را ندارند.
  • باید از به همراه داشتن خوراکی، اشیا تیز و .... به داخل مجموعه خودداری کرد.

 

 

 

قیمت بلیط موج‌های آبی خروشان مشهد چقدر است؟

قیمت بلیط موج‌های آبی خروشان مشهد معمولا در حدود   100 هزار تومان است که با مراجعه به سایت https://www.estakhrbilit.com به راحتی می‌توانید بلیط خود را با مبلغی کمتر از این حد خریداری کنید.

 

سخن آخر

موج.های آبی خروشان مشهد یکی از پارک‌های آبی بسیار بزرگ در شرق کشور است که در کیلومتر2 جاده شاندیز مشهد قرار دارد. این پارک آبی با ارائه خدمات رفاهی و همچنین ایجاد سرسره‌های جذاب، به یکی از بی بدیل‌ترین مجموعه‌های آبی مشهد تبدیل شده است. اگر می‌خواهید برای یک بار هم که شده به این مجموعه شاد و زیبا قدم بگذارید، حتما در ابتدا سایت https://www.estakhrbilit.com را مشاهده کنید و بلیط خود را با تخفیف‌های هیجان انگیز تهیه کنید.