کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به سرگرمی خود یعنی گلزنی در استادیوم‌های مستطیل سبز و به دست آوردن قلب هواداران در خارج از خانه و کسب سودهای فوق العاده در شبکه های اجتماعی ادامه می دهد.درآمد رونالدو تنها به فوتبال و سرمایه گذاری در املاک ختم نمی شود. رونالدو با بیشترین درآمد مالی در فضای مجازی به «پادشاه مجازی» تبدیل شده است.

رونالدو

رونالدو همه را شوکه کرد

کریستیانو رونالدو 37 ساله اولین فردی در جهان شد که از مرز 450 میلیون فالوور در اینستاگرام عبور کرد و حساب کاپیتان تیم ملی پرتغال شامل 3315 پست است و اکانت او توسط 515 کاربر مشهور، فوتبالیست و .. دنبال می شود.

رونالدو بیش از 700 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد، از جمله 150.8 میلیون دنبال کننده در برنامه اینستاگرام و بیش از 100 میلیون دنبال کننده از طریق توییتر می باشد.

رونمایی رونالدو از اتومبیل لوکس خود در ایتالیا + عکس

گزارش های رسانه های انگلیس نشان می دهد که رونالدو بیشترین سود مالی در جهان را دارد، از حساب شخصی خود در اینستاگرام که بیشترین دنبال کننده را از سوی طرفداران او در سراسر جهان دارد برای هر پست تبلغاتی مبلغی بین 880  هزار تا یک میلیون دلار دریافت می کند.

گزارش‌ها نشان می دهد درآمد کریستیانو رونالدو از پست های تبلیغاتی که سالیانه منتشر می کند بیشتر از دستمزدی است که از باشگاهش منچستریونایتد دریافت می‌کند که 26 میلیون پوند در هر فصل است.

روزنامه فرانسوی «اکیپ» اشاره کرد که مبلغی که مسی برای هر پست در حساب کاربری خود در اینستاگرام دریافت می کند مبلغی بین 651000 تا یک میلیون دلار است. مسی با انتشار 4 تا 5 پست تبلیغاتی در ماه درآمدش از دستمزدش در پاری سن ژرمن بیشتر می شود.

کریستیانو رونالدو در عربستان